Gå til innhold

The Witcher 2: Assassins of Kings - nå som Enhanced Edition og på konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spillt eneren, men fant det litt kjedelig, historien var jo kul da, men verden var litt for liten, det som hadde vært rått var en remake av 1eren med 2erens motor og kamp system. Det hadde vært noe det.

 

Jet var litt bekyremt når jeg møtte første boss i 2eren, den blekspruten og det ble veldig likt en god of war type boss fight, heldigvis var det den eneste av de boss fightene som var slik.

 

Den vanskligste boss fighten var første gang man møter kong morderen og man slåss på det lille stedet i alve ruinene, veldig lite og trengt, og man har fremdeles ikke fått så mye kule effekter enda, så man er en del svakere en fienden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt enig, kapittel 3 var virkelig skuffende. Bare se på slutten...? Har virkelig grublet på (NB!spoiler) hva marihøna skal symbolisere eller stå for, men finner ikke ut av det... Men som du sier, hele kapittelet virket veldig rushet. Det var jo egentlig bare en lang løpetur fra start til ende. Men resten var såpass fantastisk, at totalt sett er det min favoritt fra 2011.

Lenke til kommentar

Witcher 2:

Enhanced Edition er på 10GB

Den skal utvide Part 3

Det skal være 4 timer nytt gameplay

360-utgaven ser veldig pen ut, noe mindre draw-distance.

 

GOG:

Raskere nedlasting

Bedre nettsidedesign

Gratis backup av Witcher 2

Ubisoft er ny partner, GOG skal selge DRM-frie Ubisoft-spill :woot:

 

Fallout er gratis på gog.com de neste 48 timene

Endret av arni90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er the witcher 2 på xbox det samme som den siste patchen som kom til pc?

Og en annen ting....er fps raten blitt bedre på pc?. jeg og noen tusentalls andre uheldige spiller hadde rundt 20+ som average rett før jul sist jeg kjekket:(

Står mellom pc og xbox

Innholdsmessig er Xbox-utgaven lik ja

PC-utgaven har ikke fått noen optimaliseringer meg bekjent, har du ikke maskinvare til å kjøre spillet er Xboxutgaven et bedre valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...