Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sært. Jeg har kjøpt en 1200mAh lader, og den lader som fy, men sært nok responderer ikke telefonen på annet enn hometasten med den tilkoblet. Jeg får ikke brukt den på noen måte mens jeg lader med den laderen, kun med den normale laderen eller usb-lading.

Lenke til kommentar

Sært. Jeg har kjøpt en 1200mAh lader, og den lader som fy, men sært nok responderer ikke telefonen på annet enn hometasten med den tilkoblet. Jeg får ikke brukt den på noen måte mens jeg lader med den laderen, kun med den normale laderen eller usb-lading.

 

Hørtes unektelig merkelig ut ja.....

Bruker selv 1000 mAh om jeg lader om dagen og 700 mAh som fulge med om natten.

Bruker også en 1000 mAh USB lader i bilen.

Ikke noe problemer når jeg bruker noen av dem.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kies støtter mac?

Nei, støtter ikke mac. Må nok ha en windows maskin.

 

Tror der er en beta til mac?

 

Hmm, hva mener dere ikke fungerer på mac? Har ingen problemer med Kies og mac ...

Lenke til kommentar

Sært. Jeg har kjøpt en 1200mAh lader, og den lader som fy, men sært nok responderer ikke telefonen på annet enn hometasten med den tilkoblet. Jeg får ikke brukt den på noen måte mens jeg lader med den laderen, kun med den normale laderen eller usb-lading.

 

Hørtes unektelig merkelig ut ja.....

Bruker selv 1000 mAh om jeg lader om dagen og 700 mAh som fulge med om natten.

Bruker også en 1000 mAh USB lader i bilen.

Ikke noe problemer når jeg bruker noen av dem.

Har sett det samme med en lader kjøpt i Bangkok.. Ingen respons ved lading..

Lenke til kommentar

Har hatt telefonen i godt over en uke nå og er knall fornøyd. Ladet den første gangen i ca 3 timer så var batteriet fullt og det varte i godt over 25 timer, dog med lite bruk. Ingen klager utenom at den er en smule stor, men det er en vanesak.

 

Et tips som sikkert de fleste har fått med seg eller står tidligere i tråden. 3 trykk på øreplugg knappen skifter sang frem og ett trykk pauser musikken. (pluggene er ikke de beste, men de gjør jobben)

Endret av Kassi
Lenke til kommentar

Sært. Jeg har kjøpt en 1200mAh lader, og den lader som fy, men sært nok responderer ikke telefonen på annet enn hometasten med den tilkoblet. Jeg får ikke brukt den på noen måte mens jeg lader med den laderen, kun med den normale laderen eller usb-lading.

 

Hørtes unektelig merkelig ut ja.....

Bruker selv 1000 mAh om jeg lader om dagen og 700 mAh som fulge med om natten.

Bruker også en 1000 mAh USB lader i bilen.

Ikke noe problemer når jeg bruker noen av dem.

 

Jeg har prøvd med laderen til min Galaxy Tab 10.1, og den funkerer fint på min telefon, og jeg kan bruke telefonen normalt ved lading.

Tab laderen er på 2A.

Lenke til kommentar

har en del spørsmål:

 

- har noen en anbefaling av program til å styre pc fra telefonen? tenker da på styring via wi-fi og kanskje til og med 3g hvis det går an?

 

 

Teamviewer, har fått god anmeldelse på dinside

Endret av olahal3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...