Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå gått fra Litening Rom til nyeste stock fra Samsung (med root).

 

Finnes det en måte å få batteri ikonet i "notification-bar" til å vise hvor mange pr

osent det er på batteriet i stock rom

 

Finn Jkay Settings på xda, flash et valgfritt theme, og installer appen. Da får du ikke bare prosenter på batteriet, men diverse andre muligheter for å tilpasse telefonen.

 

Viss du absolutt kun vil ha prosentvisning fins det diverse modifiserte framework der ut du kan bytte til.

Lenke til kommentar

En kompis har et problem.. mobiln skifte sang kvær gång han riste eller bevege den litt.. e ikkje nån instillinge som kan skru det av eller på! :ph34r:

 

Er nok musikkspilleren. Se på instillinger på den, eller prøv å avinstalere andre musikkspillere.

Men skal jo ikkje være sånn.. e den som e standard, og det e ingen innstillinge førr det. Promise, har leita..

Lenke til kommentar

En kompis har et problem.. mobiln skifte sang kvær gång han riste eller bevege den litt.. e ikkje nån instillinge som kan skru det av eller på! :ph34r:

 

Er nok musikkspilleren. Se på instillinger på den, eller prøv å avinstalere andre musikkspillere.

Men skal jo ikkje være sånn.. e den som e standard, og det e ingen innstillinge førr det. Promise, har leita..

 

Hvis det er standard så vet jeg ikke. Noen programmer han har installert i det siste som kan ha noe å si?

Lenke til kommentar

ha på "bruk verdier levert av nettverket" funker kansje...

 

Om jeg rooter tlf må jeg "formatere" tlf da? Tjipt å miste score på spill osv. ( eller finnes det en løsning på dette også?)

 

Da ble det testet. har ikke automatisk "bruk verdier levert av nettverket" aktivert. Og ser ut som mobilen endret til vinterstid automatisk.

Lenke til kommentar

Har nå gått fra Litening Rom til nyeste stock fra Samsung (med root).

 

Finnes det en måte å få batteri ikonet i "notification-bar" til å vise hvor mange pr

osent det er på batteriet i stock rom

 

Finn Jkay Settings på xda, flash et valgfritt theme, og installer appen. Da får du ikke bare prosenter på batteriet, men diverse andre muligheter for å tilpasse telefonen.

 

Viss du absolutt kun vil ha prosentvisning fins det diverse modifiserte framework der ut du kan bytte til.

Tusen takk :)

Mange fine tilpassninger der

 

 

 

Lenke til kommentar

Har to spørsmål:

1) Opplever litt for ofte at jeg dropper ut av nestlederen. Er det en kjent bug? Hva kan man gjøre for å fixe på det?

2) jeg synes batteriet på telefonen er veldig dårlig. Med litt aktiv bruk som litt nettsurfing, musikk og litt Sms, kan batteriet tappes ned på 6 timer. Er det vanlig hos andre s2 eiere?

 

Mente selvfølgelig nettleseren, og ikke nestlederen.

Lenke til kommentar

Mange klager på batteritiden. Man kan kjøpe nytt og større batteri.

For min del hjalp det veldig etter siste oppdatering fra Samsung.

Batteriet blir også en del bedre etter litt tid om telefonen er helt ny.

Personlig vil jeg uansett ikke klare meg med original batteriet.

Men det spørs jo på hva slags bruk man har og hvor ofte man er i nærheten av en lader.

 

En del dlink routere tapper også tlf for strøm.

Endret av Samok.no
Lenke til kommentar

En kompis har et problem.. mobiln skifte sang kvær gång han riste eller bevege den litt.. e ikkje nån instillinge som kan skru det av eller på! :ph34r:

 

Er nok musikkspilleren. Se på instillinger på den, eller prøv å avinstalere andre musikkspillere.

Men skal jo ikkje være sånn.. e den som e standard, og det e ingen innstillinge førr det. Promise, har leita..

 

Hvis det er standard så vet jeg ikke. Noen programmer han har installert i det siste som kan ha noe å si?

Nei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...