Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok nå har jeg 2 spill foran meg Crackdown og Heavenly sword, hva skal jeg fyre opp først?:)

Må si jeg virkelig har sett frem til å spille Crackdown, virker utrolig stilig!

 

Ps: og toman, er det ikke nok idiotiske poster her fra før av!?:)

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Ja tror vi skjønner det Toman, du liker alle konsollene, du forguder dem, du elsker med dem?:p

 

er nok noen som klarer seg like fint som deg, med bare 1 konsoll om ikke bedre!:)

må forøvrig si meg enig med Lakus, lite denne generasjonen som kan hamle opp med tidligere spill:)

Dog jeg setter Mass effect, bioshock og Mgs 4 veldig høyt=)

Lenke til kommentar

Denne generasjonen er bedre enn forrige spør du meg. Da de har fokusert på online noe jeg virkelig liker. Spille med vennene dine enkelt. Digg grafikk samt mange spennende tittler. Ikke minst, nesten alt er trådløst! :D Pluss HD klipp over Live f.eks

 

Nintendo kan legge seg, de falt ut av denne generasjonsvogna når det kom til "Next Gen" ;)

Lenke til kommentar

Forrige generasjon har et mye bedre utvalg av gode enspiller spill, adventure spill osv, etter min mening. Dette ser dog ut til å endre seg litt det året her, med spill som splinter cell, alan wake, heavy rain, brutal legend osv. Det har jo kommet ut en del gode enspiller-opplevelser for denne generasjonen, men den mest nevneverdige har vel kun vært metal gear IV.

 

Sånn btw, et av mine seneste beste spillopplevelser var Zelda: Twilight princess, et wii spill som egentlig var sent forrige generasjonsspill lix.

 

Denne generasjonen er jo mye bedre på multiplayerdelen da.

Lenke til kommentar
Hva har denne generasjonen som ikke de forrige kan hamle opp mot? Nada.

Den har grafikk. I hvert fall bedre grafikk.

Men likevel har jeg ikke ett spill fra denne generasjonen som gav meg lengre spillbarhet enn Final Fantasy 7, GTA: San Andreas, Age of Empires, Super Mario, Sonic, Neverwinter Nights, Knights of the Old Republic og Morrowind. Greit nok at dagens konsoller er store på multiplayer, men det kan tross alt ikke mange av de eldre spillene fronte med rett og slett fordi de ble laget i en tid hvor onlinespilling mer eller mindre var ikke-tilstedeværende. Og likevel klarer samtlige av de jeg nevner her, og flere til, å gi meg mye mer enn mange av denne generasjonens spill. Jeg sier ikke at denne generasjonen er noe dårligere enn den forrige, den er bare annerledes.

 

Det virker som at de fleste satser på veldig like konsepter. Ett studio finner på noe nytt, og de blir kopierte noen år, noen andre kommer på noe nytt og de blir kopiert i noen år. Dette var jo en kjent sak i forrige generasjon og generasjonene før der igjen, men jeg synes det aldri har vært mer tydelig enn i dag. Jo mer mainstream og populært gaming har blitt, jo mindre givende og utfordrende blir spillene; alle skal jo klare dem.

Lenke til kommentar

Delevis enig i det Lakus sier, men tror "problemet" i dag er at det kommer så mye nye spill ofte samtidig og slik man fort glemmer de første kule spillene som kom ut.

 

Som med meg, inFamous kom ut, jeg digger det. Spilte det så mye jeg kunne før dama eller noen andre måtte ha "oppmerksomhet" :p. Så like etter kommer Prototype. Det sitter jeg med nå men er ennå ikke ferdig med inFamous selv om jeg vil spille det å nå.

 

Så ting går kansje litt fort i glemme boka enn hva de gjorde i "gamledager" da man kansje satt med et Zelda spill i 2-3mnd før man ikke orket mer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...