Gå til innhold

Den store hudtråden!


Anbefalte innlegg

Bulldogg anbefales altså? Bruker til vanlig Biotherm T-Pur, men synes den er vell dyr. Rett under 400,- for 75ml eller noe sånnt. God fuktighetskrem, men for dyr. Kjøper BodyShop sin til tider, men synes ikke den er noe særlig. Mye for pengene, men ikke god nok. Ser at 2x100 ml Bulldogg selges til 8,99£ på ebay.

Du taper ikke mye ved å prøve, og jeg tviler på at du kommer til å bli skuffet!

En ting du må passe på når du skal kjøpe produkter fra Bulldog er at du kjøper nyeste generasjon.

Den fuktighetskremen jeg bruker nå ser slik ut:

 

bulldog_original_moisturiser.jpg

 

 

Men den nyeste ser slik ut:

 

e3bfab3a7d934c3e82833ed6711dff19.jpg

Endret av lokeland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, regner med at denne er samme saken, bare det at denne er fair-trade.

 

Ca 120,- for 2x100ml med frakt er ikke dårlig.

 

!B7Pmm1QB2k~$(KGrHqV,!lcEy+jC129nBMzp3Fo2nQ~~_12.JPG

 

Hva er det som skiller generasjon 1 og 2. Ser ut som alle selger den "gamle"..

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Jeg er 16 år gammel, og har litt tørr hud. Jeg lurer derfor på om noen kan foreslå en god fuktighetskrem som hjelper mot tørr hud? Jeg har liksom noen tørre "flekker" noen plasser i ansiktet. Har prøvd en tidligere, men den hjalp ikke, så jeg håper på noen gode forslag nå.

 

Når det kommer til kviser, så har jeg noen små prikker rundt om i ansiktet, og lurer på om jeg trenger krem for å få vekk dette, eller om det kommer til å gå bort etter en liten stund?

 

Har hørt at noen har brukt spenol som fuktighetskrem, men jeg har også hørt at man ikke bør bruke dette i ansiktet? Jeg trenger fuktighetskrem for ansiktet, men også litt krem for albuene. Leste på nettet at man ikke bør bruke spenol i ansiktet. Har dere noen tips ? :D

Lenke til kommentar

Ok, regner med at denne er samme saken, bare det at denne er fair-trade.

 

Ca 120,- for 2x100ml med frakt er ikke dårlig.

 

!B7Pmm1QB2k~$(KGrHqV,!lcEy+jC129nBMzp3Fo2nQ~~_12.JPG

 

Hva er det som skiller generasjon 1 og 2. Ser ut som alle selger den "gamle"..

Fikk disse to i posten i går. Er veldig fornøyd. God krem. Litt tjukk, men det er heller et +.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ok, regner med at denne er samme saken, bare det at denne er fair-trade.

 

Ca 120,- for 2x100ml med frakt er ikke dårlig.

 

!B7Pmm1QB2k~$(KGrHqV,!lcEy+jC129nBMzp3Fo2nQ~~_12.JPG

 

Hva er det som skiller generasjon 1 og 2. Ser ut som alle selger den "gamle"..

Fikk disse to i posten i går. Er veldig fornøyd. God krem. Litt tjukk, men det er heller et +.

Finner ikke disse produktene på eBay jeg? Kun tre selgere som alle selger det samme, barberskummet.

Lenke til kommentar

Ja, det er blitt utsolgt. Jeg kjøpte fra en på ebay, men fikk refund da det ikke var mer igjen. Derimot har jeg funnet en side som har det meste av utvalget il Bulldog. Her bestilte jeg en pakke i går. De sender gratis til Norge uansett pris og vekt. Bestiller du for 20 £ eller mer kan du bruke kupongen SAVETWO og spar 2 £.

 

TREATMUM --> gir 10% av.

MUMSAVE4 --> 4 £ på 40 pund og over.

EMERALDISLE --> 5 % (går ut i dag).

 

 

Har selv 2x fuktighetskremer (fair-trade), og er veldig fornøyd. Har ansiktsvask og scrub på vei.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Når du er på checkouten. Så er det rett oppfor varelinjene og under "e-mail reminder".

 

Ved å handle for 20pund eller mer kan du bruke FBTHREE og spare 3 £. Gjelder kun idag.

 

Har ikke handlet der før jeg la inn bestilling i går, men det virker som en seriøs butikk. Har kun lest god omtale rundt på nettet. Tror det er noe ala play.com hvor ting sendes fra Jersey (skatteparadis). Synes de hadde et brukbart utvalg for menn.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg også slenger inn en bestilling på følgende:

 

Bulldog Natural Grooming Original Hydrating Moisturiser 100ml

Bulldog Natural Grooming Original Shower Gel 200ml

Bulldog Natural Grooming Original Exfoliating Face Scrub 100ml

Bulldog Natural Grooming Original Cleansing Face Wash 175ml

Totalt £19.30

 

Ser ut til at siden er legitim, så satser på at det går fint. Drøye 170 kroner er jo ikke en dårlig pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...