Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Er bare glad å få solgt maskinen og glede Laland som vil ha den :), og jeg har siklet på en ny veldig lenge :w00t:

Godt du skal skaffe dem spillene Laland, er noen heftige opplevelser du får framover ja!!

 

Har enda ikke fullført Killzone 2 sin SP så den har jeg spilt i 15 timer snart og det er mye. Helt rått fps-spill mener jeg!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med èn gang jeg så dette innlegget sendte jeg en PM til Toman hvor jeg spurte om prisen. Tenkte noe rundt 2k+ hadde vært en fin pris, men når han sa 1500 kunne jeg ikke si nei. Veldig fornøyd! Gleder meg til å prøve litt Linux igjen, sammen med F@H og de andre mulighetene til PS3. Må få rasket med meg noen spill også, neste gang jeg snubler over noe godt. :-)

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Med èn gang jeg så dette innlegget sendte jeg en PM til Toman hvor jeg spurte om prisen. Tenkte noe rundt 2k+ hadde vært en fin pris, men når han sa 1500 kunne jeg ikke si nei. Veldig fornøyd! Gleder meg til å prøve litt Linux igjen, sammen med F@H og de andre mulighetene til PS3. Må få rasket med meg noen spill også, neste gang jeg snubler over noe godt. :-)

 

Bra du ble fornøyd med prisen!!!

Jeg var faktisk fornøyd selv med å få den til 1500kr så ;)

Skaffer meg en 80GB imorgen for 2500kr!! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...