Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SP'n i dette spillet er mye lettere enn i MW har jeg merket, er nesten ferdig med ACT1 på veteran her. Eneste jeg har klart på veteran i MW er "Mile High Club".

Skrevet

Kniving virker relativt bra, ja, men det virker som kampene foregår mye mer på avstand i dette spillet, så man sjelden kommer innen kniv-range.

Jeg spiller sjelden FFA, så jeg kan ikke uttale meg om utbredelsen/nytten av kniving i den gamemoden.

Skrevet (endret)

Det er ingenting! Bare jeg logger på så dauer alle som spiller online! :whistle:

/Flex

Edit: Synes jeg ser Nuke hele tiden, spilt litt Ground War nå, har sett tre nukes hittil

Endret av Chronilus
Skrevet

Har ikke sett noe til nukes enda, dog har jeg bare spilt TD så langt. Men har veldig lyst til å se en i aksjon, eller finner vel sikkert noe klipp av det på youtube når jeg tenker meg om.

Skrevet

Har aldri opplevd nuke jeg heller, men brodern har blitt nuka fire ganger. :cry: Fikk selv 25 kills streak (rekord) nå nettopp, men hadde ikke aktivert nuke'en. :(

Skrevet

niks, det laget som får den vinner automatisk, selv om det er f.eks. 7400 - 3200, så vinner 3200 hvis de greier nuke :p

Ah det er i slik sammenheng det brukes, da forstår jeg bedre :)

Skrevet (endret)

Det er en fet slow-motion effekt som blir aktivert når nuken går av.

Awesomeness ensued.

Er dette blitt "Diskuter Nuke-tråden"? :p

In other news:

Jeg skaffet meg heartbeat sensor på M4 i dag (endelig?). Det resulterte i AC130 tre runder på rad.

Herre jesus, for en OP attachment.

Endret av Peder
Skrevet

Det er ikke blitt "Diskuter Nuke-tråden", men det er fortsatt "Diskuter CoD: MW2-tråden", og om jeg ikke er helt på bærspor så er nuke en del av CoD: MW2. Altså hører diskusjon av nuke veldig godt hjemme i en "Diskuter CoD: MW2". Dette kommer åpenbart av at man i en slik tråd ikke bare diskuterer spillet generelt, men også de små detaljene i spillet, og blant disse detaljene finner vi nuken. Konklusjonen er dermed at en tråd ikke nødvendigvis er en "Diskuter Nuke-tråd" selv om en nuke blir nevnt. Eller hva tenker dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...