Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Når vi er inne på det, hvorfor akkurat worms 2, og ikke armageddon eller world party?

Worms 2 fordi det er det jeg hadde i sin tid. Armageddon og World Party var fete de, men det var Worms 2 jeg hadde. Jeg kjenner fysikken og spillmekanikkene i det spillet i overkant godt. :-)

 

Bra du ble fornøyd med prisen!!!

Jeg var faktisk fornøyd selv med å få den til 1500kr så ;)

Skaffer meg en 80GB imorgen for 2500kr!! :D

Det er ganske pent, å gå fra 40 til 80gb for 1000,-! Da ble det en win-win situasjon! ^_^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil ha en 80GB grunner er vel seff harddisk plassen og den bråker mindre en min Xbox 360 Elite selv når jeg har innstallert spill til 360en. Dette har jeg testet med broren min sin PS3 80GB ;)

Derfor er 1000kr ingenting, og som Laland sa, win-win situasjon ;)

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Trials HD blir fett. Elsker spill med kreative muligheter, map editor osv.

Skjul

F*en så fett det der så ut! :D Når kommer det?

Det står på game trailer.com at det kommetr Q3/2009 dvs. Høsten 2009 men det står jo også at borderlands kommer "June 30, 2009" så du kan ikke helt stole på det.

Det der så ut som et garantert kjøp! Kreative spill = Awesome! :D

Lenke til kommentar

Noen som har spillt Bionic Commando og som vet om det er vanskelig? Gjorde nemlig den tabben at når du skal velge vanskelighetsgrad, så valgte jeg Commando da jeg trodde det var easy. Så nå har jeg spillt en times tid, og merket meg det at jeg tålte jo ingenting og gikk hele tiden tom for ammo. Så er det noen vanskelige bosskamper eller vanskelige steder i dette spillet? For hvis det er det tror jeg at jeg heller starter på nytt igjen.

Lenke til kommentar
Der fikk jeg skaffa meg en 80GB PS3 :)

Men mista en save fordi det stod copying prohibited og det var Killzone 2 singel-player

 

Jaja like så greit da må jeg spille det enda mer!!! :D

 

Er noen få spill blant annet killzone 2 og skate 2 som ikke kan lagre save dataen i backup. Fatter ikke hvorfor , men det er realiteten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...