Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har varmepumpa i stuen så det er 16-19 grader på stuen som regel, og da har jeg tatt 360en og Wiien ned så jeg får spilt litt i sommerheten :)

 

Men viss noen vil ha en billig PS3 40GB så bare send en pm :)

Vil oppgradere til 80GB eller 160GB :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Er altfor varmt til å spille noe særlig ja. I tillegg får jeg sånn dundrende hodepine av denne varmen, så har måttet ta Ibux hver dag de siste dagene. Blir først om natten det er mulig å få spillt littegrann.

Hvis du slutter å spille om natten, slipper du hodepinen. ;)

Lenke til kommentar

Tar tilbake alt stygt jeg har sagt om Ratchet & Clank. Satt meg ned med det her om dagen og bestemte at nå skulle jeg prøve det for ordentlig. Og det er jo sykt feet! Er helt hektet nå.

 

Alle nykommere til serien, du trenger ikke ha spilt de tidligere spillene i serien for å ha det gøy med dette som jeg har sagt og ment før. R&C er pur spillglede :)

Lenke til kommentar
Er altfor varmt til å spille noe særlig ja. I tillegg får jeg sånn dundrende hodepine av denne varmen, så har måttet ta Ibux hver dag de siste dagene. Blir først om natten det er mulig å få spillt littegrann.

Hvis du slutter å spille om natten, slipper du hodepinen. ;)

 

 

Tja, mulig det. Men jeg tror egentlig heller grunnen er at jeg spiser og drikker altfor lite i forhold til hva en bør i denne varmen.

 

@Dunedain: Rundet det selv for ikke så altfor lenge siden, på norsk å greier :lol: Var jo et av de beste spillene jeg har spillt på PS3. Har selv heller ikke spillt de andre på PS2, men som du sa, det behøver du ikke heller for å ha det artig med ToD :)

Lenke til kommentar
Nei ikke for min del :p

Uhm, why? Vi snakker noen tusenlapper som kan spares.

 

Jeg sparer ikke på noe så :)

Kjøper en for enten 2500kr eller 3000kr, den som koster 2500 er brukt i 30-40 timer :p, den til 3000kr er helt flunka ny :p

 

Ja Gormers, Brawl er helt konge. Men jeg vil ha SUper Smash 64 med tiden til Wiien min!!! :D

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Tar tilbake alt stygt jeg har sagt om Ratchet & Clank. Satt meg ned med det her om dagen og bestemte at nå skulle jeg prøve det for ordentlig. Og det er jo sykt feet! Er helt hektet nå.

 

Alle nykommere til serien, du trenger ikke ha spilt de tidligere spillene i serien for å ha det gøy med dette som jeg har sagt og ment før. R&C er pur spillglede :)

 

Pure Win it is.

 

Så PS3'en din er solgt, Toman? Husk å ta ut all pr0nen og savegames, da. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...