Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

0,35 er ikke spesielt bra for en sniper så jeg tror ikke det vil gjøre det mulig å "snipe" weakspots. På nært hold kan det kanskje hjelpe litt, skal ikke påstå for mye her før jeg har prøvd den selv. Skyting on the move har blitt fryktelig random etter innføringen av fysikk, så med mindre det er asfalt man kjører på kan man nesten like godt spare skuddet til man har kommet seg nærmere :nei2:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forøvrig Valle, hva slags døgnrytme har du egentlig? Står du opp ugudelig tidlig eller er det bare leggetiden som strekkes litt vel langt? ;)

 

Student, så døgnrytmen er litt opp og ned. Fulgte med på valget vettu, så da gikk den helt i dass :p

 

Noen som har prøvd den nye kanonen til T-54? 100 mm D-10T2C

 

Litt lavere pen, mer presis, lader litt fortere, og sikter mye raskere. Synes aim time på D-54 er for dårlig.

Dette er jo en tank for scouting, flanking og heavy support.

Med den nye kanonen kan man til og med snipe?

 

Har ikke prøvd den, men lest diverse diskusjoner. Etter at du kan kjøpe premium ammo med credits er den diskusjonen mer eller mindre borte. Gå for den nye! Litt lav pen, men sleng med noen premium rounds så er ikke det noe problem lenger.

Lenke til kommentar
0,35 er ikke spesielt bra for en sniper så jeg tror ikke det vil gjøre det mulig å "snipe" weakspots. På nært hold kan det kanskje hjelpe litt, skal ikke påstå for mye her før jeg har prøvd den selv. Skyting on the move har blitt fryktelig random etter innføringen av fysikk, så med mindre det er asfalt man kjører på kan man nesten like godt spare skuddet til man har kommet seg nærmere :nei2:

 

Denne fyren har noen videoer med ny-kanonen. synes det ser lovende ut.

 

Lenke til kommentar

Når jeg kjører bat blir jeg konstant bombardert av arty....denne karen stå bom stille en evighet og ingenting....det finnes ikke rettferdighet :)

Dårlig av Arty ja, står jo i perfekt posisjon for å bli skutt og.

 

Nåja, legg merke til at han ikke akkurat er det eneste synlige målet på kartet. Target-rich environment! Om han akkurat ble spottet (noe som er sannsynlig med tanke på plassen han er i begynnelsen av videoen) så har arty for lengst siktet seg inn på andre ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

kommer jeg til å bli lolpwnd om jeg kaster meg inn i dette f2p spillet uten betydelige vederlagsmessige investeringer med det samme, eller får man litt ut av det uten å betale?

Du kan fint få en del ut av dette spillet uten å betale, men det blir enda bedre om du finner noen som kan fikse enn starter code til deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den nye tier X amerikanske heavy ser ut som en krysning mellom T110E5 og AMX50B.

Kan bli interessant.

 

Ooh...spørsmålet er om en orker slite seg opp fra M7'en igjen. Medium - light - light - medium - medium - heavy, mye crew retraining der...

 

Also, mer SerB spørsmål og svar!

 

Q: ...even fast and powerful tanks can't get over the logs on Malinovka!

A: Don't play on fast and powerful tanks.

 

Q: When can we get new skills and perks? I already have all the existing ones.

A: I don't believe you.

 

Q: When will artillery be realistic?

A: When you go to your local recruiting station and ask them if the need artillery crews.

 

Q: Why did you rush out the British tree?

A: Only a Slowpoke would consider 2 years from release a rush.

 

Q: Can I buy premium for 6 or 12 hours?

A: Yes, but it will cost the same as 24 hours.

 

Q: What's the catch? Are the Chinese just for the Chinese server?

A: No, that's the catch.

 

Q: Multiple times, I'm critted into the same module again, right after I repair it.

A: Conspiracy! That, or careful aim.

 

Q: Every tech tree has its own maps, but the British don't have a "home" map!

A: Do you think Redshire is for hobbits?

 

Q: The Chinese tree is just Japanese, Soviet, and French tanks!

A: Yeah, we should take out the Soviet tree too, so many British, American, German, and French elements!

 

Q: You said the new US tank tree will be "cool", can you be more specific?

A: It will be very specifically cool.

 

Q: How are hit points determined? The more advanced MS-1 has less hit points than its predecessor, the Renault FT.

A: We found a top secret archive with hit point records.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Tøft:) Skal hvertfall få testet det. Har hatt lyst på et skikkelig tank spill siden.... super battle tank 2 eller hva det het :p Hva er greia med starter code? Ekstra greier fra start eller noe lignende?

 

Du får litt gull og credits og 3 dager premium eller noe.

 

Har 3 sånne koder hvis du vil ha en. Du kan kun bruke den når du oppretter kontoen forøvrig så hvis du allerede har startet er det for seint ;)

 

Kan sende deg på PM i morgen, tror ikke jeg rekker i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...