Gå til innhold

[Løst] Russebuss og hjelp!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann.

Selv om du ikke ville ha noe diskusjon rundt stereo i bussen, klarer jeg ikke å dy meg; Måtte bare si at personlig ville jeg ha lagt i MYE mer penger i lyd (+strøm til å drive det) og litt mindre i interiør. Et stereoanlegg til 30.000 er nok til å få bra trøkk og grei lyd i en liten Golf, ikke en hel buss :-)

Men det kommer jo litt an på hvilken kontakt du har på dette området da, har h*n jo mulighet til å skaffe noe utstyr til innkjøpspris i en butikk eller noe, vil dere jo helt klart få mye mer lyd for pengene :-)

 

Ellers må dere ha lykke til med byggingen, håper prosjekt-tråd kommer :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Folie: kommer ann på tykkelse/type/hvor nøyaktig/hvem som skal gjøre det. Men kjenner noen som betalte ca. 50.000

 

Har dere ikke tenkt til å ha en russesang? Det kommer jo på 20.000-50.000.

 

Pluss at dere må betale for "husleie" bussen må jo stå et sted i ett år. Det kan bli dyrt, hvis dere ikke kan fikse gratis.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 8 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Tror det koster 2500 eller 5000 kr for 1 dag på tryvann om du skal parkere den der. om du står der i 5 dager vil det koste 25000 kr eller 12500 kr.

 

vet ikke hva det er når det gjelder lillehammer/stavanger

 

2011 var det helt jævelig med parkering, det var rekordmange biler og busser, aldri vært så mange før. måtte stå i kø i 5 timer. derfor er prisen høy.

Endret av devilaxe
Lenke til kommentar

Det er greit å sette av litt penger til eventuelle reperasjoner og slikt som dere kanskje kan komme til å trenge under selve russetiden. Nå har jeg desverre ikke særlig god oversikt over priser på alt mulig, men budsjettet deres generelt virker litt for lavt. Ser dere har satt opp 100.000 i dugnadsinntekter, og dette kan dere lett doble. Det handler bare om så stå på og være agressive, og dere vil kunne få langt flere dugnader og øke budsjettet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...