Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice. Epic har tydeligvis ikke lyst til å begå de samme tabbene som de gjorde med Gears 2. Sånt liker vi. :)

 

Velkommen, sånn langt langt etter. Hvor har du levd de siste årene? Under en stein?

Hehe. Jeg er nok bare veldig, veldig treig. Jeg satser på å gjøre meg ferdig med Gears på insane innen 2014. :p

Lenke til kommentar

Den beste nyheten av dem alle er jo at de skal bruke dedikerte servere for å bli kvitt mye av lagproblematikken. Beta treger jeg ikke rent personlig, men jeg kommer selvfølgelig til å spille den - være det enten bare for å spille eller hjelpe Epic med og gjøre spillet bedre.

Lenke til kommentar

Kansje det er et håp for meg å like Gears Of War serien "ja jeg liker enda Gears Of War 1, men ikke 2eren" da 2eren ødela all moroa i multiplayeren for min del med ting jeg vil ikke snakke om, jo en ting, du kan miste våpenet ditt ved spawn og du løper rundt som en truffet høne på løpetid ;)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

images.jpg

"Say Marcus, thats a shitload of good beard you got there".

(Marcus har ikke skjegg. Han har stjålet Dom sitt)

 

Håååkæi, nå ble det kjapt mye å ta av her og jeg orker ikke skrive verken pent eller sammenhengende. Gears of War 3 ble som kjent nylig forskjøvet ut til "holiday" 2011. Om du ikke visste det: Nå vet du vet. Det kan se ut som at det absolutt ikke var uten grunn, til tross for at spillet var i sluttfasen for klargjøring. Epic Games gikk ut tidligere i dag (åpenbart nok utifra at det ble nevnt her tidligere) og annonserte at de ville åpne en offentlig beta en gang i starten av 2011 og at de ville bruke dedikerte servere for Social Matchmaking og Ranked Matchmaking. Custom Games kjører sannsynligvis på den samme gamle måten, men der har det vel aldri vært mye problemer med lagg. Host Migration er selvfølgelig med i denne pakken og det var også en hel drøss av godbiter som jeg nå skal prøve å sortere meg litt igjennom.

 

EXECUTIONS

Jamie Fo... Jeg mener Cole Train har blitt observert mens han slo ned en Locust, tvang den ned på alle fire og sparket hodet dens tvert av. Det vil jeg si er rimelig awesome. Blodet sprutet og lyden av hodeskallen som knuste sang som det mest veldreide stemmebåndet i mine ører. Sannsynligvis er dette en del av det at Executions nå ikke lenger er noe du kan kjøre på med fra start. Det er nå nemlig unlocks. En lancer har èn execution (om ikke flere), hagla har sin egen osv. Når du først starter opp spillet vil du stå på rimelig bar bakke med kun den gode gamle curbstompen tilgjengelig. Etterhvert som du dreper fiender derimot vil du låse opp executions til de forskjellige våpnene dine. Om du er en ivrig haglebruker vil nok haglen være det første våpnet du åpner opp en execution i. Jo mer du bruker et våpen jo mer ting unlocker du til det. Ingenting av det påvirker selve gameplayet - så slapp av dere som fryktet ùber-leets med unlockede superpowers.

 

Flammekasteren, i likhet med Retro Lanceren, stikkes kaldt og brutalt ned i magen på fienden når de ligger nede. I motsetning til Retro Lanceren derimot så kan flammekasteren spytte flammer. Det resulterer i at flammer spruter ut fra både hode, skulder, kne og tå. Et realt fyrverkeri av makabre dimensjoner. Om du derimot liker å bruke Mortaren og skaffer deg dens execution vil du løfte hele den enorme maskinen over hodet ditt og mose din motstanders stakkarslige skalle med kaldt metall. Igjen er stikkordene musikk og ører. For å nevne noen flere vil en DBNO (Down But Not Out) spiller som blir saget nå bli mer eller mindre knivstukket i magen med en (i aller største grad) hissig motorsag. Retro Lanceren lar deg stikke fienden i brystet, se han falle på kne og deretter kappe strupen hans tvert av. Men hva skjer når en Retro Lancer prøver å skjære seg gjennom Dom sitt mannlige skjegg? Skjegg vokser jo som kjent på utsiden av strupen og jeg tviler sterkt på at det finnes noe på denne jord som kan ødelegge Doms skjegg.

 

VÅPEN

One-Shot riflen er, som både forventet og fryktet, en one-shot one-kill sniper. Frykt dog ikke, den skal visst være veldig uhåndterbar, treg, har kun ett zoom-nivå, lager masse lyder og bruker et lasersikte i samme gate som Torque Bow`en du må være blind for ikke å legge merke til. Kort sagt: Om du blir skutt av denne fortjener du det. DOM SER AWESOME UT! Den avsagde hagla har definitivt ogs gjort seg fortjent til en liten notis: Den ser 100% badass ut på veldig kloss hold. Den kanskje største overraskelsen kom derimot fra den kandidaten jeg forventet det minst. Hammerbursten. Den trofaste o gamle Hammerbursten som til tross for å ha vært en del av Gears like lenge som Lanceren har levd i skyggen av sistnevnte får nå sin egen særegne egenskap: Iron Sights. Det stemmer. Om du zoomer med den går du rett i Gears sitt svar på Call of Duty sitt sikteystem. Dette er kun for hammerbursten da det er en avstandsrifle og litt presisjonsikting hjelper på treffsikkerheten.

 

MULTIPLAYER

Bort skal en del av de mer eller mindre like spillemodusene og inn skal nye og mer "effektive" modusene. Guardian og Submission har for eksempel blitt komprimert sammen til "Capture the Leader". I hver runde, i likhet med Guardian, får hvert lag hver sin "leder" og målet ligner på Submission i det at det hele dreier seg om å holde lederen til det andre laget fanget i tilsammen 30 sekunder. Om man spiller som lederen og blir tatt til fange kan man riste fra seg for å forstyrre fangevokteren sin treffsikkerhet og man vil også kunne skade han nok til å bryte seg fri. Med andre ord er det ikke bare og barrikadere seg inne med en gang man har fanget lederen til det andre laget. Lederen har også en utvidet funkjonalitet i Tac-Com´en som tidligere kun har vist deg den generelle retningen til hvor lagkameratene dine oppholder seg. Her vil han ha muligheten til å kunne se i et Halo 3: ODST-aktig filter for å få en oversikt over hvor både venner og fiender befinner seg. King of the Hill og Annex har også blitt slått sammen til èn modus med det mindre originale navnet "King of the Hill". Det forklarer kanskje seg selv. Hold ett punkt til det forflytter seg og hold det også.

 

En helt ny modus derimot sidestiller seg med Warzone og Execution, men skiller seg ut med at man kan respawe. Hvert lag får 20/25 respawns som naturlig nok forsvinner gradvis etterhvert som spillerne på laget dør. I god gammeldags stil er det det siste laget som har en eler flere spillere igjen som vinner.

 

Gears of War 3 will also feature game variants called Mutators (a concept Epic used in Unreal Tournament) that are unlocked as you level up and can be used in co-op online multiplayer modes like Horde. Mutators alter the look and behavior of matches and characters and come with XP modifiers. Want to play as a tiny Marcus Fenix with a huge head, tiny body and super-weird voice? Of course you do.

 

XP OG UNLOCKS

Man kan etterhvert som man spiller åpne forskjellige kostymer til alle karakterene. Cole vil få sin Thrashball-uniform om du bruker han nok. Noen flere skins har dessverre ikke blitt annonsert enda, men det er uten tvil mange fler på vei.

 

Når man har låst opp alt man kan låse opp med ett våpen kan man fortsette å trykke execution-knappen for å fortsette animasjonen av deg som dreper fienden din så lenge du vil.

 

DOM SER AWESOME UT!

 

In addition to the overarching XP system, there are also new hooks built into Gears of War 3's leveling. Ribbons can be earned for doing things in matches like getting 5-kill streaks, drawing first blood, killing your nemesis and reviving a set number of teammates. Medals are mini-achievements that carry over from match to match and include things like getting a certain number of headshots or becoming an expert with a particular weapon. That, in turn, ties into Titles, which you earn for becoming specialized in certain areas. So if you're a slick enough sniper to earn a title for being an expert with the Longshot, you can actually append a special title related to that onto your in-game character.

 

GAMEPLAY

  • Queen Myrrah (locustdronningen) er spillbar!
  • DOM SER AWESOME UT!
  • Våpen-tilpasning. Høres en Rosa Lancer fristende ut?
  • Dedikerte Servere for Matchmaking
  • Host Migration
  • Alle stats og profiler vil bli lagret på serveren slik at man unngår korrupte savefiler slik som i GeoW2.
  • Du kan nå ta med deg hele partyet ditt gjennom flere gamemodes, hoppe på sammen med andre spillere og dermed slippe å smale troppene hele tiden.
  • HASTIGHETEN ER TILBAKE TIL GEARS1 NIVÅ! FUCKYES
  • "Spotting" (Battlefield) kan gjøres ved å trykke på Y
  • Hver kamp starter med en rask visning av hvor våpen ligger osv
  • Motorsagen kan kun stoppes mens den blir "revvet"
  • Om man hopper over en vegg det sitter en fiende bak vil man sparke denne fienden og stunne han (eller hun) for et kort sekund
  • Grafikken ser ut til å ha gått litt bort ifra Gears 2 sin, etter min mening, flate og tørre stil og mer tilbake til Gears 1 sin mørkere tone.
  • Støtte til nye spillere som ikke har noen achievements i de tidligere spillene i form av økt skade i sine første 10 kills

 

http://www.youtube.com/watch?v=JOJ8WObcCf8 http://www.youtube.com/watch?v=ntuhm6oeSEk

Lenke til kommentar

Oii hastigheten ja, det har jeg enda i gears 1, viss du er best her vinner man, men toeren er ikke slikt

Og den lille previewen der virka mer solid en hele Gears Of War 2 spillet tilsammen jo, de retter de feilene jeg har opplevd i 2eren, endelig sier jeg bare.

 

Håper bots kommer tilbake som man har i gears 2 :), bruke mutators mot de haha :D

Lenke til kommentar

Jeg vil komme meg til level 50 på Gears 2 for crying out loud, det er favoritt-spillet mitt sammen med Halo, men jeg finner aldri, og da mener jeg ALDRI noen games.

Lei meg.:<

Har du Strict NAT?

Nope, jeg hadde på den gamle boxen, men den nye vil ikke på strict engang, noe som er sinnsykt deilig for den gamle ville ikke VEKK fra strict.

Har vært sånn lenge, uansett hvilken playlist jeg velger er det aldri noen å finne.

Lenke til kommentar

Nope, jeg hadde på den gamle boxen, men den nye vil ikke på strict engang, noe som er sinnsykt deilig for den gamle ville ikke VEKK fra strict.

Har vært sånn lenge, uansett hvilken playlist jeg velger er det aldri noen å finne.

Hmmm... Har du Moderate da? Jeg har kun hatt problemer med Gears 2 online når jeg har hatt Strict eller Moderate NAT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...