Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

De er overhodet ikke verdiløse.

 

Det krever riktignok at man bruker hodet litt selv og han en viss form for forståelse, men det er langt ifra verdiløst.

 

Bare det å se en kjent situasjon, men en annen reaksjon og annet utfall en det man er vandt med er ofte nok til at man kan ta til seg konsepter man ellers ville oversett helt og holdent.

 

Når man skal bli god i et spill hjelper det veldig ofte å søke etter situasjoner du vet du er dårlig i, for så å reflektere over hvordan andre håndterer samme situasjon. Dette er noe man lett kan se igjennom replays. Ofte vil jeg faktisk påstå at kommentarer kan ødelegge mye da de gjerne er nyanserte og kommentatorer gjerne kommenterer i henhold til egne ferdigheter, noe som gjør at mindre flinke spillere totalt kan overse de viktige sammenhengene da konseptet bak det blir oversett av kommentatorene, eller marginalisert som selvsagte ferdigheter alle har fra før av.

 

Når det er sagt så kan man selvsagt også se på en replay som ren underholdning. Det er helt opp til den enkelte hva man vil gjøre ut av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er overhodet ikke verdiløse.

 

Det krever riktignok at man bruker hodet litt selv og han en viss form for forståelse, men det er langt ifra verdiløst.

 

Ettersom storparten av pubbisen ikke virker som om de har et hode på skuldrene eller noen form for fornuft så er det verdiløst i så måte. :p Personlig så ser jeg ikke replays ettersom de ikke har noen nytte for meg. Men så spiller jeg bare WoT for rekreasjon..og for å høyt blodtrykk.. :p

 

Rangeringslista virker dog verdiløs, Masse indikatorer, men ikke noe mer enn en salig mix av statistikk. Med usikre tall;

Selvfølgelig kan en spiller ha buffet sine verdier med bruk av gull ammo og "coca cola". I tillegg er det jo store forskjeller på om spillerne spiller mye clan wars eller bare randoms.

 

Er mer interessert i gode "ukjente" enkeltspillere enn i klanscenen. Sånne som meg, som bare spiller random og ikke er pro. ;)

Endret av Whitefall
Lenke til kommentar

De er overhodet ikke verdiløse.

 

Det krever riktignok at man bruker hodet litt selv og han en viss form for forståelse, men det er langt ifra verdiløst.

Jeg er sterkt uening i at replays er verdiløse, når man ser på replays fra spillere som åpenbart er i en helt annen klasse enn snittet så er det masse å lære jeg prøver jevnlig å se på en del replays fra gode spillere og titt å ofte kommer jeg i situasjoner som "ligner" og kan da bruke kunnskapen i den gjeldene situasjon. Mao mener jeg replays er en god måte å bedre og utvikle spillforståelsen...all ære til dine replays og menere du fortjener ros for å legge disse ut (selv om du sikkert får litt selvebreftelse også)

 

Når det gjelder rangeringen er denne ikke så bra, sitter med en følelse av at denne er laget for at unicumsa sine stats skal passe. Dog tviler jeg ikke på at du er en av den beste i Norge.

 

De som er ute etter gode replays fra andre gode norske spillere bør sjekke ut Sgt_Diabloo sine, han har også en egen kanal og har en del avsidig gode runder. Av en eller annen grunn så er han ikke på rankingen og det sier litt om at de forklaringsvariablene som er valgt i rankingen

Lenke til kommentar
. De som er ute etter gode replays fra andre gode norske spillere bør sjekke ut Sgt_Diabloo sine, han har også en egen kanal og har en del avsidig gode runder. Av en eller annen grunn så er han ikke på rankingen og det sier litt om at de forklaringsvariablene som er valgt i rankingen

 

link?

Lenke til kommentar
. De som er ute etter gode replays fra andre gode norske spillere bør sjekke ut Sgt_Diabloo sine, han har også en egen kanal og har en del avsidig gode runder. Av en eller annen grunn så er han ikke på rankingen og det sier litt om at de forklaringsvariablene som er valgt i rankingen

 

link?

 

http://mwreplays.com/El_Diabloo

 

Masse + 2000 xp matcher her...han er spesielt bra på mediums men ligger også en 3200 xp match med t32 her

Lenke til kommentar
. De som er ute etter gode replays fra andre gode norske spillere bør sjekke ut Sgt_Diabloo sine, han har også en egen kanal og har en del avsidig gode runder. Av en eller annen grunn så er han ikke på rankingen og det sier litt om at de forklaringsvariablene som er valgt i rankingen
link?
http://mwreplays.com/El_Diabloo Masse + 2000 xp matcher her...han er spesielt bra på mediums men ligger også en 3200 xp match med t32 her

 

Han var vel i NAAB tidligere var han ikke? Hva/hvor driver han på om dagen?

Lenke til kommentar
. De som er ute etter gode replays fra andre gode norske spillere bør sjekke ut Sgt_Diabloo sine, han har også en egen kanal og har en del avsidig gode runder. Av en eller annen grunn så er han ikke på rankingen og det sier litt om at de forklaringsvariablene som er valgt i rankingen
link?
http://mwreplays.com/El_Diabloo Masse + 2000 xp matcher her...han er spesielt bra på mediums men ligger også en 3200 xp match med t32 her

 

Han var vel i NAAB tidligere var han ikke? Hva/hvor driver han på om dagen?

 

han spiller i 322

Lenke til kommentar

Fikk for noen uker siden en melding av en person som hadde foretatt en ranking av de beste Norske spillerene på EU serveren og vist nok kommet fram til at jeg var best av samtlige.

(https://sites.google...kwotrating/home)

 

Nå hvor seriøs denne vurderingen og kriteriene er kan selvsagt diskuteres frem og tilbake, og det er ikke meningen å dytte det på noen. I stede fikk det meg til å tenke, og har de siste 2 ukene lastet opp replays på mwreplays.com for folk å se. Link

 

Hvor er dataen hentet fra?

Lenke til kommentar

Er dette ekte profiler? Eller har man begynt på nytt etter at man har blitt god?

Stryker jeg feks mine første 2-3k battles ser statsa helt annerledes ut :p

Jeg har en mistanke om at noen av de som har få kamper har startet ny konto med kun type 59 eller löwe og så har man fått en god start...endrer vel ikke det faktum at enkelte er veldig bra

 

Det gjelder meg og. Men tror nok det er ytterst få som starter på nytt etter flere tusen kamper bare for å "fikse" på statsen sin.

Få men mange nok:)

Lenke til kommentar

Hvordan er Tiger II i forhold til Tiger. Stor oppgradering? Tror det blir neste tank. Mye er allerede researched fra Tigern.

Og den er vel brukbar selv med stock gun?

 

Gun på Tiger2 har vi hatt flere diskusjoner på her inne. Selv mener jeg at 88mm (tiger1 kanonen) er helt på høyde med den siste du får låst opp. Go for it! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...