Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Målet er å ha alle tanksene i spillet i garasjen. Er på god vei, har brorparten av de jeg har researcha. Og prøver å gjøre hver og en av dem elite før jeg levler high tierene mine videre. Rimelig idiotisk, men sånn går det. Alt man henger seg opp i å måtte få ferdig før progress etc. :p

Er det 115 forskjellige tanks som finnes? Eller noe sånt? Man starter med 5 slots så 33000 gold for 110 slots? Tenker forsåvidt at det er greit å ikke ha mer enn 5 tanks samtidig, så får jeg ryddet litt i garasjen også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe sånt ja. Ikke forska noe særlig på det. Bare kjøper gull når jeg har råd, og kjøper spots og premium og converter freexp. :p

Sannsynligvis ikke det lureste å gjøre når man er en fattig, arbeidsløs jævel med alt for stort studielån, men ...

 

Jeg liker å ha mye å velge mellom, mye free xp å grinde. ^^

Lenke til kommentar

Greit med noen extra slot'er, men å beholde kjedelige tanks ser jeg som helt verdiløst. Selv har jeg 4-5 favoritter, pluss jeg har nokken til :roll:

Må si jeg ikke hadde mye problemer med å bestemme meg med å bli kvitt f.eks. M6. Noe kjedeliger skal man lete lenge etter.

Har endelig fått meg JagdPanther. Men nvalgets kvaler er; skal jeg samle all xp og vente til jeg kan researche en Ferdinand, eller oppgradere JagdPanther (er et must om man vil spille med den)???

 

Har ennå ikke fått spille de 2 nye brettene, er det andre som har fått spille dem her?

Lenke til kommentar

Yeah. Folk klager på arty, men jeg finner TD-er mye verre. :p

Særlig når du kommer kjørende rett inn i fire Ferdinands. Eller et par Objekts. :|

 

edit: Dog, lurer litt på hva jeg har å gjøre i en battle med Tiger og King Tigers når jeg spiller T40. Det er jo ikke som om jeg klarer å skade dem. Ikke med HE engang. Uansett hvor mye jeg skyter dem i baken. :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg droppet JagdPanther og IS og gikk heller for Tiger, og jeg angrer ikke et sekund. Mangler kun å oppgradere motoren så er det bare å grinde til King Tiger. Gikk litt kjapt å tjene XP med first win of the day x5. Fikk nesten 5500xp for dagens første kamp i Leoparden min. :p

Lenke til kommentar

Har bare kommet til T46 og M2med. Kan ikke si at jeg liker disse så veldig godt, men har begynt å skjønne hvordan man skal spille med disse howlitzer 76mm kanonene. Liker bedre å skyte fra avstand, så håper på å komme videre snart å få unlocke bedre tankser. T28 er neste på lista mi, håper den er bedre. Møter veldig mange td og arty om dagen, noen av de siste matchene har jeg vært ca en av tre vanlige tankser, og resten TD og artilleri. Er vel mange som grinder amerikansk TD etter at de kom med patchen

Lenke til kommentar

Bare husk at når du får T-28 (ikke T28, det er en amerikansk TD, stor forskjell), så bør du holde deg på avstand å snipe, ikke møt folk og slåss med de nære, du bør helst ikke sees av andre i det hele tatt.

T-28 er en stor tank som tåler absolutt ingenting. Jeg bruker 85 mm F-30 på min. Stiller meg i en busk med litt oppsyn og sniper folk til den store gullmedalje. Kinda win.

Lenke til kommentar

M3 Lee. Liker du den, liker du å påføre deg selv skade. Ha-ha. :p

Den er litt pes om du spiller den som en vanlig tank, men mye bedre om du spiller den som det den egentlig er. En TD.

 

Tier 4 er egentlig et jævlig tier å være på, men jeg har kost meg med flere tankser der. Som f.eks. min store kjærlighet fra betaen, Grille. :love:

Andre tankser jeg liker på den tieren, er PanzerKampfwagon III, Hetzer (med 105mm og kun skyte HE, blir litt som KV med 152mm), samt A-20. I alle fall så lenge jeg faktisk får til å scoute, eller havner i kamper hvor jeg er på topp / øvre halvdel av lista.

Lenke til kommentar

Må vel ha tolmodighet for å scoute. Ikke helt min spillestil. orker ikke å suicide scoute heller. Ser at jeg må være mer defensiv med t-28. akkurat nå gjør jeg ikke så mye skade, blir vel bedre med 85mm. Ser frem til tier 5, med kv på russisk side og m4 sherman på usa

Lenke til kommentar

å? er det en dag igjen av 5x boosten? Trodde det var over i går jeg..

 

Er på vei opp til IS-3 igjen som jeg likte godt fra Beta'en men mye grinding igjen. Kan uansett ikke gå høyere uten premium da IS-4 koster alt for mye i drift.

 

Noen tanker rundt de amerikanskje TD'ene? Møter drøss av dem for tiden men de virker ganske ubrukelige så langt..

Lenke til kommentar

Når jeg spiller med full skjerm, som opplagt er kulest, så blir minikartet veldig lite. Er det noen måte å forstørre det på eller flytte det, slik at det blir mer synlig? Er lettere å følge med på det med liten skjerm, fordi det da kommer lengre inn i synsfeltet mitt, men det er ikke så fett :)

Lenke til kommentar

Aner ikke. Jeg spiller WoT enten i fullskjerm på en liten 15" (med en annen 15" til å lese diverse forum / se film/TV-serier) mens jeg gamer og sliter med å se hva som står der eller i vindu på en desto større 37" uten problemer. Jeg mistenker at selv om jeg har det i vindusform, blir det likevel større enn når jeg har det i fullskjerm på 15".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...