Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:cry:

Hvor bor du Konamixx? Kan det stemme at det er rundt Mo?

Jeg får spillene levert på ett døgn, og jeg bor på Sortland.

 

A-post blir sendt med fly, så det er bare noen få plasser leveringen vil ta mer enn en dag.

 

 

Har forøvrig også bestillt fra gamezone. De har ikke endret leveringsdatoen ennå, men det kommer vel. Hadde sett for meg MW2 i helgen... <_<

 

Ja var vel nesten. Bor i Mosjøen. Men uansett om det muligens tar en dag er det da like greit å stikke ned på Elkjøp, der det er billigere, samt at man kan hente det på morgenen, isteden for å vente på posten. Er det foresten noen som har bestilt på nettet som har fått bekreftet sending på fredag? Fikk nå mail fra gamezone som bekreftet at sending er flyttet til mandag :cry:

 

 

Edit: Legger inn denne jeg

 

omng.jpg

 

 

Muligens fake leser jeg nå

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Har ikke funnet en eneste piratversjon til PS3 enda :p

 

Dette er bare et forslag, men, kan jo hende ingen gidder å lage en piratversjon av det siden det ikke går? Eller? Jeg vet ikke jeg ass, tror egentlig at alle PS3-eier er så ærlige at de aldri hadde tatt i en piratkopi med tang.

 

Helt riktig, det går ikke. Ikke bare er det ingen kjente "chips" man kan putte inn i PS3 så den kan spille av slike plater, man må også brenne spillene på Blu-Ray player. For å si det enkelt; både vanskelig og dyrt.

 

Og det er riktig, vi som eier PS3 har ikke seksuell kontakt, drikker ikke væske med alkoholholdig innhold, ei driver vi med fanterier i helgene.

Lenke til kommentar

Oi, hekkan, må bli kvitt PS3en da! :o

 

9vs9 . jaha... særlig gøy? nei. (likte meg best på 30-40 man servere jeg da)

lean er borte? - sammenheng: større hitboxes akkurat som på konsoll.

 

Yep, vi får en konsollport med støtte for keyboard, mus og text chat.

 

 

Glad jeg avbestillte jeg. IW får ikke en krone av meg fremmover.

Lenke til kommentar

Maps som Crossfire, overgrown, train depot osv var på xbox i akkurat samme versjon, eller tar jeg feil nå? Disse var konge med 32 players! Blir bare mapsa enda mindre nå? Det som er digg i COD4 er at det føles som en skikkelig krig når det er er så mange players. På hardcore vel og merke :)

Lenke til kommentar

Maps som Crossfire, overgrown, train depot osv var på xbox i akkurat samme versjon, eller tar jeg feil nå? Disse var konge med 32 players! Blir bare mapsa enda mindre nå? Det som er digg i COD4 er at det føles som en skikkelig krig når det er er så mange players. På hardcore vel og merke :)

 

Det er synd at ikke flere har fått oppleve Mods rundt i communitiene, men det er vel der average casual spillere kommer inn. Promod, X4 osv Mods som tok spillet et steg fram. I disse dager er en star wars mod rett rundt hjørnet for cod4. Mod communitiene lagde maps som eliminerte problem som: spawn rape, nade spam osv.

Spør du meg så har IW noe å lære av Valve. Den mest suksessrike FPS utvikleren.

*redigert til hensyn av snurreleif*

Endret av Oleidolet
Lenke til kommentar

Verste er at jeg så et intervju der Bowling (tror iværtfall det var han) skamroste e som har laget SW moden og hvor viktig et slikt community var for dem.

Anyway, når skal du rulle inn den der "alle som spiller PC er så mye mer pro en dere konsoll casuals" innstillingen din? Den blir veldig gammel veldig fort. Jeg tør vedde mye på at mange av dem som spiller dette på konsoll hadde grust deg lett selv om du satt på den dyrebare PC'en din.

Lenke til kommentar

Verste er at jeg så et intervju der Bowling (tror iværtfall det var han) skamroste e som har laget SW moden og hvor viktig et slikt community var for dem.

Anyway, når skal du rulle inn den der "alle som spiller PC er så mye mer pro en dere konsoll casuals" innstillingen din? Den blir veldig gammel veldig fort. Jeg tør vedde mye på at mange av dem som spiller dette på konsoll hadde grust deg lett selv om du satt på den dyrebare PC'en din.

 

Obviously så skjønte ikke du hva jeg mente, Beklager jeg skal omformulere meg. "Dere" casuals/average spillere (Det betyr de som starter opp spillet og spiller på en eller annen favoritt server, men som ikke "tilhører" et community) Poenget med mitt var at communitiene ikke er så store at de kan skape en helhet av "PC spillerne." Diskusjonen går ikke på hvem som er bedre enn andre, men mods holder spillet i live og de modsa blir laget for at folk skal spille å ha det morro. Det er disse communitiene IW mister i mw2, men det har de valgt selv også når de vil at vi skal spille DET SPILLET de har laget, med andre ord ikke konkeranse dyktig.

BTW: sammenligne konsoll og PC er jo ikke relevant, tross alt er det en stor forskjell i presisjon og hitbox i cod4.

Lenke til kommentar

Veldig kjipt for oss pc spillere. Om vi kjøper spillet så betaler og støtter vi fullverdig pris for et spill som helt tydelig har blitt mindre pc vennlig enn forgjengeren. Jeg er veldig skeptisk til hvordan MP blir i MW2, ser for meg en masse teamkillere (som blir vanskelig å kicke osv) og dårlig ping.

 

Om folk velger å ikke støtte spillet ved å ikke kjøpe/piratkopiere, så bygger det bare videre på den klassiske "alle med pc piratkopierer og pc versjonene selger for lite" og neste versjon blir godt mulig enda verre.

 

For noe dritt av IW! Gleda meg som en idiot til spillet, og tror selvfølgelig det blir en episk SP, men synes dette er veldig kjipt... ingen mods og 9v9 ffs!

Lenke til kommentar
*redigert til hensyn av snurreleif*

 

Jeg takker for at du tar hensyn til meg, men det jeg mente å påpeke har du fortsatt ikke redigert ;)

De heter Valve, ikke Vavle :)

Bare jeg som pirker litt for å få det riktig, er ikke meningen å høres krass ut ^_^

 

Edit:

og 9v9 ffs!

 

Ikke ta dette feil, men det burde være bedre for PC-spillere å kun få spilt 9 vs 9 siden det ikke blir dedikerte servere lengre.

Jeg mener... Hvordan ville det ha blitt om folk spilte 16 vs 16 via linja til en eller annen bondetamp?

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
*redigert til hensyn av snurreleif*

 

Jeg takker for at du tar hensyn til meg, men det jeg mente å påpeke har du fortsatt ikke redigert ;)

De heter Valve, ikke Vavle :)

Bare jeg som pirker litt for å få det riktig, er ikke meningen å høres krass ut ^_^

så ikke skrive leifen gitt :p klart det heter valve :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...