Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Samme med meg, jeg har vært litt skeptisk til å roote pga samme årsak som deg.

Nå lurer jeg på om jeg skal teste jeg også, når det ser så lett ut. (trenger root for å få opptak av samtaler begge veiene i app)

 

Så er du fortsatt like godt fornøyd idag, som når du skrev dette?

 

Edit: hmmm tror jeg misforstod litt. Dette gir vel bare siste SW og ikke rooting :S ?

 

 

Jeg har bare denne til testing og bruker den ikke hver dag som en "normal" mobil. Men når den brukes, så oppfører den seg eksemplarisk. Jeg har ikke SIM-kort i den, så samtaler og SMS har jeg ikke testet, men alt av apper og spill fungerer bra. Har oppdatert til CM11 M5, fortsatt ingen heng/frys/restarter.

 

I følge CPU-Z så er min telefon rooted (uten at jeg har gjort noe annet enn å installere CyanogenMod).

 

post-4862-0-02001500-1397799904_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I følge CPU-Z så er min telefon rooted (uten at jeg har gjort noe annet enn å installere CyanogenMod).

Hmmm, kanskje jeg skal teste meg på det da. Tlf har begynt å koble ut når jeg surfer, så mulig dette blir ekstra pluss å kanskje få fikset med det samme.

edit: bare "Flashet manuelt til CM 11 M4 (4.4.2 KitKat)." jeg ikke helt skjønner :)

Takker for svar og tips.

Endret av KarpeSkrotum
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ang. lading av batteri. Jeg opplever nå at når jeg setter i laderen er det ikke alltid at den starter å lade. Det står på telefonen at den lader, men batteriet blir bare glovarmt og batteriet lades ikke. Det hjelper noen ganger å restarte telefonen og så sette i laderen igjen, men dette er noe som har skjedd de siste ukene. Noen ganger kan den også starte å lade som vanlig, men stoppe opp underveis i ladingen og batteriet blir varmt. Har prøvd mange forskjellige ladere, så det er ikke laderne det er noe feil med.

 

Noen andre som har opplevd det? Betyr det at ladeporten er på vei til å dø?

 

Kjører forøvrig CM 11 M6, men kan ikke tro at det har noen med software å gjøre... Kan event. gå tilbake til stock rom og prøve ladingen, men jeg digger CM!

Lenke til kommentar

Kjøpte nytt batteri og ny lader, og nå fungerer mobilen sånn halvveis. Men: Jeg kan ikke sende meldinger, bruke snapchat eller kamera. Ikke får jeg tilgang til bildene mine heller. Verken de som er lagret på det interne minnet eller minnekortet, jeg får derimot tak i filmer og musikk, og kan bruke andre apps helt greit.

 

Synes virkelig mobilen jeg bestilte for over en uke siden kan komme snart.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...