Gå til innhold

Nye sider knyttes til Diskusjon.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sendte en mail til ansvarlig drifter + sjef for tek.no-nettverket før i dag, ca 11.00, med henvisning til denne tråden og spørsmål om noe kunne gjøres.

 

Fikk svar en time etterpå om at de skulle filtrere ut forumet fra ubesvarte tråder, nyhetsfeed og siste 24 timer.

 

Har dette altså ikke blitt gjort?

 

PS: Dette har jeg gjort på eget initiativ. Det kunne flere av dere også gjort :). Mailadressene er lette å finne ^^.

 

EDIT: Ser ut som om det er borte fra ubesvarte tråder og ikke siste 24 timer. SKal spørre hvorfor dette ikke er fiksa, kan ikke være vrient.

Endret av Alastor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Beskjeden som ble gitt i helgen var at dette skulle filtreres ut av siste 24 timer + mer. Det tas så fort drift har kapasitet.

 

Det er vel ikke til å unnskylde seg for, men man trenger ikke være noe rakettforsker for å skjønne at dette forumet, iallefall har mistet mange medlemmer i det siste. Var iallefall noe av det jeg la merke til, når jeg kom innom her igjen.

 

Ingenting som tyder på at vi har mistet noe aktivitet, selv om det ikke er på nivå med toppen som var starten av 2009. Skilsmissen kostet litt, men nå er forsoning igjen blant de redaksjonelle sidene - i tillegg til ytterligere sider som knyttes til. Aktiviteten er fortsatt skyhøy, selv sett i europeisk målestokk.

 

Vi er Norges mest trafikkerte forum, passert VGD der og får over 150 000 innlegg i måneden. Januar og ferbruar har også hatt en ganske merkbar vekst i antall registrerte brukere. Det lover bra det :)

 

I tillegg kan vi skryte på oss å virkelig forsøke å ta hensyn til dere brukere. Mens resten av pressen virker å ville kreve at dere registrerer dere med fullt navn og mobiltelefonnummer (tenk deg å skrive innlegg av sensitiv art om din identitet var i vår database..) står vi i hvert fall på barrikadene for å verne om brukerne våre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det siste der har du rett i. Jeg nekter å kommentere på en avisartikkel under fullt navn.

 

Jeg kan strekke meg til å vise Twitter-navnet mitt, men det er også det. Kommenterer ikke med Facebook-navnet, med mindre jeg er allerede på Facebook.

 

 

Lenke til kommentar

Selvsagt. Med hva man gjør på internett blir på internett, samme om du bruker eget navn eller ikke. Har arbeidsgiver litt kunnskap finner vedkommende dette også, uavhengig om man bruker eget navn eller ikke. Skjønner det selvsagt skepsisen veldig godt, men synes bare påstanden var så bastant at jeg lurte på hvorfor dette var så viktig.

 

Når det er sagt, blir man ikke arrestert for meninger i dette landet. I alle fall ikke enda. Har man gode kvalifikasjoner bør det være revnende likegyldig for arbeidsgiver om du stemmer FrP eller Rød Ungdom. Men klart blir en annen debatt.

 

Som sagt, foretrekker jeg linjen til Diskusjon.no akkurat på dette punktet, men er ikke fremmed for andre føringer. Men kjenner jeg Vidar rett kan de som er skeptiske til dette kan puste lettet ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...