Gå til innhold

Starcraft II: Generell Turneringstråd. *Spoiler advarsel!*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nopp. Boxer er en cheesy fuck som ikke har noe der å gjøre.

Dette er mer eller mindre tabu å si på et starcraft forum pga sånn 80% av befolkningen har mancrush på ham (0,0001% har vanlig forelskelse, jentene)

 

Men må si meg enig, fyren KAN macroe men han har en tendens til å tape i en game hvor han og motstanderen står likt når de går inn i lategame.

Lenke til kommentar
Fint å se at eldre spillere klarer å måle seg med ungguttene :)

 

Tja, har mer sansen for White-Ra og hans "special tactics". :D

 

Nopp. Boxer er en cheesy fuck som ikke har noe der å gjøre.

 

Dette er mer eller mindre tabu å si på et starcraft forum pga sånn 80% av befolkningen har mancrush på ham (0,0001% har vanlig forelskelse, jentene)

 

Men må si meg enig, fyren KAN macroe men han har en tendens til å tape i en game hvor han og motstanderen står likt når de går inn i lategame.

 

Boxer er som en dårligere versjon av OGSFin IMO, jeg respekter Boxer men selv når det kommer til cheese er han langt fra noen toppspiller atm. Han skal ha honnør for at han trener hardt og er oppfinnsom dog (er sikker på at han spiller en rolle når det kommer til utviklingen av nye T-strategier i SlayerS-laget).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

OGSFin hadde kanskje avansert fra gruppe B i Code S om han ikke hadde insistert på å ofre styrkene sine på et sølvfat til Leenock, håpløs avgjørelse IMO.

 

Buildet han gjorde mot MC var litt i overkant dristig men det er vel litt av stilen hans, om han hadde spilt macro isteden kan det godt hende han hadde fått en sjanse til revansj mot Leenock. ;)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...