Gå til innhold

Shift 2: Unleashed - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller fortsatt Shift 2. Blir mest singleplayer endurance racing eller time attack på baner jeg liker. Må si det var en utfordring å vinne endurance-løpet på Nordsløyfa om natta! Ellers enig i at mangel på text chat online ødelegger en del. Husker da jeg spilte GT5, så diskuterte vi baner, biler, restriksjoner og type løp i lobbyen før løp, og snakket om hendelser i løpet når det var over. Det gjorde online opplevelsen mye bedre. Har riktig nok ikke rørt GT5 siden jeg fikk S2U...

Lenke til kommentar

Jeg spiller fortsatt Shift 2, men er begynt å spille litt GT5 og shift 1 igjen. Jeg er egentlig litt skuffa over Shift 2, synes ikke det er noe særlig bedre en 1. Det irriterer meg også noed j... at det bare er 20 level, og at det ikke tller xp etter at en har nådd level 20. Jeg spiller ikke så mye onnline, fordi jeg har dumpa borti en del tullinger som bare er ute etter å krasje. Det er også "bittelitt" irriterende at jeg får tidsstraff hvis jeg ved et uhell sklir/kutter en sving, men hvis noen krasjer med vilje så skjer det ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...