Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folken's. Det er kun en 1/48 king tiger plastbygge sett. 3 - 400 kroner

 

MEN, om dere har lyst på en tiger / kv / jagd / king tiger etc, Sjekk ut

 

www.rctank.de

 

 

Der kan dere få 1/16 som med litt tid og penger kan gjøres like bra som en tamiya 1/16 tanks (som koster blod) for langt under halvparten.( hadde en leo 1/16 fra tamiya som jeg bytta til meg, men den koster for 10 laken med alt)

 

http://www.youtube.com/watch?v=RbmWwrr4gnA

 

 

De fra rctank kan få's med airsoft og kuler, eller om det er fler som kjøper kan de bestilles med ir kampsystem.

 

hadde en 1/16 rc tiger som jeg solgte når den var 70% ferdig, våren kom og jeg fikk lyst på båt.

 

her er en liten snutt etter at jeg fikk på fult metall understell med torsion demping og metall belter.

 

 

Men nå klør det etter en king tiger. Litt usikker på om jeg skal dra den helt ut å slenge 500 euro på bordet å få den fiks ferdig med masse metall og oppgraderinger, eller begynne på 150 euro og bygge meg opp sakte.(vi får 24% avslag på prisene på siden hans)

 

en king tiger med el mod oppgradering som denne:

 

 

 

eller hva med en 1/4 KT:

Lenke til kommentar

Nå ser det vel ut til at jeg ikke tjener mye penger i is'en min - kanskje bedre etter ny kanon

IS'en er en vanskelig tank å gå i overskudd på. Nå har ikke jeg premium, så jeg tror nok jeg går i underskudd med den. Den koster 6-7 å reparere, hvert skudd koster 1, på en dårlig runde drar jeg inn 3, på en god 15-20. På en vanlig seier kan jeg tjene et par k, på en dårlig kan jeg tape 6-7k.

Lenke til kommentar

Jeg hater type-59. Har ikke den selv, men må si at det er en tanks som ødelegger mye av spillingen i mellomsjiktet av tier'ene. Den er totalt overlegent alt en møter om den er litt heldig med MM, samt at den med sin smidighet og skråstillte pansring kanskje er den vanskeligste tier-8 mediumen å ta ut. Bare flaks at mange som kjører den er "nybegynnere"...

Lenke til kommentar

Type59 er kun overlegen om du har bestemt deg for det. Den er en helt ok Tier 8 medium tank og er ganske sårbar og lett å ta ut for de som vet hva de holder på med.

 

Fordelen til Type59 er agressiviteten til de som kan å kjøre den, vel vitende om at man stort sett alltid vil gå i pluss med den.

 

Selvfølgelig, om man er på et lag som velger å tro at de har tapt fordi motstanderen stiller med et par-tre Type59 så vil dette ofte gå i opfyllelse da man har latt seg skremme av en tanks som ikke er så super som enkelte har fått for seg :p

Lenke til kommentar

Og den er jo ikke noe værre å spille mot enn T-44 og T-54

Jeg vil påstå at den er mye tøffere å ta ut enn en T-44 på grunn av slopingen i armouren og ikke minst turreten. At en T-54 er værre å spille mot burde være ganske åpenbart siden det er en tier 9 medium. Husk at jeg i min stakkarslige BDR G1B må møte disse T-59 beistene titt og ofte, mens T-54 tilhører sjeldenhetene.

Lenke til kommentar

Og den er jo ikke noe værre å spille mot enn T-44 og T-54

Jeg vil påstå at den er mye tøffere å ta ut enn en T-44 på grunn av slopingen i armouren og ikke minst turreten. At en T-54 er værre å spille mot burde være ganske åpenbart siden det er en tier 9 medium. Husk at jeg i min stakkarslige BDR G1B må møte disse T-59 beistene titt og ofte, mens T-54 tilhører sjeldenhetene.

 

Som sagt, du kan lett skade Type 59 selv med KV (107mm) T-44 har ikke like god armor, men en bedre kanon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...