Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mitt evige problem er credits. Har nå låst opp 5 stykk tier VIII tanks, men har ikke råd til 1 engang. Hadde råd til 1 før helga, men så kom halvpris på utstyr, og da ble det brukt opp i en fei.

 

Så lenge du ikke kjører premium acc vil det alltid være et problem i høyere tiers. Hvis du ikke vil kjøre premium til vanlig eller kjøpe en premium tank bør du sjekke specials for hver helg. Det er ofte noen tanks med ekstra credit inntjening, gjerne T5 som PZ3/4 eller liknende. Kjør denne, gjerne spander etpar dager med premium i tillegg og sett av helgen til å tjene credits så kommer du deg et godt stykke videre :)

 

Forøvrig, hvis du ikke fikkd et med deg i helgen så kan du få diverse greier blandt annet 3 dager premium hvis du skriver inn en bonuskode: GGWP innen 11 november.

 

http://worldoftanks.eu/news/4447-free-bonus-code-everybody/

Lenke til kommentar
Så lenge du ikke kjører premium acc vil det alltid være et problem i høyere tiers. Hvis du ikke vil kjøre premium til vanlig eller kjøpe en premium tank bør du sjekke specials for hver helg. Det er ofte noen tanks med ekstra credit inntjening, gjerne T5 som PZ3/4 eller liknende. Kjør denne, gjerne spander etpar dager med premium i tillegg og sett av helgen til å tjene credits så kommer du deg et godt stykke videre :) Forøvrig, hvis du ikke fikkd et med deg i helgen så kan du få diverse greier blandt annet 3 dager premium hvis du skriver inn en bonuskode: GGWP innen 11 november. http://worldoftanks.eu/news/4447-free-bonus-code-everybody/

 

hehe takker for tips, men alt det er en selvfølge når man har over 6k battles.

 

credits er ett jævla mas uansett (har snart 650 battles med Lowe) og er ALLTID short.

kanskje jeg gjør det for bra, siden jeg låser opp tanker for fort til at jeg har råd til de....

Lenke til kommentar

Aktiverte bonuskoden i går. Så nå har jeg premium i noen dager. Spilte Superpershing og T34 i går for å grinde credits. Målet er Tiger II. Men stresser ikke egentlig.

Har hatt standard account i noen måneder, og er innstilt på å kose meg med de vognene jeg har.

KV-1S og M18 Hellcat er to morsomme mid-tier tanks, blir noen runder i SU-26 og nyinnkjøpte T82 også.

 

Bat Chat må luftes av og til :) , men T-54 har jeg nesten ikke brukt.. Har liksom ikke fått den helt til. Og så er den dyr i bruk.

 

Endret av James King
Lenke til kommentar
hehe takker for tips, men alt det er en selvfølge når man har over 6k battles. credits er ett jævla mas uansett (har snart 650 battles med Lowe) og er ALLTID short. kanskje jeg gjør det for bra, siden jeg låser opp tanker for fort til at jeg har råd til de....

 

Hehe sjekket ikke hvem som skrev det. Forøvrig har jeg for lenge siden kommet til den konklusjonen at 2x / 5x XP er en sleip teknikk fra WG for å få oss til å kjøpe premium acc/tanks. Hvis du bare spiller noen kamper om dagen for å få "dagens dobbel" ender du med å unlocke tanksene med langt færre kamper enn ellers og dermed mye mindre credits tjent.

Lenke til kommentar
Ja jeg føler at jeg har betalt for mer premium enn jeg noen gang kan bruke pga 5x perioder osv, accounten er nå premium og jeg spiller bare 3-5 matches på kveldstid daglig med en kompis. Edit: trur jeg har betalt mer på WOT enn for noe annet spill.

 

Kjøp deg årsabonnement.

 

Om man bare bruker penger på premium så er det i samme gaten, men ja, jeg og har kjøpt noen premium tanks, samt gull ammo når jeg sugde.

Lenke til kommentar

Ja, Det er sant. Begrenset mobilitet er litt kjedelig. Man må være nøye med hvor man går. Ikke bare å snu seg rundt og stikke. Men man kan holde choke points lenge. Og er man matchet på topp kan man gjøre mye skade.

 

Har også T34. Den er raskere og en bedre allround tank.

 

Fått meg Tiger II nå. Heftig med den front armouren. Spiller foreløpig med 88 mm-kanonen. Mangler litt cash for å få beste gun.

Er dette beste tier 8 heavy?

Lenke til kommentar
Det spørs jo på spillestil og preferanser. Selv foretrekker jeg T32 over Tiger2, og AMX 50 100 er et råskinn. Tiger2 er jo en sniper med OK armor, så hvis dette er din rolle er det ingen som fyller den bedre i hvertfall :)

 

Har ikke prøvd T32 ennå. Har hatt IS3. Den er ganske morsom. Mer brawling tank enn Tiger 2.

Front armouren på Tiger 2 er jo heftig vinklet og sterk. Bare å passe på å holde bunnplata skjult.

Moro og prøve en annen spillestil. Support/ snipe-rolle i high-tier battles. Men er man på topp kan man bølle fremst med King Tiger :)

 

Har vurdert å gå opp fransk heavy-linja. men har Bat Chat og tror det er nok :)

Lenke til kommentar
Har ikke prøvd T32 ennå. Har hatt IS3. Den er ganske morsom. Mer brawling tank enn Tiger 2. Front armouren på Tiger 2 er jo heftig vinklet og sterk. Bare å passe på å holde bunnplata skjult. Moro og prøve en annen spillestil. Support/ snipe-rolle i high-tier battles. Men er man på topp kan man bølle fremst med King Tiger :) Har vurdert å gå opp fransk heavy-linja. men har Bat Chat og tror det er nok :)

 

franske heavy linja er kjip fram til amx 50 100, bare drit hele veien. Så med mindre du har en masse freeXP eller er litt sadistisk så er det bare å holde seg unna. Heavy og med er det heller ikke voldsom forskjell på. Ingen av dem har armor, de har autoloader og høy pen, og er relativt raske på høye tiers.

Lenke til kommentar
Har låst opp T32, Tiger II, AMX 50 100, Jagdpant II og T-44 tror det blir AMX 50 100 som jeg kjøper først, for det er den jeg sliter mest med når jeg møter den sjæl :p Ser morsom ut og spille! Men må kanskje slutte og spille hetzer med bare gull ammo! :p

 

Blir ikke så mye penger med Hetzer og gull i hvertfall ;)

 

Amx 50 100 slet jeg med å bli venn med i starten pga du er så sårbar mot alt av skudd, så den tar litt tid å venne seg til. Du burde også unlocke siste kanon med freeXP, det er den som gjør hele tanksen. Uten den er tanksen UP i forhold til alt annet der ute...

 

Med siste kanon og litt erfaring kan den rive et nytt et på de fleste du møter, ikke minst 1v1 med fullt magasin :eek:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...