Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Kjøpte denne fantastiske telefonen i dag :) Vet den begynner å bli litt gammel, men man tar det pengene rekker til :D

 

Kjempe fornøyd så langt i vertfall :w00t:

Gammel? Jeg vil ikke kalle denne gammel enda, selv om mobiltelefoner i dag fort går ut på dato. Dette er fortsatt en av markedets beste telefoner, kanskje også den aller beste. Hva annet som er nyere og bedre skulle du kjøpt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte denne fantastiske telefonen i dag :) Vet den begynner å bli litt gammel, men man tar det pengene rekker til :D

 

Kjempe fornøyd så langt i vertfall :w00t:

Gammel? Jeg vil ikke kalle denne gammel enda, selv om mobiltelefoner i dag fort går ut på dato. Dette er fortsatt en av markedets beste telefoner, kanskje også den aller beste. Hva annet som er nyere og bedre skulle du kjøpt?

 

 

Vel sensation xe og xl er jo nyere og litt raskere :p Hvis du hører på mye musikk så er nok det mobilen for deg :p

Men siba har bra tilbud på galaxy s2 nå med tele2 mega, 1 kr og 239 i måneden total pris 2800 :)

Skal hente min på postkontoret idag, gleder meg :) Så løp å kjøp hvis man ikke har en s2 :p, koster nesten 4000 uten ab, så sparer en tusenlap :)

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet er du den første som rapporterer et så massivt forbruk av strøm på XWKI8, sikker på det er rom'en og ikke et program som har hengt seg?

Evt et program som ikke har tålt overgangen til ki8?

 

Jeg har KI8, og i går ladet jeg telefone opp til ca 90%, og etter 24 timer med moderat bruk (bortsett fra om natten, og ikke så mye på jobb!) var den nede på 18% i dag.

Lenke til kommentar

Jeg har vurdert lenge å kjøpe enten Samsung Galaxy S II eller iPhone 4S. Det blir Samsung, uten tvil. Egentlig så skjønner jeg ikke hvorfor jeg vurderte iPhonen, totalt sett får du myye mer for pengene med denne mobilen! Skjermen er fantastisk skarp og flott, og du kan jo legge inn hva du vil. Android market har så og si like mye bra som App Store. Personlig mener jeg designet på S II er hakket flottere enn 4S, men når det gjelder selve menyene så er det en overlegen seier til S II :D

 

Må ta å kjøpe denne i morgen, skal bli godt å "skille seg ut" med denne telefon. Omtrent alle jeg ser ute på gata snakker jo i en eller annen variant av iPhone. Man er ikke "spesiell" lengre når man har iPhone :p

Endret av SirKratoS
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet er du den første som rapporterer et så massivt forbruk av strøm på XWKI8, sikker på det er rom'en og ikke et program som har hengt seg?

Evt et program som ikke har tålt overgangen til ki8?

 

Jeg har KI8, og i går ladet jeg telefone opp til ca 90%, og etter 24 timer med moderat bruk (bortsett fra om natten, og ikke så mye på jobb!) var den nede på 18% i dag.

 

Synes selv det er rart ja, fordi jeg har tidligere lagt meg med 100% og stått opp på 99% med andre roms. Skal prøve en ny rom, fordi dette er uholdbart iallefall.

Som vanlig er android system og android OS de som suger mest batteri.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Merkelig. Hos meg er det bare en hvit videorute med en grønn pil i midten. Det skjer ingenting når jeg trykker på pila heller.

 

Jeg får søke litt rundt.

Gå inn i lettleseren sine innstillinger og velg at plugins alltid skal være aktivert.

 

Det var ikke verre nei.. Takk takk!

Lenke til kommentar

 

Men siba har bra tilbud på galaxy s2 nå med tele2 mega, 1 kr og 239 i måneden total pris 2800 :)

Skal hente min på postkontoret idag, gleder meg :) Så løp å kjøp hvis man ikke har en s2 :p, koster nesten 4000 uten ab, så sparer en tusenlap :)

 

Jøsses, det er jo et særdeles bra tilbud. Det er vel fortsatt slik at du kan bruke hvilket abonnement som helst i telefonen, eller har de nå funnet en måte å låse telefonen mot Tele2?

 

Totalpris med nytegning av abonnement, som legges i skuffa, blir da 3068,- Absolutt god pris :-)

Lenke til kommentar

For å si litt om hva det er ved SII jeg ikke liker, for å prøve å oppklare:

1 Telefonen er litt for lett til at den ligger godt i hånda, er redd jeg kommer til å miste den i gulvet en del.

2 Den er veldig uergonomisk utformet og ligger ikke godt i hånda mye takket være den firkantede formen. Jeg foretrekker avrundet bakdeksel på en så stor telefon.

3 Telefonen har flere felter med høyglansplast som tiltrekker seg fingeravtryk som bare det

4 Bakdekselet består av papirtynn plast med mikroskopiske hengsler, og kommer garrantert til å ryke før resten av telefonen.

5 Kameralinsen stikker ut og har heller ingen beskyttelse, og kommer nok derfor fort til å få riper som resulterer i dårlige bilder.

6 Home-knappen har en veldig «billig» følelse over seg, og trenger ulik trykkraft avhengig av hvor på knappen man trykker

7 Mini-jack-pluggen ser veldig etterpåslengt ut og er ikke godt integrert i telefonen.

 

1 og 2: Du vil bli vant med det :) Ta og sjekk igjen om 1-2 ukers tid. Gikk fra HTC Hero til denne mobilen, og var veldig uvant den første uken.

 

3: høyglansplast? Rammen du snakker om?

 

4: Etter å ha hatt mobilen siden den kom ut her til lands, vil jeg faktisk si at bakdekselet er overraskende solid. Sitter fremdeles helt perfekt bak på telefonen, og har ikke hatt noen som helst problemer med det.

 

5: Var redd for at det skulle skje med min, men so far, ingen riper. Mulig de har noe gorillaglass greier der?

 

6: Home knappen fungerer fint, men verre med power knappen. Eller, den fungerer, men den fjærer ikke helt ut igjen lenger.

 

7: Tja, hva skal man si? Den gjør nå jobben, og er ikke i veien :)

4 ta det papir tynne bakdekselet og bøy endene mot hverandre det knekker ikke.. Prøv det samme med bakdekselet på enhvilken som helst annen tlf... Hmmm du kan også kaste tlf meget hardt i bakken om du vil.. det går også bra;)

Endret av cosm0
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...