Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vil bli noen CM høyere!


Anbefalte innlegg

Du skal ikkje sjå vekk frå at du veks litt meir, om ikkje så utruleg kjapt og mykje som tidlegare. Forøvrig trenger du ikkje bekymre deg, for høg nok er du.

Når du først nemner damer, trur eg ikkje dei liker å stå på ein krakk for å kysse deg, og ettersom åra går (og ho omsider får eit tak om ballene på deg) må du nok berre finne deg i å bøye deg. Så kjem problemene med ryggen!

Så berre ver nøgd som du er!

 

Pekepinn; Når dei slutter å spørje deg om legitimasjon på polet. Då er det bra.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Faren min er 192 cm høy.....Så jeg kommer til å bli høy. :)

 

Forresten jeg er 171 eller 172 cm høy og 14 år.. Tror dere at jeg kommer til å bli høy?

 

Og jeg veier 48 kilo hvis det er viktig......

 

Kan dere fortelle meg hvordan man kan vokse fortere?

 

Jeg setter pris på SERIØSE svar.

Endret av christer1997
Lenke til kommentar

Det er meget sannsynlig at du kommer til å vokse en god del i årene fremover. Det er veldig individuelt hvordan man vokser. Noen vokser lengre enn andre før de når en utvokst høyde, andre skyter plutselig i været og vokser sykt mye på kort tid. Du er bare 14, ingen grunn til å bekymre deg.

Det finnes ingen metoder for å vokse fortere, spis sunt og ha en god livsstil, det er det eneste tipset jeg kan gi deg.

Lenke til kommentar

Faren min er 192 cm høy.....Så jeg kommer til å bli høy. :)

 

Forresten jeg er 171 eller 172 cm høy og 14 år.. Tror dere at jeg kommer til å bli høy?

 

Og jeg veier 48 kilo hvis det er viktig......

 

Kan dere fortelle meg hvordan man kan vokse fortere?

 

Jeg setter pris på SERIØSE svar.

Jeg var ca 185 cm når jeg var 14 og er 194 cm nå. Den yngste broren min var betydelig lavere når han var 14 men er nå i en alder av 18 høyere enn meg. Med andre ord, who knows?!?

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...