Gå til innhold

Shift 2: Unleashed - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Slik var det også i Shift 1 og Grid, men jeg så aldri på det som noe stort problem. I Shift 1 kjørte jeg et løp som varte i 2 timer og 55 minutter. Den stakkars Porschen så ikke akkurat strøken ut etter det løpet, men ytelsen ble ikke så mye svekket. Det blir kanskje verre i Shift 2 dersom konsekvensene av en krasj er noe mer virkelighetsnære (jeg får ikke sett videoen). Det blir uansett bare et fåtall av løp med 10+ runder, og da er løpet ødelagt uansett dersom du må inn i pit-en.

Videoen endte med at bilen var et vrak uten forhjul :p

 

Ja, håper det er flere løp over 10 runder slik at det ikke er bare bare å restarte hvis du kræsjer i siste runden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener å ha lest at de aller fleste løpene vil være 3-5 runder. Dette tror jeg også vil bli gjeldende online. Selv om det blir fullt mulig å velge lengre løp, så viser vel historien at de fleste velger korte løp. Jeg har alltid ment at det er mest morsomt om løpene varer lengre slik at man får tid til å gjøre opp for en feil tidlig i løpet eller om man blir presset ut i første sving. Desto lengre løpet er, desto mer rettferdig blir resultatet. Det er i hvert fall min lille tommelfingerregel. Kjedelig med korte løp, men som tidligere nevnt så er online-modusen til dette spillet egentlig fullstendig uinteressant for min del uansett.

Lenke til kommentar

Er enig i at lengre løp er mer interessante, og (u)flaks spiller en mindre rolle da. Trenger jo ikke være endurance løp heller, men gjerne 5-10 runder på de fleste baner. Nordsløyfa er jo populær online i mange spill, og i de fleste biler tar den opp i mot 10 minutt, som tilsvarer mer enn 5 runder på de fleste andre baner.

 

3-4 runder tvinger folk til å kjøre som bøller for å komme seg fremst i feltet fortere enn det egentlig er mulig med ren kjøring.

 

Og for min del tror jeg online kan bli aktuelt hvis nok folk jeg kjenner (eller fra forum eller noe) har spillet. Da kan jo vi bli enig om felles hjelpemidler på forhånd og lage en privat session. Har gjort det en del på GT5 (selv om det vi ble enig om ble låst av serveren i GT5, noe en ikke kan i S2U).

Lenke til kommentar

Fikk bekreftelse i går fra cdon om at spillet er sendt. Ble faktisk litt overrasket siden europeisk utgivelsesdato ikke er før på torsdag.

 

Egentlig hadde jeg tenkt til å la dette spillet passere i stillhet i protest mot at de ikke har tilrettelagt for et jevnt nivå online, men jeg sprakk. Om det ikke blir den helt store opplevelsen online, så blir det sikkert noen ok timer offline. I tillegg så vil jeg bidra til å holde liv i videre spillutvikling til PC.

Lenke til kommentar

Så den flotte støtten 360 har for ratt, herregud så latterlig. Bare 2 ratt, Microsoft sitt dårlige ratt uten glutch, gir (h-akse) og Fanatec Porcsheratt som er overpriset opp til 3500kr

 

Mens PS3 og PC hadde minst 15 forskjellige ratt som støttes i spillet

Skal ha spillet til PCen min siden jeg har G25 som støttes på både PS3/PC, surt ikke jeg får brukt G25 ratt opp mot kommende Forza 4 på 360en..

Lenke til kommentar

Fikk bekreftelse i går fra cdon om at spillet er sendt. Ble faktisk litt overrasket siden europeisk utgivelsesdato ikke er før på torsdag.

 

Egentlig hadde jeg tenkt til å la dette spillet passere i stillhet i protest mot at de ikke har tilrettelagt for et jevnt nivå online, men jeg sprakk. Om det ikke blir den helt store opplevelsen online, så blir det sikkert noen ok timer offline. I tillegg så vil jeg bidra til å holde liv i videre spillutvikling til PC.

Samme her. CDON har sendt den til meg også. Får den vel kanskje i morgen da (onsdag)?

 

Jeg har trua på at det kan bli gøy online også, hvis bare jeg får lagt til de rette folka på Autolog som er interessert i å kjøre Elite mode racing online. Vi får lage en liten liste i førsteposten med folks Autolog ID eller noe når spillet er ute.

Lenke til kommentar

Førsteinntrykket er herlig! Kjørefølelsen er fantastisk, Force feedbacken er kjempe herlig(kjenner det dulter i rattet når jeg girer til og med), skademodellen er herlig, 100-200 inn i en vegg og bilen er vraket og ukjørebar, ikke en liten bulk som i GT5. Dette spillet klarer alt det GT5 gjør feil, hvor herlig hadde det ikke vært med en sammensveiselse?

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Førsteinntrykket er herlig! Kjørefølelsen er fantastisk, Force feedbacken er kjempe herlig(kjenner det dulter i rattet når jeg girer til og med), skademodellen er herlig, 100-200 inn i en vegg og bilen er vraket og ukjørebar, ikke en liten bulk som i GT5. Dette spillet klarer alt det GT5 gjør feil, hvor herlig hadde det ikke vært med en sammensveiselse?

 

Vel, dette blir spennende. Jeg skulle egentlig ikke teste det, men får vel gjøre det nå da...

Lenke til kommentar

Ja, når du sier det... men... hvorfor igrunn? Datoen skifter, så vidt jeg har erfart, når klokken passerer midnatt...

Jeg fant dette i en forumpost

Date / Country / GMT

 

30-Mar-11 Belgium 22:00

30-Mar-11 Denmark 22:00

30-Mar-11 España 15:00

30-Mar-11 Finland 22:00

30-Mar-11 France 22:00

30-Mar-11 Germany 22:00

30-Mar-11 Netherlands 22:00

30-Mar-11 Norway 22:00

30-Mar-11 Sweden 22:00

30-Mar-11 Switzerland 22:00

Vi er for øyeblikket på GMT+2, så da skulle det bety midnatt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...