Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overlegen og overlegen.. høyere i snitt, men når begge versjonene holder seg langt over 30fps, og tett oppunder 60 uten screen-tearing i det hele tatt er det ikke annet enn imponerende. Når vi begynner å snakke 50+fps har ikke et bilde fra eller til mye å si!

 

Edit: Leif was here

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Så når du stemmer på et politisk parti, og de vinner, så finner du deg i absolutt alt de gjør, selv om du ikke er enig?

 

 

JA, jeg har kjøpt Modern Warfare 2. JA, det kommer til å bli konge. Singleplayer kommer til å bli heftig, og jeg skal spille gjennom hele kampanjen flere ganger. COOP kommer til å bli sykt. Å spille med kompiser til langt på natt og ut på morgenen igjen, med en kald øl eller julebrus ved siden av deg... himmelsk.

 

... Men det betyr ikke at jeg skal gni inn baken min med glidemiddel og la IW kjøre på. De har tatt noen beslutninger som jeg vil påstå er helt feil. Nå har jeg ikke spilt spillet, så jeg kan ikke bruke argumenter basert på egne erfaringer... men jeg følger bare min logiske sans. Å fjerne mulighetene til å lene seg, er helt idiotisk. De har INGEN gode argumenter. Brettene kan lett støtte 18 spillere (dette har jeg kun fra alle de som faktisk har spilt spillet til nå - ganske mange tusen), og mangelen på dedikerte servere er... vel, det er tatt opp så mange ganger at det ikke trenger nevnes engang. Det er rett og slett feil. Prisforhøyningen gir meg kraftigere grøss oppover ryggraden enn noe EA-stunt noen gang har gjort.

 

Jeg tipper, med mindre alle vi PC-gamere tar helt feil og IW.Net viser seg å være et virtuelt paradis, at Infinity Ward kommer til å komme med patcher som gjør noe med våre forespørsler. CoD4 ligger på topp på Xfire, jeg tviler på at de har lyst til å se at det nye spillet deres ikke blir like populært. Piratkopiert eller ikke. Det handler like mye om prestisje som det handler om penger hos disse folka.

 

/End rant.

 

Poenget mitt var berre at dersom dei som hadde planar om å kjøpe det på PC, men no er misnøgd med konsoll-porten dei får, kanskje bør vurdere å la pengane snakke for seg. At IW kjem med oppdateringar som kanskje fiksar/legg til enkelte ting som blir veldig etterspurt kan nok vere. Men eg tvilar sterkt på det vil komme på høgde med det forrige spelet på PC, der har Activision for mykje makt. Og dei ser berre på salstal. Så snart du har kjøpt spelet får dei pengane sine. Om du då i tillegg kjøper DLCs i etterkant er det ein ekstra bonus. Å legge til "gratis" funksjonalitet er tydeligvis ikkje deira policy.

 

Eg seier ikkje at folk IKKJE skal kjøpe det, for dei som har spelt det forrige spelet på konsoll blir det jo ikkje store endringane. Men om du er ein misnøgd PC-gamer som no synst at MW2 berre blir ein "konsoll-port", bør ein ikkje då vise at ein ikkje godtek det? Prestisje går berre så langt, pengar er alt i denne bransjen, i alle fall for sånne titlar.

Lenke til kommentar

Lens of Truth har sammenlignet PS3/X360 versjonene. Ser ikke ut til å være store forskjellen! :)

http://www.lensoftruth.com/?p=16236

 

 

 

Jeg har ikke sett videoen selv, i frykt for spoilere.

Nå har jeg sett denne og kan ikke se at jeg ser stor forskjell. Virker som 360 leverer sterkere og skarpere farger og stabilt høyere FPS. Begge ligger tett opp mot 60FPS selv om det skjer mye på skjermen og det er imponerende. vet ikke helt hvem jeg mener er mest realistisk i fargene. PS3 litt gråere/blass i fargene mens 360 har litt skarp farge. Utrolig imponerende uansett. Gleder meg veldig til i morgen :D

Lenke til kommentar

Lens of Truth har sammenlignet PS3/X360 versjonene. Ser ikke ut til å være store forskjellen! :)

http://www.lensoftruth.com/?p=16236

 

 

 

Jeg har ikke sett videoen selv, i frykt for spoilere.

Nå har jeg sett denne og kan ikke se at jeg ser stor forskjell. Virker som 360 leverer sterkere og skarpere farger og stabilt høyere FPS. Begge ligger tett opp mot 60FPS selv om det skjer mye på skjermen og det er imponerende. vet ikke helt hvem jeg mener er mest realistisk i fargene. PS3 litt gråere/blass i fargene mens 360 har litt skarp farge. Utrolig imponerende uansett. Gleder meg veldig til i morgen :D

 

For meg så Xbox versjonen LAAANGT bedre ut. Pronto

Lenke til kommentar

Nå har jeg lest hele artikkelen Lens of truth har publisert og den skriver om forskjellene mellom konsollene. Det de legger vekt på er at 360 versjonen har høyere gjennomsnitts FPS, jevnere skygger og så mangler den ikke "overbright (glare/bloom) effect" som gjør at spesielt skinner mer. Jeg vil anbefale alle som har begge konsollene og lurer på hvilken versjon de skal kjøpe eller andre som har interesse av å vite forskjellen på de to versjonene å lese artikkelen.

Kanskje dette beviser at 360 yter mer enn vi tror mot PS3...

link til artikkelen (tatt fra Laland)

Lenke til kommentar

Hva er greia med pc utgaven? Slippes 10. i butikk, men kan ikke låses opp i steam før 12.?

 

 

Nå har jeg lest hele artikkelen Lens of truth har publisert og den skriver om forskjellene mellom konsollene. Det de legger vekt på er at 360 versjonen har høyere gjennomsnitts FPS, jevnere skygger og så mangler den ikke "overbright (glare/bloom) effect" som gjør at spesielt skinner mer. Jeg vil anbefale alle som har begge konsollene og lurer på hvilken versjon de skal kjøpe eller andre som har interesse av å vite forskjellen på de to versjonene å lese artikkelen.

Kanskje dette beviser at 360 yter mer enn vi tror mot PS3...

link til artikkelen (tatt fra Laland)

 

@zell

det er nå slik at PC versjonen åpnes den 12.nov

 

@X91_Al_CaponeX

Another fanboy maybe? Dette er jo blitt diskutert 100000000000 zillion ganger. Det er et ørlite kraftigere grafikk kort i xbox360, men ps3 har til gjengjeld en sterkere prossessor.

Point being: Slike sammenligninger er det gjort hundrevis av, og utfallet viser seg være at ps3 maskinen som REGEL aldri blir stilt inn ordentlig. Ps3 har endel mer visuelle instillinger en xbox360.

 

Jeg sier ikke noen av konsollene er bedre enn andre, men dette er et typisk fanboy argument.

 

Har du begge konsollene slik jeg har, så velg konsoll etter hvilken konsoll dine venner har. Tross alt de du skal spille med.

Lenke til kommentar

FPSen kan ikke stilles på. Men ser at den utydelige grafikken til PS3 versjonen kan ha noe med feil innstillinger. For det var ikke så mye forskjell på COD:MW, så rart dem har gjort det mer merkbart denne gangen. Om jeg ikke skulle hatt dette på pc, så hadde det garantert blitt til 360 uansett, selv om det hadde kommet dårligst ut. Flere venner og party chat er alltid elsk, selv om party chat ikke kan regnes med lenger.

Lenke til kommentar
Og kor mange her, til tross for mykje misnøye, skal IKKJE kjøpe spelet? Å klage, for så å faktisk kjøpe spelet, betyr berre at IW og Activision har kunne gjort akkurat som dei ville utan at det har fått konsekvensar

 

Jeg kommer ikke til å kjøpe det på release ihvertfall. Om en gjeng kompiser kjøper det så kanskje jeg kryper til korset. Starter med å laste det ned og spille singleplayeren, så får vi se om jeg ikke klarer holde meg borte fra MP. Er jo tross alt kjerner i Modern Warfare.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ

Forhåndsbestilte dette spillet idag :) Håper tentamen imorgen går lekent så jeg kan hente spillet og kose meg resten av morgendagen :D man må ikke vente til torsdag sant? selv om det er datoen på steam?

Lenke til kommentar

Googlet litt og fant dette.

 

Call of Duty fans pre-ordering the PC version of Modern Warfare 2 won't be able to play it until Tuesday - even if their game is delivered early.

 

"If you bought a retail copy on PC, you can play it on 11.10.09," said Infinity Ward's Rob Bowling on his Twitter page. Bowling is of course American and therefore writes dates backwards - MW2 is officially released on 10th November.

 

As Big Download points out, the PC version uses Steam and therefore won't be unlocked until that date. Even more confusingly, Steam currently lists MW2's release as 12th November, although given Bowling's tweet that sounds like a blip.

 

Good news for Xbox 360 and PS3 owners who pre-ordered from LoveFilm though - as reported last week some of those copies have been turning up early, and can be played already.

 

http://www.eurogamer.net/articles/pc-version-of-mw2-locked-till-tues

Endret av Zarax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...