Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Jeg tok nettopp "Is It Hot or Is That Just You?" alene på Allfathers Garden. Det er utrolig lett når du setter starting wave til 10 og vanskelighetsgraden på Casual. Drep 2/3 Bloodmounts, la deg dø og restart wave. Tar ikke lange tiden.

 

Ellers mangler jeg wave 30 på Allfathers Garden, og utover det de samme som deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og lite tips: Du får 500 000+ exp når du booster nå, hvis det er sånn du vil levle opp da :whistle:

Ja, det er sånn jeg vil levle opp :p

 

Jeg skal booste for harde livet i dag og helt til jeg dinger 100 eller eventen er over. Håper det er en del andre som er med også. Synd at du ikke kunne bli med i dag Laland. Jeg hadde sett litt frem til å spille med deg.

Lenke til kommentar

får du ting ettersom du stiger i rankene? ekstra/nye våpen eller utstyr?

Har aldri spilt noe særlig multiplayer i GoW2, spilte kun co-op campaign med en kompis og bitte bittelitt multiplayer, kanskje to eller tre games.

 

Og nå som jeg var litt små intresert i å teste multi igjen så fant jeg ut at jeg har greid å rote bort GoW2 dvden min :(

Finner bare coveret som kun har bonus discen i seg og ikke noe mer(har Lim.Ed.) og letet igjennom alle de andre spill covrene jeg har og den var ikke der :(

 

Edit: Der fant jeg den! Lå nede i kjelleren i den gamle tv benken ved siden av den gamle xboxen, fullstendig støvet ned men ellers ok virker det som.

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...