Gå til innhold

Ukens tilbud på komplett!(19" LCD)


Swix

Anbefalte innlegg

Stakk innom komplett for å sjekke ukens tilbud.

 

Hansol H950 - 19" LCD går for 5910kr. Etter det jeg husker, gikk akkurat samme skjermen som "ukens tilbud" for et par uker siden til 4990,-kr. Det er en forskjell på nesten 1000kr.

 

Etter et raskt søk i prisguiden på samme skjerm, kommer den til en lavere pris på 2 ander webshoper. Detter er jo litt merkelig siden komplett liksom skal kjøre et tilbud på skjermen men fremdeles ser ut til å ligge over "normal pris".

 

Så etter det jeg kan se, ser jeg absolutt ingen grunn til å slå til på tilbudet, men for all del......komenter hvis jeg har gått glipp av noe her.[/b]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Ukens tilbud" på komplett er bare tull. Et reklame-stunt for å lure oss til å kjøpe mer. "Tilbudene" de har er sørgelig dårlige. Nå selger de for eksempel Sapphire Radeon 9800 pro til 3908 kroner.

Vel, de slår jo til med noen gode tilbud av og til da. Kjøpte bl.a. Asus Ti4200 for en stund siden til en bra pris, og i februar kjøpte jeg Sapphire Radeon 9700 til kr 1995...

Lenke til kommentar
"Ukens tilbud" på komplett er bare tull. Et reklame-stunt for å lure oss til å kjøpe mer. "Tilbudene" de har er sørgelig dårlige. Nå selger de for eksempel Sapphire Radeon 9800 pro til 3908 kroner. Hva slags tilbud er det da?? Det er jo typisk pris på alle Radeon 9800 pro 128MB kort.
Nå har de satt ned prisen til 3495,- noe som var litt mer hyggelig :) og fristende...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...