Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow dette var overveldende. Har ikke sett noe til tutorial...

 

Har kjøpt en mkII britisk tank - lurer på om det er veien å gå.

 

Er det noen vogner som egner seg best til "sniping" ?

 

Generelt er tank destroyere (TD) de beste sniperene, men uten turret er de vanskeligere å spille med i starten. Som nevnt over her ville jeg gått for den tyske medium linja først, de er supre snipere fra T7 og oppover! Hvis du senere har lyst til å spille TD vil du etter å ha gått opp medium treet også ha låst opp en god del av modulene (motor, radio osv) som TDene bruker hos tyskland og du får fortere oppgradert dem :)

 

Et annet alternativ er jo forøvrig å spille flere linjer på en gang, så kan du bytte når en er i kamp og du er "destroyed". (Du trenger ikke se på resten av kampen om du blir drept tidlig, men det visste du kanskje fra før?) :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja ja, da har jeg fyrt opp WoT igjen for første gang på veldig lenge. Folk er fortsatt like håpløse, XVM er fortsatt like deprimerende. :p

 

Wow dette var overveldende. Har ikke sett noe til tutorial...

 

Har kjøpt en mkII britisk tank - lurer på om det er veien å gå.

 

Er det noen vogner som egner seg best til "sniping" ?

T-28. :D

Lenke til kommentar

Wow dette var overveldende. Har ikke sett noe til tutorial...

 

Har kjøpt en mkII britisk tank - lurer på om det er veien å gå.

 

Er det noen vogner som egner seg best til "sniping" ?

 

Kjøp deg en premium tank så du sikrer god inntjening av credits, til equipment, tanks-kjøp osv.

Jeg har T34 og Superpershing. Sistnevnte er mye billigere. Men vil anbefale T34. Tier 8 heavy. Da får du smaken på hvordan det er å spille høyere tier tanks også. Type 59 ville jeg også vurdert hvis jeg var deg. Men den er bare til salgs av og til.

Lenke til kommentar

Og uansett en dårlig ide å kjøpe en tier 8 tank når man knapt har prøvd spillet.

 

@Gorzun:

Skal du snipe, så gå for for tank destroyere. Jeg har falt totalt for den amerikanske T40 på tier 4.

Morsom og dødelig både med 105mm for nærkamps overfall og 76mm for å luske rundt og snipe.

Endret av Gromle
Lenke til kommentar

Og uansett en dårlig ide å kjøpe en tier 8 tank når man knapt har prøvd spillet.

 

@Gorzun:

Skal du snipe, så gå for for tank destroyere. Jeg har falt totalt for den amerikanske T40 på tier 4.

Morsom og dødelig både med 105mm for nærkamps overfall og 76mm for å luske rundt og snipe.

 

Jeg ventet for lenge med å kjøpe premium tank. Skulle gjort det tidligere. Men det kommer jo selvfølgelig an på hvor mye man er villig til å betale. Er vel rundt 300 kr for en T34. Alltid greit å ha god cashflow. Premium account og convertering av free xp kan man droppe.

Lenke til kommentar

Ikke glem at premiums er fine å hente crew fra

 

For å utdype dette så kan altså en premium tank benytte crew fra andre tanks uten retraining, HVIS følgende krav er tilfredsstilt:

 

-Tanken må være fra samme nasjon

-Tanken må være av samme klasse (Heavy, TD osv)

-Crewmember må ha samme rolle på begge tanks.

 

Eksempel: Min T34 bruker crew fra T32 som fremdeles er trent mot T32.

 

Vet de fleste her er fullt klar over dette, men er greit å vite for de som evt ikke visste det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det som kjennetegner de britiske stridsvogner fra de andre nasjonene litt opp i tier? Amerikanerne har god gun depression, russerne har dårlig, men store kanoner(?) som forsvar.

 

Britene har dårlig Alpha men høy skuddtakt og dpm. Midt på treet gun depression.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Mer SerB:

 

Q: Has Wargaming ever considered making a more traditional MMORPG?

A: We're currently torn between World of Ponies and Barbie Online.

 

Q: Have you considered licensing Warhammer 40K?

A: And have every nerd lecture us about the historical armour schemes on a Dreadnought? Thanks, but no.

 

Q: You have 14k games, do you hate humanity as much as I do?

A: Yes, but from reading the forums.

 

Q: *whining about a moderator*

A: We didn't develop the moderators, bother them, not us.

 

Q: Why do you need another tier 10 US heavy?

A: So the US tree fits in with the cool kids.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg ventet for lenge med å kjøpe premium tank. Skulle gjort det tidligere. Men det kommer jo selvfølgelig an på hvor mye man er villig til å betale. Er vel rundt 300 kr for en T34. Alltid greit å ha god cashflow. Premium account og convertering av free xp kan man droppe.

 

Har ingen premium tanks, men bruker endel premium account. Greit å ha en av delene, selv om det går helt fint uten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...