Gå til innhold

The Witcher 2: Assassins of Kings - nå som Enhanced Edition og på konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville ungå spoiler, men;

 

Du får belønning seinare.

Jeg tror ikke vi snakker om helt det samme.

 

 

I den dialogen hvor Geralt blir tilbudt hyrdestund av Mottle som takk, har jeg sett andre som spiller få svar alternativer (ja/nei) mens hos meg får jeg ikke noe svaralternativ og geralt svarer automatisk nei. Nå har jeg også gjort Succubus questen hvor Geralt igjen blir tilbudt en runde i halmen som belønning, men der også svarer han automatisk nei uten at jeg får opp noen svar alternativ eller i det hele tatt noen mulighet til å velge. Trodde dette bare var i den Australske versjonen?

 

 

EDIT: Uten at jeg har funnet noe spesifikt svar på det er det rimelig tydelig at min nordic edition av en eller annen grunn er sensurert på samme måte som Australia versjonen, men har nå lastet ned et par "fixes" der jeg hvertfall vet med sikkerhet at den ene funker og låser opp dialogen som den var i utgangspunktet.

Endret av NrNine
Lenke til kommentar

http://www.gametrailers.com/video/gc-11-the-witcher/719206

 

F....f.....fFf.....fy.....y.... eh, ja! Det der er det beste jeg har sett på lenge! 29. september og mange, mange dager etter det er booka for én eneste ting; The witcher 2! Arena moduset så vanvittig artig ut, ettersom noe av det morsomste i spillet er å bare slakte masser etter masser med det herlige kampsystemet. Alt jeg trenger er Quen og et våpen, og jeg er i gang! Dessuten elsker jeg slike moduser, hvor du skal overleve bølger.

 

Også alle de nye elementene gjør jo at jeg nok en gang må gå gjennom historien. Og det er meg en glede! CD Projekt Red, elsker dere!!

 

eh ja, jeg kan bli litt ivrig når jeg elsker ting jeg ser angående spill... :blush:

Lenke til kommentar

Hmm driver å snuser lit på dette spiller her da jeg har lyst til og prøve det ut. Siden det virker så bra fra alt jeg har lest om det :) Men er det en fordel og ha spilt The Witcher 1 først? Før man tar tak i The Witcher 2 :)

 

En fordel er det uten tvil. Gikk selv litt surr med alle de nye navnene på både personer og steder, og du vil jo vite litt om forhistorien. Men selv spilte jeg aldri det første, og ser fremdeles på TW2 som et av de beste spillene jeg har spilt på år, og kunne fint følge med på historien og alt :D

 

Og ikke snus mer, det tilbudet som jeg hører rykter om er noe du bør hive deg uti. Du vil ikke angre, med mindre du fra før hater sjangeren ;)

Lenke til kommentar

Hmm driver å snuser lit på dette spiller her da jeg har lyst til og prøve det ut. Siden det virker så bra fra alt jeg har lest om det :) Men er det en fordel og ha spilt The Witcher 1 først? Før man tar tak i The Witcher 2 :)

 

En fordel er det uten tvil. Gikk selv litt surr med alle de nye navnene på både personer og steder, og du vil jo vite litt om forhistorien. Men selv spilte jeg aldri det første, og ser fremdeles på TW2 som et av de beste spillene jeg har spilt på år, og kunne fint følge med på historien og alt :D

 

Og ikke snus mer, det tilbudet som jeg hører rykter om er noe du bør hive deg uti. Du vil ikke angre, med mindre du fra før hater sjangeren ;)

 

 

 

 

Hmm tror jeg nok går rett på spill nr 2 her , da det er så mange andre nye spill som kommer på trappene her nå atte fremover :) Skulle gjerne ha kjøpt det nå og andre spill over nettet, men har ikke bankkort fortiden så får ikke kjøpt noe helst foreløpig :S

 

 

Men tror jeg vil like det da jeg liker spill av den typen ;)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Spillet er fantastisk til nå. En av hovedgrunnene til at jeg for første gang kjøpte en skikkelig gamer pc var dette spillet, og jeg angrer ikke. Gameplayet er innvolverende og hektisk, i forhold til forgjengeren som hadde statisk gameplay i mine øyne. Stemning og story er top notch og veldig voksent. Nei, dette er virkelig et "kosespill" :p som jeg setter av god tid til å spille for hver gang!

Lenke til kommentar

The Witcher 2 er helt fantastisk og selv om jeg ikke har runna det helt enda (er vel ganske nære slutten) gir jeg det lett 10/10. Og det er utrolig sjelden at jeg er så raus :p

 

Uten å røpe noe, kan jeg si at jeg ble litt skuffet over slutten. Forventet en slutt med samme kvalitet som på resten av spillet, men satt igjen med et inntrykk av at slutten virket noe 'rushet'. Men det trekker ikke 10ern ned til 9ern, nei. Og jeg gir også SVÆRT sjelden 10. Kanskje 4-5-6 spill gjennom tidene av de jeg har spilt.

Lenke til kommentar

Tja... The Witcher 1 har noen feil, men på tross av disse er spillet veldig unikt og det er (hvis du klarer å ignorere at du må løpe veldig mye frem og tilbake) et mye mer morsomt og tilfredstillene spill og spille imo. Det er så annerledes fra alt annet, og det har bare noe ved seg som gjør det til et 9/10 spill på tross av litt teit gameplay til tider.

 

The Witcher 2 er mer enn dårlig Mass Effect-kopi satt til middeladeren føler jeg. Så godt som alle elementer skriker ME

 

Meen, TW2 har jo fått mye skryt, så kan jo bare være jeg som er litt sær og som føler at sistnevnte mangler et eller annet vesentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...