Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Prøver denne selv: http://www.iutstyr.no/index.php?main_page=product_info&cPath=673_2800&products_id=2253&zenid=d4ba1f594ba3aa34f40c2101492f3f94

 

Den passer telefonen veldig bra. Men er kanskje litt hard.

 

Har også denne: http://www.iutstyr.no/index.php?main_page=product_info&cPath=673_2800&products_id=2201&zenid=d4ba1f594ba3aa34f40c2101492f3f94

 

Den er veldig god å holde i, og passer telefonen bra. Men jeg synes det er alt for lett å komme borti knappene, og justere lyd, uten at man vil det, når man .f.eks spiller. Det er litt irriterende

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har testet siste Lite'ning Rom v4.0? Er den noe å lukte på, eller bare å glemme?

 

Gidder bare ikke å teste den, da jeg ser at noen snakker om bugg i lyd delen...

Jeg har 4.0 og innst også den fixen som kom rett etterpå.

Alt er perfekt hos meg,lyd også.

Lenke til kommentar

Har hatt denne i ca. en måned nå, er veldig fornøyd.

 

Jeg mener batteriet på min fungerer veldig bra, på min gamle HTC Desire (OLED) varte batteriet sjelden mer enn halvannet døgn med moderat bruk. Det er ikke noe problem med GS2 uten noen form for strømbesparende tiltak. Lader alikevel hver natt (hvis jeg har lader tilgjengelig). Skader ikke batteriet, har gjort det samme med Desire i et år, og batteriet er akkurat like bra.

 

Må for øvrig nevne at etter jeg fikk Samsungen rootet jeg Desire-en og la inn CyanogenMod (7.1.0 RC1 med Android 2.3.4) og den klarer seg nå fint i 3 dager uten å lade...Synes det er imponerende, så jeg bruker nå den som jobbtelefon. :new_woot:

 

 

Lenke til kommentar

Har hatt min s2 i en uke nå. Strålende fornøyd på alt utenom en ting; ved bruk av nett via mobilnettverket, har den en tendens til å falle ut. Dvs plutselig har jeg ikke nett lengre. Må sette mobilen i flymodus eller restarte den for å få det til å virke igjen. På wlan har jeg ikke disse problemene. Bruker juicedefender med standard innstillinger, men har også prøvd å deaktivere den uten at det hjalp noe.

 

Har du OneCall?

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat skaffet meg mobilen, men er småredd for å ødelegge den, så har derfor sett litt på beskyttelse.

 

Har foreløpig sett meg ut dette hos iutstyr:

http://www.iutstyr.no/index.php?main_page=product_info&cPath=673_2800&products_id=2173

 

og

 

http://www.iutstyr.no/index.php?main_page=product_info&cPath=673_2800&products_id=2312

 

Er det noen som har erfaringer med disse, evt vet om bedre alternativer, eller andre nettbutikker med lavere priser?

 

På forhånd takk for hjelpen:)

 

(ja jeg vet dette har vært diskutert før, men gidder ikke tråle gjennom tråden...)

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat skaffet meg mobilen, men er småredd for å ødelegge den, så har derfor sett litt på beskyttelse.

 

Har foreløpig sett meg ut dette hos iutstyr:

http://www.iutstyr.no/index.php?main_page=product_info&cPath=673_2800&products_id=2173

 

og

 

http://www.iutstyr.no/index.php?main_page=product_info&cPath=673_2800&products_id=2312

 

Er det noen som har erfaringer med disse, evt vet om bedre alternativer, eller andre nettbutikker med lavere priser?

 

På forhånd takk for hjelpen:)

 

(ja jeg vet dette har vært diskutert før, men gidder ikke tråle gjennom tråden...)

 

Personlig liker jeg ikke ZAGG filmene, da de virker så klissete, og gjør at man ikke får den gode følelsen man har med direkte berøring av skjerm, anbefales ikke av meg. Jeg bruker en film fra http://www.martinfields.com/

Fungerer greit nok, men tåler ikke allverden før det blir riper i den.

TPU beskyttelsen kan jeg anbefale, bruker ikke akkurat den du viser til, men en tilsvarende lik, og den er helt ok.

Lenke til kommentar

Noen her som har flashet XXKG3 MultiCSC OXXKF1 eller MultiCSC OXXKE2 og vet om man mister noe data? Jeg er nå på siste offisielle ROM for Norden.

 

PDA: I9100XWKF3

PHONE: I9100XXKE7

CSC: I9100OXXKF1

Build info: Thu Jun 9 18:16:44 KST 2011

Skal I prinsippet ikke miste noe når du flasher stock roms. Det er allikevel anbefalt å ta backup.

Endret av Byxxi
Lenke til kommentar

Har hatt min s2 i en uke nå. Strålende fornøyd på alt utenom en ting; ved bruk av nett via mobilnettverket, har den en tendens til å falle ut. Dvs plutselig har jeg ikke nett lengre. Må sette mobilen i flymodus eller restarte den for å få det til å virke igjen. På wlan har jeg ikke disse problemene. Bruker juicedefender med standard innstillinger, men har også prøvd å deaktivere den uten at det hjalp noe.

 

Har du OneCall?

Jepp! Etter å ha brukt litt ledig tid på å lese igjennom denne posten, så jeg ser var et litt kjent fenomen! Bytter heldigvis operatør imårra uansett ;-)

Lenke til kommentar

Har vært på ferietur i 3 uker og føler jeg har gått glipp av endel her. Blir litt for mange sider å bla igjennom ikveld. Reiser bort igjen snart så lurer på om noen her gidder å komme med et kort innspill på hvilken firmware som er den nyeste stabile for nedlasting? Gjerne ift batteritid. Tenker da på flashing gjennom Odin. Har nå KE7 med root som jeg flashet kort tid etter jeg kjøpte tlf.

Lenke til kommentar

Top dog faktisk... hehe :) KG3 står kun oppført under Frankenstein versjonene. Dette medfører vel en wipe. Hadde håpet å la vær akkurat det :) Tror jeg avventer custom roms litt enda da det erfaringsmessig tok litt tid med Galaxy S1 før de ble ordentlig stabile. Når har jeg ikke testet litening rom selv så kan godt hende denne allerede er stabil :)

Endret av Bjareboy
Lenke til kommentar

Har hatt min s2 i en uke nå. Strålende fornøyd på alt utenom en ting; ved bruk av nett via mobilnettverket, har den en tendens til å falle ut. Dvs plutselig har jeg ikke nett lengre. Må sette mobilen i flymodus eller restarte den for å få det til å virke igjen. På wlan har jeg ikke disse problemene. Bruker juicedefender med standard innstillinger, men har også prøvd å deaktivere den uten at det hjalp noe.

 

Har du OneCall?

Jepp! Etter å ha brukt litt ledig tid på å lese igjennom denne posten, så jeg ser var et litt kjent fenomen! Bytter heldigvis operatør imårra uansett ;-)

 

Kan du være grei å gi en tilbakemelding om det bedrer seg ved skifte av operatør?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Top dog faktisk... hehe :) KG3 står kun oppført under Frankenstein versjonene. Dette medfører vel en wipe. Hadde håpet å la vær akkurat det :) Tror jeg avventer custom roms litt enda da det erfaringsmessig tok litt tid med Galaxy S1 før de ble ordentlig stabile. Når har jeg ikke testet litening rom selv så kan godt hende denne allerede er stabil :)

Du har jo denne versionen;

Lite'ning Rom v4.1 XXKG3 - Fast as Lightning

 

Link ifra første post her;

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1095274

 

Jeg har ikke tatt noe wipe ihvertfall, ifra stock. Det med 3.1

 

Skal oppdatere til 4.1 i kveld.

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Begynner å bli litt smålei av at O2X'en min svikter meg med jevne mellomrom, og lurer på å hoppe over til SGS2.

 

Har prøvd å lese litt her på forumet, men jeg ble ikke mye klokere, derfor spør jeg direkte:

 

Hvilke problemer har dere opplevd med denne?

 

Viss det spørsmålet har blitt spurt mange ganger før, setter jeg pris på en link til svar.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke om det har blitt nevnt tidligere, men jeg bare lurer på hvordan jeg kan få browseren til å slutte å vise meg mobil utgaven av alle nettsider. Jeg sitter så og si alltid på WLAN og vil ha "desktop" versjonen av alle sidene jeg går inn på.

 

Dirigerer browseren til about:useragent, og velg desktop. Dette varer kun til browseren lukkes though. Vil også ha en permanent fix til det der.

 

Takk uansett, det hjelper jo litt :-D

Lenke til kommentar

Noen som har testet siste Lite'ning Rom v4.0? Er den noe å lukte på, eller bare å glemme?

 

Gidder bare ikke å teste den, da jeg ser at noen snakker om bugg i lyd delen...

Jeg har 4.0 og innst også den fixen som kom rett etterpå.

Alt er perfekt hos meg,lyd også.

Har de fått tilbake norsk tastatur i 4.0?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...