Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha! Ber ofte folk om å avinstallere. Hadde en kamp tidligere med en fyr i Löwe som top tier. Ser på stats....9k kamper, 39% (!) win ratio...og kjører dertil. Ber folk rapportere ham som bot. På slutten av kampen, etter at tanksen har stått i ro en stund, kommer det "lol i'm not a bot, just let the kid play"

 

Joda...takk skal du faen meg ha, sleppe 5-åringen din til så han kan føkke laget og du får credits.

Lenke til kommentar

Det er dem eneste vognene som ikke kjeder ræva av seg på det kartet da... :tease:

 

Hehe.. Hadde en runde her om dagen i Sluggeren på Malinkova encounter. Leverte ut 6600 dmg, så trenger ikke være blant de raskeste for å herje der.

 

Og det er veldig lett å få scoutmedal i open top TDer. Parker i en busk i kanten av sletta i 30 sekunder, så vil du ha sett mesteparten av fiendelaget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette spillet setter virkelig menneskeheten i et dårlig lys. Hadde det vært en og annen kamp så kunne det vært unnskyldt med at det er en 7-åring som spiller eller noe, men i HVER ENESTE KAMP gjøres det haugevis med idiotiske ting. Folk unnskylder seg som regel med at de bare spiller for gøy. Vel, hva er gøy med å tape? Og det at du har det "gøy" gjør at du finner på idiotiske ting som koster laget ditt seieren? Hvis folk i dette spillet er representative for verdensbefolkningen generelt, så betyr det at 90% av alle man møter på gata til daglig er tette pappskaller som totalt mangler alle former for logisk sans. Folk i dette spillet bør virkelig passe seg for å karakterisere blåskjell som dumme dyr, for jeg er sikker på at det finnes et par unikum der nede på havets bunn som kunne gjort en bedre jobb enn mesteparten av befolkningen i dette spillet.

Man har ikke et lag i dette spillet, de grønne spillerne er bare en annen form for motstand.

 

Nå spiller jeg på NA-serveren, men tviler på at det er stort annerledes på EU ...

Endret av hardrock_ram
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er mye bedre på EU server ;)

 

Apropos kjøre foran en som skyter....platoon med kompis han i IS 4 og jeg i T30 (dette når IS 4 var tier 9) han kjører rett inn foran når jeg skyter kampens første skudd. BOOM ammorack og død...populært hos resten av laget...needless to say..vi tapte :)

Lenke til kommentar
Malinovka ble brukt som eksempel fordi det var det eneste navnet på åpne kart jeg kom på i forbifarten. Poenget er likevel der.

 

Ett poeng som ikke finnes, er sykt lite camping i spillet med mindre det er mange arties.

Og det er verre kart enn Malinovka, Serene Coast feks.

 

Fikk endelig spart meg opp til en av tier VIII jeg hadde låst opp, det var valgets kval og endte opp med amx 50 100, da den ser morsom ut med det batteriet den har.

Kjørte 2 runder, og koste meg.

Lenke til kommentar

*kinesisk tank tree*

 

Er det bare en samling av andre nasjoners tankser, eller? :p

 

 

Forøvrig føler jeg meg fortsatt som en av få som elsker Malinovka. Uansett hva jeg spiller. Det er det mest slacke kartet jeg vet av.

Sånn inntil det er du mot 4 andre igjen. Da blir det å se om du bevarer fatningen og klarer å komme deg ut av knipa eller om du bryter sammen, skjelvende som et enslig løv på en gren i november.

Lenke til kommentar
Er det bare en samling av andre nasjoners tankser, eller? :p Forøvrig føler jeg meg fortsatt som en av få som elsker Malinovka. Uansett hva jeg spiller. Det er det mest slacke kartet jeg vet av. Sånn inntil det er du mot 4 andre igjen. Da blir det å se om du bevarer fatningen og klarer å komme deg ut av knipa eller om du bryter sammen, skjelvende som et enslig løv på en gren i november.

 

Neida liker den jeg, er mange muligheter der, folk ser de bare ikke.

 

Serene Coast on the other hand, den sliter jeg og finne ut av.

Lenke til kommentar
Dette spillet setter virkelig menneskeheten i et dårlig lys.

 

(...)

 

men tviler på at det er stort annerledes på EU ...

 

Jeg og to kompisers hadde en herlig runde med 2x Löwe og en T34 i går. Kampen starter, defense på Westfield, T8 maks kamp med en arty på hvert lag (hummel).

 

Før kampen starter kommer det fra Hummelen på laget vårt: "Löwe premium gay!". Stusser litt, og statsene hans er jo ikke akkurat positive... Kampen starter og han snur seg rett mot kompisen min som kjører Löwe og skyter ham med en gang han har loadet. Som den tyske tanksen den er tar den fyr og før 30 sek av kampen har gått har vi en T8 med 1000 hp mindre og en død arty (han byttet farge med en gang han skøt, og uansett så ville vi tatt livet av rasshølet.

 

Fint det, sånn apropos troen på menneskeheten

Endret av HaakonNordengen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og tross alle disse idiotene beskrevet her (de ukjente man møter i kamper - ikke noen i tråden :)) føler jeg WoT er et av de snillere spill sammenlignet med eksempelvis LoL, HoN, Smite osv. Har ikke spilt mye av noen av de, rett og slett på grunn av den ufine stemningen i hvert eneste spill jeg har spilt eller sett på.

 

Men jeg spiller stort sett med Tier 4-6. Har ikke høyere tier enda, men alt tyder på at moroa er størst rundt der jeg er nå, så jeg har egentlig ikke fokusert så mye på det heller.

Endret av XmasB
Lenke til kommentar
Skjønner at folk er irriterte på "premium" noobs, men det finnes grenser. Selv blir jeg fremdeles kalt det :p Gøy når kampen er ferdig og man står med top gun og 2.5k damage.

 

Hva er det med "premium noob calling" som du skjønner egentlig? Å anta at jeg er en noob som kjører premium tank er noe av det som provoserer meg mest i dette spillet. Når man i tillegg begynner å skyte på friendlies på grunn av dette, HVA FAEN? Jeg spiller stort sett bedre enn 95% av spillerne man vil møte i random kamper, uavhengig av om tanken er kjøpt med gull eller ikke.

 

Det har skjedd flere ganger, og skjønner meg ikke på sånne folk. Greit nok at de ikke har råd til å kjøpe seg en eller andre mulig gyldige grunner, men jeg går da ikke bort til en fin bil jeg gjerne vil ha og setter fyr på den?

Lenke til kommentar
Hva er det med "premium noob calling" som du skjønner egentlig? Å anta at jeg er en noob som kjører premium tank er noe av det som provoserer meg mest i dette spillet. Når man i tillegg begynner å skyte på friendlies på grunn av dette, HVA FAEN? Jeg spiller stort sett bedre enn 95% av spillerne man vil møte i random kamper, uavhengig av om tanken er kjøpt med gull eller ikke. Det har skjedd flere ganger, og skjønner meg ikke på sånne folk. Greit nok at de ikke har råd til å kjøpe seg en eller andre mulig gyldige grunner, men jeg går da ikke bort til en fin bil jeg gjerne vil ha og setter fyr på den?

 

Du må ikke ta slike ting personlig.

 

Jeg snakket dessuten generelt. Det ER folk som har Löwe/Type 59 og som ikke har høyere tier en III, det er slike folk som ødelegger, og ett godt forslag er at man bør spille til man har låst opp tier VI før man får de lov til og kjøpe tier VIII gull tanks.

 

Det er det jeg skjønner med name calling.

 

Har det skjedd deg flere ganger at folk faktisk dreper deg/plattonen din fordi dere kjører gull tank?

Lenke til kommentar

"hmm denne karen foran her skyter på en kar, la oss stoppe rett foran han, god ide..." "hmm denne karen skyter, la oss kjøre forbi han i full fart" elsker sånne folk...

 

 

"Hmm,,Han her har funnet seg en good stilling for å holde fiendene unna, best at jeg kjører inntil han og klemmer meg inn foran han når han rygger for å lade om. Ettersom min tanks er crap, er det jo bare rettferdig at jeg overtar en god stilling." DA...da var det hakket før jeg skøyt svinet i ræva.

 

 

*snipsy

 

Hva er det egentlig dere noober med premium noobs? Komme her å innbille dere at dere kan komme her med skills i gullvogna foret med norske kronasjer . Premium tank = No zkilzz. Poz poz poz poz.

 

Neida, bare tøyser :D Trodde det problemet var mer eller mindre borte jeg, kan ikke huske sist jeg har blitt kalt premiumnoob. Må ha vært da Løwa var den eneste premiumtanken som var, eller deromkring iallefall. Kanskje jeg bare er heldig, men mistenker mer at det er fordi at jeg stort sett ikke skjønner hva som står i chatten. Må da være mulig for disse retarderte østeuropeerne å kommunisere på engelsk. Føkkings poz witam.

 

Edit: Glemte å ctrl+v inn noe. :p

Endret av Whitefall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...