Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen flere som har lyst til å dele skjermbildet sitt? Mitt er ikke så spesielt, så dropper å dele mitt, men hadde vært kult å se hvordan folk har det :)

 

Sjekk ut tråden som omhandler homescreen, bør ligge på denne eller neste side av forumet. Mye der.

 

 

Mitt forbruk med litening 2.2

 

SC20110723-003704.pngSC20110723-003704.pngSC20110723-003707.png

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Dessuten har jeg lest tidligere at kameraet kan ha problemer med rosa farge i midten, er det noen andre som har opplevd dette? Hvordan fikser man slikt?

post-189827-0-86200700-1311514121_thumb.jpg

Eller dette bare hardware feil og telefonen må sendes inn?

 

Sett hvitbalanse til noe annet en "automatisk", så forsvinner dette problemet.

Endret av rwpa
Lenke til kommentar

På min galaxy s2 har jeg fått en merkelig ring som alltid er der, den er som oftest bare synlig når man drar ned notification baren, eller når bakgrunnsfargen er grå.

post-189827-0-46602800-1311513907_thumb.jpg

(litt vanskelig å se, lettere om du sitter litt langt fra skjermen)

 

Er det noen andre som har samme problem? Har sett på en annen s2 telefon og der er ikke ringen. Er dette software eller evt. hw problem?

 

 

Dessuten har jeg lest tidligere at kameraet kan ha problemer med rosa farge i midten, er det noen andre som har opplevd dette? Hvordan fikser man slikt?

post-189827-0-86200700-1311514121_thumb.jpg

Eller dette bare hardware feil og telefonen må sendes inn?

Jeg og har samme ring, men har ikke lagt merke til den rosa, eller andre farger i displayer, eller på bilder som blir tatt.

 

Er usikker på hva jeg skal gjøre med det.

Lenke til kommentar

Har simkort i ja, må neste ha den på, å sette den i airplane mode fører til at jeg er utilgjengelig. Men for håpe det bedrer seg, tlf er jo fantastisk, men jeg opplevde en dag her at batteriet mitt var 68% før jeg la meg, og når jeg stod opp etter alarmen gikk var det på 32%, skjønte ingenting, skjermen var jo av. Merkelig greier.

 

Men får følge med

Lenke til kommentar

Har simkort i ja, må neste ha den på, å sette den i airplane mode fører til at jeg er utilgjengelig. Men for håpe det bedrer seg, tlf er jo fantastisk, men jeg opplevde en dag her at batteriet mitt var 68% før jeg la meg, og når jeg stod opp etter alarmen gikk var det på 32%, skjønte ingenting, skjermen var jo av. Merkelig greier.

 

Men får følge med

 

Jeg anbefaler å bruke Juice Defender, det gjør at batteriet varer en del lenger. Men jeg lader telefonen min hver natt, uansett hvor mye som er igjen, da vet jeg at telefonen holder ut neste dag. Og dersom jeg er ute å kjører setter jeg telefonen i docking og da lades den, samtidig som jeg spiller av spotify via line out på dockingen.

 

Men batteri tiden føler jeg også kunne vært bedre, men ser ikke ut som det vil skje noe veldig endring i Android som øker batteri tiden så veldig mye.

 

Android 2.3.4 er vel rett rundt hjørnet, men ifølge det jeg har lest av de som bruker det, er noen veldig fornøyd med økt batteri tid, og andre ikke.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å laste ned flere meldingstemaer til S2? Det er jo 5-6 stykker, men hadde vært bra hvis man kunne laste ned flere temaer.

Om du oppdaterer telefonen, mister du muligheten til å bytte meldingstema. Så det er nok noe du kan se langt etter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...