Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøver om jeg er i nærheten, men det er somregel noen trær i veien så jeg ser ikke om jeg skyter på e bygning med fienden i bakgrunn, eller så er han altfor raskt. Dette gjelder såklart bare om jeg spiller heavy. Har ofte tatt scoutcs mens jeg har kjørt slugger\m10\sherman.

 

 

edit:

Slenger med et bilde fra litt morro med Frostix :D

post-12016-0-84432200-1326378026_thumb.jpg

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Ok folk, dere frista meg. Laster ned klienten nå. Er det noen av dere som kan hjelpe i gang/ legge meg til som venn eller hvordan det fungerer :)?

Om du ikke har mekket konto enda så har jeg en kode som kan

Brukernavnet er Sulphuras :) Ja det har vært veldig gøy hittil!

oh, never mind :/

Lenke til kommentar

Fra facebook leser jeg dette:

 

Type 59 In-game Store Removal

 

Commanders,

 

We will soon be updating the World of Tanks in-game store. As of January 16, 2012, the Type 59 premium tank will be removed from the in-game store after the server restart which will take place at 5:00-5:30 GMT. While the tank will not be available for purchase, all existing Type 59 owners will keep their tank intact.

 

This decision has been made to ensure a healthy gameplay balance at higher tiers, and also to encourage a wider variety of tier 8 medium tank usage. Should the T59 become available again through special events in future, we will make sure to announce such events ahead of time.

Link til WOT-siden

 

Glad jeg har min. Den er den bese moneymakeren(etter hva folk skriver) og den er morro å kjøre. Kanskje en av de bedre medium på sin tier?

Lenke til kommentar

Jeg bruker gold consumables. :p

På utvalgte tanks vel og merke. Löwe og 38H. :p

Hvorfor det? Skaden er den samme, og ingen av de stridsvognene har problemer med å penetrere motstandere uansett. Du penetrerer jo Maus og E100 i fronten med vanlig ammo med Löwe hvis du bare sikter på riktig plass. Tipper du må sikte der med gull-ammo også. Skulle ønske de fjernet gull-ammo helt fra spillet. En av de store styrkene til WoT er at det ikke er den som betaler som vinner, da det er forsvinnende få som bruker det i public.

Lenke til kommentar

112k credits og min 4. Boelters medal på Löwe :p Ble nesten 6k xp også pga 3x xp :) (11-12k xp til hver crew member er jo nice)

Accelerate crew training funker ikke helt sånn. Før ble den "ekstra" experiencen delt på samtlige crew members, så om du f.eks hadde en tanks med 4 crew og fikk 1000exp en runde, hadde hvert crewmedlem fått 1250exp. Nå er det derimot sånn at det crewmedlemmet med minst exp får hele bonusen, sånn at 3 hadde fått 1000exp og en 2000exp. Dette gjør at når du flytter crew fra en tanks med 4 crew til en med 5 crew vil den nye kisen få opp skills raskere og ta innpå de andre, sakte men sikkert.

Endret av Valle79
Lenke til kommentar

Jeg bruker gold consumables. :p

På utvalgte tanks vel og merke. Löwe og 38H. :p

Hvorfor det? Skaden er den samme, og ingen av de stridsvognene har problemer med å penetrere motstandere uansett. Du penetrerer jo Maus og E100 i fronten med vanlig ammo med Löwe hvis du bare sikter på riktig plass. Tipper du må sikte der med gull-ammo også. Skulle ønske de fjernet gull-ammo helt fra spillet. En av de store styrkene til WoT er at det ikke er den som betaler som vinner, da det er forsvinnende få som bruker det i public.

Ikke gold ammo, men repair kit, first aid kit og fire extinguisher.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...