Gå til innhold

Kamptråd - FKH vs Brann 15.04 19:00


Step_up

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
????Det er jo i kampens hete... Dette er jo bare pga dømmingen.

 

Det er vel ingen unnskyldning?

Er fortsatt lov å prøve å være saklig og unngå personangrep selv om man er engasjert.

 

Vil nå at det er forskjell på å si noe om dommeren her og på å si noe om en debattant.

 

Nei, ikke på diskusjon.no - offentlige personer er beskyttet av vær varsom-plakaten. Mot hets, feks.

 

Ta en prat med meg på PM om du lurer på mer :). La oss diskutere fotball nå ^^

Lenke til kommentar
????Det er jo i kampens hete... Dette er jo bare pga dømmingen.

 

Det er vel ingen unnskyldning?

Er fortsatt lov å prøve å være saklig og unngå personangrep selv om man er engasjert.

 

Vil nå at det er forskjell på å si noe om dommeren her og på å si noe om en debattant.

 

Nei, ikke på diskusjon.no - offentlige personer er beskyttet av vær varsom-plakaten. Mot hets, feks.

 

Ta en prat med meg på PM om du lurer på mer :). La oss diskutere fotball nå ^^

 

Fotball er følelser, så blir litt revet med. Men som foregangseksempel på diskusjon.no om hvordan man skal oppføre seg, så skal jeg nå gjøre ett forsøk på å moderere meg mot f.eks dommeren og.

Lenke til kommentar

Ok nå er jeg helt nervevrak her jeg sitter og prøver å bevege meg minst mulig for å få igjen pusten. Snakk om å gå fra himmelen til helvete og på vei opp mot himmelen igjen. Jeg er veldig lite optimistisk med tanke på fremtiden hvis ikke Opdal blir byttet ut med vår øst-europeiske nyvinning. En ting er i hvertfall sikkert, det siste målet er ikke scoret og jeg vet ikke om jeg tørr å se resten.

Lenke til kommentar

Ok nå er jeg helt nervevrak her jeg sitter og prøver å bevege meg minst mulig for å få igjen pusten. Snakk om å gå fra himmelen til helvete og på vei opp mot himmelen igjen.

 

Da vet du hvordan RBK og LSK fansen hadde det siste Søndag..

 

Og jeg prøver ikke på noen måte å undervurdere Kanarifuglene her, men jeg tror RBK fansen ble enda mer emosjonelt revet med siden den kampen betydde så innmari mye for at kursen skal rettes mot toppen igjen.

 

Visste ikke om jeg skulle le eller gråte etter den kampen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...