Gå til innhold

Starcraft II: Generell Turneringstråd. *Spoiler advarsel!*


Anbefalte innlegg

Ja seff, men dessverre så blir det ikkenoe særlig ikveld (må minst få med meg MKP vs MC) da jeg skal opp grytidlig i morgen for å jobbe :/

 

Hadde vært fint om noen som ser på alt ikveld kan si ifra hvis d er noen kamper jeg må få med meg på vods imorgen :)

Violet vs Huk for aggressiv PvZ.

DRG vs DeMuslim game 1 er morsomt.

Polt vs Stephano ... hele serien egentlig er grei å få med seg, spesielt game 1.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nesten en time siden MLG begynte, og kun to serier har blitt vist? Fire streams, alle uten kamper, og det har vært sånn i 10-15 minutt nå. Må si jeg er sånn passe skuffa etter at MLG lovet bedre streams og bedre kvalitet etter å ha satt opp prisene.

Lenke til kommentar

Pregame showet starter 17.30. Frem til da kunne du jo ha sett VOD fra de første dagene i super kvalitet eller tuna inn på de seks kampene som gikk fra klokken 16.

 

Jeg er forøvrig storfornøyd med Streamtjenesten, 4 vinduer oppe samtidig, sømløs switch mellom de respektive streamsene, eller bare for å få opp audio for å høre hva som forgår mens jeg ser en annen match. Flott kvalitet, flotte castere og shiiiieeet for noen matcher det har vært. MKP ftw. Synes synd i Idra

 

Edit: Fy faen Polt i beastmode i første game mot Oz. Polt har spilt så jævlig bra. Stephano, Bling å Idra down, NP EZ

Endret av mortenbr
Lenke til kommentar

Jeg tuna inn klokken 4, fikk sett et og et halvt sett, og så var det ingenting på i en halvtime. Det jeg er mest misfornøyd med er for eksempel JP/Rob, som er en forferdelig casterduo. Virker totalt uengasjert, noe jeg i hovedsak skylder på JP, selv om han er flink analytisk er han ikke en flink caster, og vanligvis trenger han noen som er mer engasjert for å få det interessant.

 

De satte opp prisen på bilettene og lovet et høyere produksjonsnivå, noe jeg absolutt ikke har lagt merke til. Er bare det som irriterer meg litt.

Lenke til kommentar

 

ST og Parting ble muligens snytt for en seier mot Prime IMO, selv med MKP's sinnsyke micro tror jeg ikke Parting kunne tapt den første kampen, Blizzard er den største synderen dog men tviler på at de inkluderer lan/reconnect med det første (om i det hele tatt), de vil vel heller straffe de som ikke er pirater.

 

Synd at en finale skal ødelegges av slikt faenskap. :thumbdown:

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...