Gå til innhold

The Witcher 2: Assassins of Kings - nå som Enhanced Edition og på konsoll


Anbefalte innlegg

Hva faen er dette her for noe tull fra en utvikler? Aldri vært borti noe lignende før fra en spill utvikler, re installerte spillet nå for tredje gang og enda vil den ikke la seg patche til versjon 2, og at må legge inn en spesial patch for og i det hele tatt få patchet det opp til 1.35 er helt for jævlig.... Spillet krever jo omtrent at man har en helt ny pc med reine disker og at alt ligger på standar plasser for at man i det hele tatt kan få dette spillet til å i det hele tatt funke :( Vet ikke om jeg faktisk tørr å prøve og spille dette spillet, er redd for at det ikke funker :S

 

 

 

 

Er det virkelig bare meg her inne som har hatt problemer med dette spillet her?

 

 

 

 

Kjører Win7 64 og en ellers meget bra pc.

 

Kjøper du fra steam er det autoupdate, kjøper du fra gog er det autoupdate, kjøper du fra noe annet sted må du laste ned riktig patch...

 

 

Jeg er da ikke helt nybegynner heller da ;S Spillet er ikke kjøpt gjennom steam eller GoG og jeg vet at de to tjenestene autopatcher spillene sine, har mange spill på steam fra før av ;) Men det var såpass dyrt på steam så jeg fant det billigere på gamzone.no så jeg kjøpe delux utgaven der :) Og ja jeg har lastet ned alle patchene som er ute til spillet, men den siste vil ikke la seg installere :( Fikk ikke en gang installert første patchen uten problemer som du kan lese over her fra tidligere innlegg og se ett bilde av feilen også.

 

 

 

 

Men har fått patchet det til versjon 1.35 nå da med en critical spesial patch. Får håpe de mekker en spesial versjon av denne nye patchen også sånn at jeg og flere kan få patchet spillet.

 

 

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Har startet på nok en gjennomspilling av dette herlige eventyret (årets spill i mine øyne). Men det er en ting jeg ikke forstår bæret av. Spillet skal plutselig kreve noe aldeles mye!? Da jeg spilte det i vår/sommer tok jeg spillet på så å si de høyeste settingsene, men jeg nå må gå ned på low, og da er det fremdeles ikke mye mer enn 30-40 fps. Dette MÅ jo være en feil, for PCen min er like fin med andre spill. Har jo kommet en del oppdateringer og slikt, men nekter å tro at de har ødelagt spillopplevelsen på denne måten. Holder meg unna å spille mer før jeg har fått fikset dette problemet, for sånn skal det ikke være! :nei:

Lenke til kommentar

Har startet på nok en gjennomspilling av dette herlige eventyret (årets spill i mine øyne). Men det er en ting jeg ikke forstår bæret av. Spillet skal plutselig kreve noe aldeles mye!? Da jeg spilte det i vår/sommer tok jeg spillet på så å si de høyeste settingsene, men jeg nå må gå ned på low, og da er det fremdeles ikke mye mer enn 30-40 fps. Dette MÅ jo være en feil, for PCen min er like fin med andre spill. Har jo kommet en del oppdateringer og slikt, men nekter å tro at de har ødelagt spillopplevelsen på denne måten. Holder meg unna å spille mer før jeg har fått fikset dette problemet, for sånn skal det ikke være! :nei:

Ingen PCer klarte The Witcher på maks ved lansering. SLI/CFX fungerte ikke og et GTX 580 klarte ikke 20 fps engang med ubersampling skrudd på.

 

Selv om du skrur av Ubersampling må du ha et rimelig heftig oppsett for å kjøre det på høyere enn medium.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

herlig å lese blir et av de bedre konsoll rpg i 2012 (only on 360) :thumbup:

"The technology, the Red engine, is capable of doing all three: PS3, Xbox 360 and PC," said Gop. "We are focused on Xbox 360 right now. Obviously that doesn't mean we would not like to do PS3 later on in line, like next after that. We would love to. Yes, I can say we would love to."

 

Ser ut som cd-project kommer til å jobbe med en ps3 versjon etter 360 ja. Bra at flere folk får spille spillet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

herlig å lese blir et av de bedre konsoll rpg i 2012 (only on 360) :thumbup:

Eneste måten å oppleve spillet slik det skal oppleves er nok på PC. En nedskalert versjon med dårligere grafikk og begrensede kontrollmuligheter høres ikke så spennende ut.

Tja, synes ikke TW2 var spesielt godt optimalisert for PC til tross for at det kom først på den plattformen. Virket som en port fra konsoll, men med bra grafikk. Var ikke spesielt bra for bruk av mus og tastatur (fikk aldri noen godfølelse med kampsystemet, mulig det funker bedre på konsoll) og spillet hadde også mye QTE.

Lenke til kommentar

Ajaj for en perle av et spill. Dette seiler rett opp som kandidat til beste RPG spill jeg noen gang har prøvd. Spillet ser nydelig ut, er særdeles utfordrende selv på normal og historien har sålangt vært fantastisk. Combat var en tilvenningssak, og jeg har lært å bruke F5 ofte. Var forøvrig en lekse jeg lærte på den sure måten :p

Er det en level cap i spillet, slik at jeg må være forsiktig med bruk av skillpoints?

Lenke til kommentar

Denne videoen må være en av de råeste jeg har sett på veldig lang tid! Fytti satan den var rå! Spesielt når jeg nå vet at vi PC-spillere vil få alt dette GRATIS!

Det var jo bare en CGI-cutscene som viser hvordan Letho drepte en av de andre kongene før han allierte seg med Iorveth. Håper heller på å få et utvidet Chapter 3 der det virket som om de plutselig fikk det travelt med å lansere.

Lenke til kommentar

GoG har mer info om TW2 Enhanced Edition.

 

New major adventures set in new locations. These consist of an underground system of chambers beneath Loc Muine and a temperate coniferous forest in the Loc Muine mountains, and a secret cave passage. These new adventures will add several hours of story-based gameplay to the game.

 

New major characters to the Witcher story. One of them is Brigida Papebrock Dame. This noble woman comes from the Temerian family Papebrock and is a 30 year old lady-in-waiting of the Temerian court. The other characters are secret--for now!

 

All new animations and cut scenes, including a new, three and a half minute pre-rendered cinematic depicting the assassination of King Demavend of Aedirn. BAFTA Award winner and Academy Award nominee Tomasz Baginski brings this key historical event to life, setting the stage for the story told in The Witcher 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...