Gå til innhold

Gamer.no: Forslag til funksjonalitet og design


Anbefalte innlegg

Her er et forslag jeg håper dere tar til rette:

 

En knapp alá Mine Innlegg, bare den gjelder Mine Tråder.

 

Altså, oppdateringer i tråden jeg selv har laget. Utrolig frustrerende når jeg ville sjekke kommentarer på mine egne poster, men de da grunnet lite aktivitet havner på side 5.

 

Virkelig en funksjon jeg har savnet (eller bare helt oversett) på Diskusjon.no.

Du tenker på dette?

Du finner det ved å trykke på brukernavnene ved siden av innleggene i diskusjonene og deretter velge "Find member's topics".

 

Mine innlegg er det litt verre med, da må TST og gjengen evt. ty til mer php-koding. I mellomtiden kan man gå den mer tungvinte veien;

"Search" --> "More options" --> Skriv inn brukernavnet ditt i feltet "Filter by Member Name (optional)" (La "Search by Keywords" være blank) --> Velg "Result type" ("Show results as topics") (Velg at det skal søkes i "All forums" under "Search Where". --> Trykk "Perform the search"

 

 

Jeg støtter selvfølgelig en "Total War"-kategori ^_^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du tenker på dette?

Du finner det ved å trykke på brukernavnene ved siden av innleggene i diskusjonene og deretter velge "Find member's topics".

 

Mine innlegg er det litt verre med, da må TST og gjengen evt. ty til mer php-koding. I mellomtiden kan man gå den mer tungvinte veien;

"Search" --> "More options" --> Skriv inn brukernavnet ditt i feltet "Filter by Member Name (optional)" (La "Search by Keywords" være blank) --> Velg "Result type" ("Show results as topics") (Velg at det skal søkes i "All forums" under "Search Where". --> Trykk "Perform the search"

 

 

Jeg støtter selvfølgelig en "Total War"-kategori ^_^

Ah, tusen takk! Fortsatt, å se det som en knapp siden av Mine Innlegg hadde ikke gjort noe skade.

Lenke til kommentar

Jeg aner ikke hvor mye arbeid dette blir, men man burde kjøre en poll på det aller meste som blir foreslått her. Nesten alle forslagene er gode og da er det jo ønskelig at flest mulig av de blir offisielt godkjent av flertallet.

Jeg tror det ville holde den gode Gamer ånden ved like og føles mest rettferdig for alle brukerene uansett utfall.

Får komme meg tilbake til arbeid, skulka unna for å melde meg inn i forumet og sjekke ståa :p

Lenke til kommentar
Å fjerne postcount/ranks er for dumt :p Det er det som får folk til å ville være aktive her :)

 

 

Trenger folk virkelig dette for å motivere seg selv til å ta en diskusjon mener jeg man virkelig ikke har noe her å gjøre.

Basere sine innlegg på å øke postcount fremfor innholdet i selve innlegget er ikke bra.

Lenke til kommentar
Sant, så lenge det ikke blir noen måter å misbruke et slikt system på.

Litt kjedelig under de uunngåelige forumkrigene om det er mulig og gi minuspoeng til folk.

I et slik kudos-system er det kun mulig for brukeren å gi ett stk kudos til andre brukere. Det er ingen poeng eller minus kudos. Man kan derimot velge å fjerne den kudosen du selv ga til noen.

Lenke til kommentar

Håper designet kan holde seg på et "rent" nivå. Vet at reklame er viktig, men så lenge det passer inn med designet så er det flott.

Blir kjekt å følge med i tiden fremover etterhvert som ting kommer på plass.

 

Og ja, støtter donasjoner i begynnelsen. Bidrar gjerne litt via PayPal for å få hjulene i gang.

Lenke til kommentar
Håper designet kan holde seg på et "rent" nivå. Vet at reklame er viktig, men så lenge det passer inn med designet så er det flott.

Blir kjekt å følge med i tiden fremover etterhvert som ting kommer på plass.

 

Og ja, støtter donasjoner i begynnelsen. Bidrar gjerne litt via PayPal for å få hjulene i gang.

 

Jeg er enig i den der!

 

Liker godt slik som GameReactor har det, at man kan melde seg inn i GR club, dette betaler man 100kr for i året, og da slipper man annonser på nettsiden, får lastet ned "ekstra demoer stuff" og i tillegg får et lite gullmerke på brukeren.

Lenke til kommentar

- Bra! Utruleg herleg med det store biletet, særlig i toppen av kvar artikkel. Veeeldig bra faktisk.

- Reint og fint og greit design, sjølv om eg er lei av kvit bakgrunn i innhaldsområdet.

- Veldig bra bakgrunnsmønster :p

 

Savnar postar frå forumet under artikkelen.

 

Litt småpirk (de jobbar sikkert med litt av dette alt):

- Mørk i staden for kvit header (eller iallfall ikkje kvit)

- Fleire toppbileter i kvar artikkel som ein kan "slide" vha. javascript

- Meir fancy "mer kommer" boks

- Ekte 24-bit transparency i underkant av header, også over det store biletet i toppen (i staden for den mørke og lyse linja som er der no)

 

Forum:

- mykje betre med den ekstra stylinga her: http://userstyles.org/styles/14442 (frå http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...ost&p=1614)

- Alt for langt editorområde - attachment og smileys bør ta mindre vertical plass / vere gøymd per default slik at "Add reply" knappen er synleg uten scrolling.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...