Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Vi tenker likt, du og jeg. Det høres ut som god stemning!

 

Såem.. noen andre som vil leke litt Horde med Lakus og meg? Xbox.com funker dårlig for meg nå, så jeg får ikke sjekket hvilke baner jeg ikke har tatt, men jeg er (selvfølgelig) med på å hjelpe andre hvis noen har noen som ikke er tatt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleier å få det støtt da de skal utfordre meg til snipers only kamp osv. Psycho headshot, ure tha cheater gonna get u banned 4 life, turbo controllers, aimbot. Haha ler alltid av de. Skriver dette tilbake som regel: Get some skillz and then challenge me foolish noobie.

Skal bli med neste gang, garantert. Følger med på 360en i de neste kommende dagene/ukene når du skal spille. Da skal vi powne andre og hverandre om du tar utfordringa :p

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Ahh, jeg skulle ønske jeg fremdeles spilte det. Det er ustanselig moro, men jeg har ikke kjangs i havet nå lenger til å klare meg på slagmarken. Det har blitt for lenge siden sist og Gears of War er absolutt ikke nølende med å straffe noen som har vært "utafor" en stund. Men jeg er glatt med om noen vil spille!

 

Edit: Jeg regner med å logge på rundt klokken 8. Om noen tilfeldigvis skulle være online og har lyst til å spille Horde eller Gears 1 er jeg med.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Poster denne videoen så alle vet hvordan boosting foregår.

 

 

På slutten av videoen kan man se at man får rundt 300.000 poeng hver runde.

Jeg postet en video på forrige side, med detaljer om hvordan man får folk med og sånt.

 

Og blir kanskje med på litt Horde jeg også.

Lenke til kommentar

Alle achievementene jeg mangler er som følger: Seriously 2.0, Veteran Gear (level 100, vinne på alle Snowblind-kartene), Icy Dead People (horde 1-50 på Snowblind kart), Am I Only Dreaming? (level 40, horde 1-40 på Memorial), Blood on the Sand (level 50, horde 1-50 på Nowhere) og Is It Hot or Is That Just You? (myrde 25 bloodmounts med flammekaster i horde på Dark Corner-bane).

 

God stemning!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...