Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok folkens, hva skal jeg gjøre.

 

har 165 free og 45 xp på jagdpanther. 4,5 i cash.

skal jeg gå for king tiger , eller prøve meg i is rekka ? eller hoppe bort på T rekka ?

spiller ikke hardcore , bare sånn dann og vann. takk for tips.

 

Hvor langt er du i T rekka nå?

Lenke til kommentar

Har akkurat startet og synes det artig, Eneste er at med Pz35 gikk det helt greit med kills av og til.

 

Men nå som jeg bruker Pz38t møter jeg jo bare på svære drog som tar meg utrolig lett, skjønner jo at jeg går opp i match systemet men virker litt dårlig balansert for min del? :p

Lenke til kommentar

Etter å ha grindet 120mm kanonen og T30 så var jeg drit lei T34. Spillte den ikke på noen måneder. Men nå etter å ha spillt T30 en del har jeg fått sansen for T34 igjen. Har trent opp nytt crew som nå er bikket 100%, fra 75% ofc(tok det gamle til T30).

Men nå gleder jeg meg til T34 blir premium iaf :)

Lenke til kommentar

Hverken Stug E-100 eller Krokodil blir innført meg bekjent. Så vidt jeg har forstått endret devene navnet i treet fra "Stug" til "Jagdpanzer" E-100. Krokodil er visstnok en fake design en eller annen fyr fant opp, for øvrig. Virker som om folk er veldig glade i å lage sine drømmeversjoner av tyske tanks for så å spre dem på internett, ettersom disse designene er de det liggr mest ute om. Jagdpanzer E-100 skal etter sigende ligne sterkt på en Jagdtiger med E-100-kropp.

 

germany_tree_full(eu).jpg

 

Og Ozelot, ihvertfall én av de nye amerikanske skal være veldig kjapp. M18 Hellcat har en topphastighet på 100 km/t i virkeligheten. Blir naturligvis senket til 72 i spillet ettersom det er det meste spillmotoren takler, men likevel. En TD i makshastighet kan ikke være annet enn morsomt :)

Endret av Materie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...