Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

må si PzIV er mine favoritter men gleder meg virkelig til KT! bare synd at det tar så innmari lang tid å skaffe seg det.

 

Bruker PzIV selv, artig å bruke, men suger når du er uheldig og halvpart tar deg på et-to skudd >.<

 

Hvilken tanks er KT?

KT = King Tiger/Königstiger/Tiger II/Royal Tiger

Kjært barn har mange navn, og den er en fantastisk gøy tank og beste i sitt tier.

Endret av Batanen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føles så alt for godt å være tilbake i gamet igjen. <3

 

Morsomt. Trodde jeg måtte grinde VK 3001 (H) da jeg kom hjem i går, men fant ut at jeg alt hadde gjort det, så da grinda jeg bare VK 3001 (P) i stedet. Gikk rimelig kjapt med all freexp-en. Nå føler jeg meg klar for patch. ^^

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

må si PzIV er mine favoritter men gleder meg virkelig til KT! bare synd at det tar så innmari lang tid å skaffe seg det.

 

Bruker PzIV selv, artig å bruke, men suger når du er uheldig og halvpart tar deg på et-to skudd >.<

 

Hvilken tanks er KT?

King Tiger

Lenke til kommentar

Har satt meg mål om å fylle ut alle nasjonenes trær på lang sikt med unntak av artilleri (tar bare de russiske siden jeg alt er i gang der).

 

Kommet et godt stykke hos russerne for øyeblikket. Sitter på en IS-4, T-54 og SU-152, regner med ISU til helga.

 

Var absolutt ikke noe antiklimaks å "elite" T-54'en ihvertfall. Morsomste tanken jeg har spilt til nå med unntak av 152mm KV =)

Lenke til kommentar

Åh, jeg vil også ha T-54. Jeg er bare så lei av T-34/85.

 

Har researcha VK 3001 (H) og (P), så jeg er klar til patchen. De har alt reasearcha unntatt videre tanks, så når patchen kommer, har jeg for håpentligvis grinda nok XP til å gå rett på VK3002(DB) eller Panther (samt å ignorere hele Porsche-linja).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Syntes Ferdinand overasker positivt med 12,8 cm og raskeste motor. Ikke så lett for T44, T54 og andre raske mediums å sirkle rundt meg uten frykt for egen helse da. :)

Lenke til kommentar

Tenkte jeg kunne prøve dette ut, og synes det er et knallspill, bare synd det er litt buggy hos meg(er jeg den eneste?). Spillet henger litt, og har ved et par anledninger logget meg ut idet jeg starter en kamp. Har fortsatt den første tanksen, og tenkte skulle oppgradere og komme meg til sherman tanksen(tenker litt bf1942 når jeg så de hadde den, hehe).

Lenke til kommentar

Tenkte jeg kunne prøve dette ut, og synes det er et knallspill, bare synd det er litt buggy hos meg(er jeg den eneste?). Spillet henger litt, og har ved et par anledninger logget meg ut idet jeg starter en kamp. Har fortsatt den første tanksen, og tenkte skulle oppgradere og komme meg til sherman tanksen(tenker litt bf1942 når jeg så de hadde den, hehe).

Har aldri opplevd noe sånt og jeg har spilt på 3 forskjellige pcer. Syns WoT virker dønnstabil!

 

Oppdatert alt av drivere? Kan du si litt om dine specs?

Lenke til kommentar

Hva i all verden skjer nå? "Server is temporarily unavailable due to scheduled maintenance". Hvem i all verden har maintenance klokken ti på syv en fredagskveld?!

 

Syntes Ferdinand overasker positivt med 12,8 cm og raskeste motor. Ikke så lett for T44, T54 og andre raske mediums å sirkle rundt meg uten frykt for egen helse da. :)

Hva med når de stiller seg ved siden av deg og blokker for roteringa di? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...