Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har bestilt en SGS2 på dustin som jeg regner med å få imorgen.

Lurte på hva dere anbefaller for å spille av musikk (ikke spotify) ?

Følger det med et bra program eller må jeg laste ned et ?

 

Jeg bruker noe som heter Mixzing. Er ganske fornøyd med den. Finnes gratis versjon på Market.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke til å bruke min egen meldingstone, fatter ikke hva jeg gjør galt, den er mp3 og jeg kan velge å bruke den som alarm, ringetone eller kontakttone men ikke når jeg får meldinger.

 

Vet noen åssen man setter egne meldingstoner? Må jeg kopiere den et sted ?

Lenke til kommentar

Er dette en mobil som fremdeles er på toppen eller finnes det bedre ? Har blant annet sett litt på HTC Sensation, men er usikker.

Jeg vurderte disse to (gikk fra iPhone 4), og angrer ikke ett sekund på SGII. Jeg testet HS et par dager og syns SGII er bedre. For min del syns jeg skjermen er bedre/skarpere, den flyter fint og ja... jeg er sikkert påvirket av at den minner om iPhone - som jeg ikke har noe trøbbel med å si at jeg også liker.

 

Jeg trøblet litt med epost +++ i starten, men etter å ha fått bedre program, pluss satt meg skikkelig inn i telefonen - har jeg ikke problemer med å gi slipp på iPhonen og de funksjonene jeg brukte mye der.

 

Jeg syns SGII batteriet fungerer fint - og det lille jeg testet av HS og et par av mine kollegaer som har den- er jeg glad jeg ikke valgte HS. Om folk klager på SGII er HS verre. Og det ser man går igjen i HS tråden også :(

 

Angående specs syns jeg det handler om smaksak... gå i en butikk og hold begge to - test for all del ikke to dummyer, memn to real telefoner. Se på skjermene og føl hvilken du liker best.

 

 

... er mitt råd.. :)

Endret av Scrabble
Lenke til kommentar
Jeg måtte jo gå fra 2.0 til 2.2 "manuelt". Kan være det? Får flashe til 4.1 etter matchen.

 

Vet ikke om du mener at du måtte flashe 2.0 via odin og deretter kjøre 2.1 og så 2.2 via CWM, for det er måten det MÅ gjøres på. Også hvordan jeg gjorde det.

 

Anbefaler forresten 4.1, har ingen problemer med den selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...