Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er mest turn-on av brunetter og blondiner? (både for jenter & gutter)


  

103 stemmer

  1. 1. Hva foretrekker du?

    • Brunetter
      81
    • Blondiner
      22


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Umulig å si egentlig. For meg blir det som å spørre: Hvem er diggest av Britney Spears og Jessica Alba. Helt ærlig klarer jeg ikke velge. Britney Spears er så sinnsykt søt, pen og samtidig litt crazy, mens Jessica Alba er sexy, samtidig som hun virker skikkelig voksen og omtenksom :) Det vil si, det er mitt intrykk av disse to.

 

Nå når jeg leser over hva jeg har skrevet vet jeg ikke om det i det hele tatt ga skikkelig mening, men det var det som poppet opp i hode mitt når jeg tenkte; Blondiner vs Brunetter :)

 

Ellers digger jeg jenter med pent svart hår (ikke emo/goth stil)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For meg er det en mellomting, men jeg heller mer mot blondiner enn brunetter faktisk :) Men det varierer sånn at det nesten er umulig å si. Noen kler skikkelig godt å være brunetter og da er de best sånn, mens noen kler mer blondt hår.

 

Med en mellomting mener jeg noe sånt som dette

67q8506jq4.jpg

 

Yeah thats turn-on :cool:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg stemte brunetter, men det er egentlig helt random. Hårfargen er ikke noe som avgjør noe som helst for meg.

 

Nå er jeg jente selv, men jeg tror jeg liker gutter med brunt hår best (det er også de det er flest av?), selv om jeg har hatt blonde kjærester. Når det gjelder jenter gir jeg meg katta i hårfargen - jeg har tent på så mange forskjellige jenter med forskjellige hårfarger at jeg finner ikke noe mønster der.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...