Gå til innhold

Kamptråd - FKH vs Brann 15.04 19:00


Step_up

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OBSTRUKSJON!

 

Ojo gjør jo ingenting. Skal det være noe der, så er det straffe.

 

Så at Ojo løper inn i beina på en som ligger nede (som ikke har aktive bein engang når Ojo løper i han) er straffe, mens Kalvesen slipper frispark imot seg i den tidligere situasjonen er helt riktig?

 

Situasjonen med Kalven ser jo ut som dive. Ojo fikk frispark i mot seg uten å gjøre noe!

Lenke til kommentar

Slå Mjelde din forbanna tulling! Der hadde vi vært i overtall! :roll:

 

Ja jeg hører du sier at den ser ut som en dive, og jeg er sterkt uenig. Ojo kom i kontakt med føttene til Haugesund-spilleren, selv om det ikke er et alvorlig frispark så er det fortsatt Ojo som sørger for at spilleren faller.

 

Slett ikke. han holdt like mye som Ojo og muligens mer.

Lenke til kommentar

Jeg kommenterte ikke holdinga en gang..

De er begge like ille der, men som sagt, Ojo kommer i kontakt med føttene til spilleren (garantert ikke med vilje) som gjør at han faller, dermed får han frispark mot seg.

 

tror han snublet. Var ingenting Ojo gjorde som skulle tilsi at han andre skulle falle...

Lenke til kommentar

morroklumpen. 3-1 målet skulle vært annulert f.eks.

 

Så utrolig lite krative FKH-fansen er...

 

 

Corner!

 

Gustav:Slutt med det der :hrm:

 

Ojo gjør jo ingenting. Skal det være noe der, så er det straffe.

 

 

Endelig gult Edvartsen. Trodde at du aldri kom til å gi det kortet.

 

 

Men for faen gustav!!! :nei: Skjerp deg eller gi f...!

 

 

Fy faen dommere! Veldig bra dømming der :nei:

 

 

:lol: Ler så eg griner her. Fantastisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Ser egentlig ikke hva som er så morsomt....

 

Typisk at jeg gikk glipp av første omgang, men fikk med meg den kjedelige andre omgangen. Jaja , U var egentlig det jeg håpet på.

Lenke til kommentar

Kort oppsummering av kampen:

 

Elendig dommer - begge veier.

Elendig sending - reprisene uteble, eller var uten betydning.

Så kampen på MAX først - ELENDIG KOMMENTATOR! Byttet til Fotball1 (Altibox), og han var helt uten engasjement. Kommentatoren til MAX klarte jo faen ikke å se når det var offside eller ikke? Burde fått hjelp av teknologien de har i TV2.

 

Sikkert en god kamp for en nøytral tilskuer, men som Brannsupporter var det mye håpløst. Straffen vi fikk skjønte jeg lite av. Litt senere i kampen er Ojo i duell med en som snubler i egne ben og tar med seg Ojo i boksen. Ojo er først på bena og HFK-spilleren kaster opp føttene i god Beckham-stil. Ojo har laget frispark. Skjønte ingenting, men dommeren var elendig.

Lenke til kommentar

Two wrongs don't make a right. Kompensasjonsdømming er det verste som finnes, fordi det blir bare tull ut av det i lengden.

 

Dommeren skulle aldri tillatt 3-1 scoringen, ettersom det var soleklart frispark før den situasjonen. Så kommer han sekunder senere opp i en idiotisk sak hvor han gir straffe til Brann for ingenting. I tillegg viser han ikke Kalvenes et soleklart gult kort.

 

Linjedommeren hadde også mange dårlige offsideavgjørelser - iallefall sett fra sofaen, men sendingen var så dårlig at det er fullt mulig de var korrekt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...