Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, klarer du det så. :p

Jeg har en ufrivillig pause, har vart i 8 dager. Jeg drømmer at jeg sitter og spiller i stedet for å drømme om damer eller WoW eller sære fylleturer som vanlig. Kan umulig være sunt å være så lenge borte fra spillet. :|

 

poenget mitt er at jeg har det gøy 5% av gangene, ene og alene pga av matchmaker.

Lenke til kommentar

Ah. I see. Du er svært uheldig med den med andre ord.

Når jeg spiller A-20-en min og havner i tier 9-kamper, pleier jeg vanligvis å suicide. Vel vitende om at de har nerfa XP-en man får fra det, men jeg satser på å få scout achievement og ta ut arty når jeg suicider, sånn at jeg bare kan gå ut av kampen når jeg er død og spille en av mine 22 andre tanks. :p

Lenke til kommentar
poenget mitt er at jeg har det gøy 5% av gangene, ene og alene pga av matchmaker.

 

Hvilke tanks er kampene dine fulle med i 19 av 20 runder? Det er en påstand jeg kunne forstått (om enn litt overdrevet) om A-20. KV er imidlertid et beist, og den kan som sagt bite godt fra seg, også mot tanks av høyere tier. Mitt inntrykk av KV er at den får ganske god match making. Hvor mange kamper har du i den? Hvor godt er crewet ditt? Sikker på at det ikke er spillestilen din som lager problemer for deg?

Lenke til kommentar
poenget mitt er at jeg har det gøy 5% av gangene, ene og alene pga av matchmaker.

 

Hvilke tanks er kampene dine fulle med i 19 av 20 runder? Det er en påstand jeg kunne forstått (om enn litt overdrevet) om A-20. KV er imidlertid et beist, og den kan som sagt bite godt fra seg, også mot tanks av høyere tier. Mitt inntrykk av KV er at den får ganske god match making. Hvor mange kamper har du i den? Hvor godt er crewet ditt? Sikker på at det ikke er spillestilen din som lager problemer for deg?

 

 

Hjelper og prate drit om MM! Prøvde litt igjen i går, og av de første 10, var det bare 2 battles som var umulige.

Resten var jeg midt på, med 1 på toppen.

 

KVn er ikke ett beist out-of-the-box, man må minst opp på 122mm, og helst bedre tracks.

Har nå 50 battles i den med 20 wins. http://uc.worldoftanks.eu/uc/accounts/500956418-Lowlife555/

 

Siste spørsmålet ditt er jo umulig for meg og svare på.

Lenke til kommentar

Mener å huske at jeg fikk oppgradert den temmelig fort, men det kan godt hende jeg var heldigere enn du har vært med kampene, og at jeg husker høydepunktene. ;) Hvor godt mannskap du har er også ganske avgjørende for opplevelsen. Angående spillestil så har du et godt poeng der. ;) Men jeg vet med meg selv at det har "løsnet" litt etter en del kamper med flere av mine tanks, både fordi tank og mannskap har blitt bedre, men kanskje i enda større grad fordi man lærer seg hvordan man får mest ut av dem. Jeg slet for eksempel litt med overgangen fra KV-3 til IS. Det var derfor jeg lurte på hvor mange kamper du hadde i den.

Lenke til kommentar

Endelig kommet til Ferdinand.....men...trenger hele 63000xp for å få den etterlentede 12,8cm gunner. Deretter er det bare 176240xp til Jagdtiger. Så den får jeg vel ikke før til jul....

Min nåværende 10,5cm gunner er den samme som jeg har på min Jagdpanther... Så mao klarer jeg ikke skyte noe bedre nå. Ferdinand er dødstreg (selv med sterkeste motor), og jeg får definitiv flere kills med jagdpanther - som er mye mye raskere.

Derfor blir det til at jeg kjører Jagdpanther ennå.... Kanskje jeg må kjøpe gull - for så å konventere til free-xp for min Ferdinand? Det går vel?

Lenke til kommentar

Endelig kommet til Ferdinand.....men...trenger hele 63000xp for å få den etterlentede 12,8cm gunner. Deretter er det bare 176240xp til Jagdtiger. Så den får jeg vel ikke før til jul....

Min nåværende 10,5cm gunner er den samme som jeg har på min Jagdpanther... Så mao klarer jeg ikke skyte noe bedre nå. Ferdinand er dødstreg (selv med sterkeste motor), og jeg får definitiv flere kills med jagdpanther - som er mye mye raskere.

Derfor blir det til at jeg kjører Jagdpanther ennå.... Kanskje jeg må kjøpe gull - for så å konventere til free-xp for min Ferdinand? Det går vel?

Man kan gjøre xp om til free-xp om man har forsket 100% på en tanks og bruker gull ja.

Lenke til kommentar

Har tatt meg fri nå idag fra WOT. Tenker jeg gjør det en uke nå....blir likssom feilt å drive å skyte nå etter tragedien som har rammet oss her i Norge. Klare ennå ikke fatte at en person alene kan gjennomføre noe slikt. Og kjenner jeg det norske rettssystemet rett - sitter han max 14 år for dette - og får nok ny identitet når han slippes fri - jeg vemmes !!! :mad:

Endret av MentholBlaster
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk ikke svar på denne, så jeg tillater meg å prøve igjen:

Har et spørsmål: Når en stridsvogn er "elite" kan man velge å bruke XP til automatisk crew-training. Går da også free-XP man tjener opp til crew-training, eller kun vanlig XP?

 

Ellers lurer jeg på hva folk vil anbefale av 105mm StuG eller 76mm Pak til Hetzer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Det kommer an på hvordan du spiller med hetzeren - 105mm er mer en slags hagle om du vil, mens 76 mm pak kan brukes fra lang av stand og uten fare for eget liv og helse..

 

Slik jeg har forstått det så blir den lille prosenten med free xp ikke brukt til crew training nei, men det kan være feil.

Endret av Slettet+127836
Lenke til kommentar
Ellers lurer jeg på hva folk vil anbefale av 105mm StuG eller 76mm Pak til Hetzer?

 

Etter min mening så er 75mm PaK 39 L/48 uten tvil en bedre kanon enn 105mm StuH 42 L/28 til Hetzeren. Og det er rett og slett på grunn av at 105mm er kun egnet på kortere distanser som f.eks i byer hvor man kan stå rundt hjørner og skyte folk i siden i det de kommer rundt. 75mm PaK har bedre rekkevidde/treffsikkerhet og lader ca dobbelt så raskt.

 

Men selvfølgelig, dette er bare min mening som sagt. Er ikke alltid man er på et kart som egner seg for 105mm kanonen og da føler jeg at den blir veldig ubrukelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...