Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor så mye styr for å spare 10 kroner?

Tja, ca. 10kr pr. dag pr. år blir plutselig nesten 4000kr. Om man mener at et produkt ikke er verdt prisen er det også greit å slippe å betale for det, uansett hvor lite eller mye produktet koster. Personlig synes jeg swiftkey ser ut til å være et produkt som er verdt prisen, man kan gjerne skjønne at andre kanskje ikke synes det samme. :shrug:

Lenke til kommentar

Per dag? Det er jo en engangssum!?

Såvidt jeg har fått med meg deler Amazon ut en betal-app pr. dag.

 

 

Jeg har brukt Switft Key X (Beta)en stund, og kjøpte for 3 dager siden Swift Key X, etter at "prøvetiden" med beta versjonen var over.

Dette kostet meg 22,24 NOK og er et engangsbeløp.

Kjøpte det på Android Marked.

Lenke til kommentar

Hei igjen...

 

Er det et kjent problem med Blåtann på Samsungen?

Sitter å leker meg litt med blåtann, og skal overfører filer, men det går utrolig tregt, får litt over 9kb, og det skal ta milioner gange fortere en det..

 

Overføre fra til?

Hva slags ting er den du skal overføre/motta til?

Langt unna?

Lenke til kommentar

Nå har det skjedd noe rart her med min S2. Jeg ble jo kvitt android OS bugen ved å bytte router, men nå er det tilbake og er mye verre enn tidligere. Tilkoblet wifi så er jeg tom for strøm på 4-5 timer. Jeg har ikke lagt inn ny rom eller noe, så må være et program som er blitt oppdatert eller noe som er synderen, for slik det er nå er telefonen rett og slett ubrukelig.

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på når nye Android Market kommer til S2, og når vi får Google Books? *sikle*

Nye android market har kommet "her". Kan lastes ned og installeres med apk filen som du finner noen sider tilbake.

Takker!

 

Hvordan kan jeg endre "Medlinger" ikonet på Home Screen til å gå til GO SMS Pro fremfor den inkluderte?

Lenke til kommentar

Er det andre som norn ganger sliter med å sende MMS? Jeg har Onecll, men vet ikke om det gjelder andre operatører også eller alle.

 

Samme her, og nå er jeg drittlei OneCall! Har nettopp re-bestilt ab. hos Chess der jeg hadde ab. før. Har hatt MASSE! problemer med datatrafikk på telefonen etter jeg for ca en måned siden gikk fra Chess til OneCall!

 

I kveld har det vært umulig å sende MMS, eller å bruke andre datatjenester. Ellers har jeg den på Engelsk (UK) for å unngå dataproblemer, merkelig, men det funker. Men nå - tilbake til Chess!

 

 

Hmm, du sliter også med at den mister data connection? Noe a la dette: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=15253531#post15253531

 

Utrolig irriterende. Surfing på mobilnettet er jo nesten ubrukelig. Prøvd det jeg har lest av løsninger, men ikke noe fungerer.

 

Du sier du har språket på mobilen satt til engelsk og det funker? 100%?

 

Andre som sliter med dette?

Endret av borchgrevink
Lenke til kommentar

Er det andre som norn ganger sliter med å sende MMS? Jeg har Onecll, men vet ikke om det gjelder andre operatører også eller alle.

 

Samme her, og nå er jeg drittlei OneCall! Har nettopp re-bestilt ab. hos Chess der jeg hadde ab. før. Har hatt MASSE! problemer med datatrafikk på telefonen etter jeg for ca en måned siden gikk fra Chess til OneCall!

 

I kveld har det vært umulig å sende MMS, eller å bruke andre datatjenester. Ellers har jeg den på Engelsk (UK) for å unngå dataproblemer, merkelig, men det funker. Men nå - tilbake til Chess!

 

 

Hmm, du sliter også med at den mister data connection? Noe a la dette: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=15253531#post15253531

 

Utrolig irriterende. Surfing på mobilnettet er jo nesten ubrukelig. Prøvd det jeg har lest av løsninger, men ikke noe fungerer.

 

Du sier du har språket på mobilen satt til engelsk og det funker? 100%?

 

Andre som sliter med dette?

 

I en periode funket det helt fint med Engelsk systemspråk, må bruke UK ellers deler den opp telefonnumrene i kontaktene. I går var datatransfer helt nede, fikk ikke sendt MMS eller tilgang til noe datatrafikk samme hvilket systemspråk jeg brukte, og jeg restartet den flere ganger, skrudde av og på roaming/pakkedata og alt mellom himmel og jord. Den var og ble død på data.

 

I dag var det fyr i dataen igjen en stund, så er den der på og av, samme hvilket systemspråk jeg nå bruker. Jeg har altså opplevd en forverring av problemet - og er nå møkkalei. Jeg mistenker at dette har noe med OneCall/Telenor/roaming og gjøre, men er ikke 100 % sikker. Skal se om jeg gidder å teste det ut på en annen telefon, men har uansett skiftet til Chess nå.

 

"borchgrevink", har du OneCall?

Endret av Rottweilerhannen
Lenke til kommentar

Hei igjen...

 

Er det et kjent problem med Blåtann på Samsungen?

Sitter å leker meg litt med blåtann, og skal overfører filer, men det går utrolig tregt, får litt over 9kb, og det skal ta milioner gange fortere en det..

 

Overføre fra til?

Hva slags ting er den du skal overføre/motta til?

Langt unna?

 

Det er ei lita fil på 1.2mb, og er et app til samsungen.

Jeg overføre fra pc min, til tlf. Og er 50cm fra værandre..

Har aldri opplevd dette probleme før..

Lenke til kommentar

Vedrørende MMS problemene og OneCall (gjelder også Network Norway, som jeg har).

 

Grunnen er at du enten:

1. Har mellomrom i nummeret som du sender til

2. Har tegn i nummeret som du sender til

 

Har du f.eks:

+47 90000000

 

Så får du ikke sendt MMS. Har du derimot +4790000000, så får du sendt MMS til nummeret.

 

 

Det står et lengere innlegg litt tidligere som en vennlig sjel (ikke meg) har funnet ut av med hjelp fra noen hos NwN, og hva som er grunnen til at dette skjer. Mener å huske det har noe med at Chess (f.eks.) fjerner alle "ugyldige" tegn fra serveren før meldingen sendes, mens NwN (og da også OneCall) ikke har en sånn funksjon. De sender "as is", og meldingen kommer dermed aldri frem.

 

Tok meg ca. en time å rette alle mine kontakter. Nå får jeg i alle fall sendt MMS.

 

Alternativt, installer GoSMS Pro og bruk den. Jeg hører derimot til de som ikke liker GoSMS, og valgte heller å fikse opp i nummerlisten min - selv om jeg synes det er lettere å lese og forstå nummeret om det er oppdelt som +47 90000000, eller +1 415-124-7894 (som heller ikke ville fungert).

 

/Escariot

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...