Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vice

 

dæven steike hvor kjapp du var

Hehe, vel irriterte meg ganske mye over dette selv da jeg hadde Iphone, og irriterer meg fortsatt over at Galaxy'n ikke har det :(

 

 

Hehe skjønner din frustrasjon. Skulle vel ikke være vanskelig i 2011 å ha en slik funksjon,ihvertfall på S2 som skal være den ledende tlf idag

Lenke til kommentar

Et nytt nybegynnerspørsmål; kan man skru av muligheten for å gå på nett via mobilnettet? Dvs slik at man kun bruker det trådløse nettet hjemme?

 

Skal man slå av på roaming? Jeg måtte nemlig slå denne på for å få MMSen til å fungere.

Ja slå av datatrafikk, holde inne av knappen så får du opp egen meny.

Lenke til kommentar

Et nytt nybegynnerspørsmål; kan man skru av muligheten for å gå på nett via mobilnettet? Dvs slik at man kun bruker det trådløse nettet hjemme?

 

Skal man slå av på roaming? Jeg måtte nemlig slå denne på for å få MMSen til å fungere.

Ja slå av datatrafikk, holde inne av knappen så får du opp egen meny.

 

Nei, får ikke opp egen meny? Eller hvilken meny mener du?

Lenke til kommentar

Et nytt nybegynnerspørsmål; kan man skru av muligheten for å gå på nett via mobilnettet? Dvs slik at man kun bruker det trådløse nettet hjemme?

 

Skal man slå av på roaming? Jeg måtte nemlig slå denne på for å få MMSen til å fungere.

Ja slå av datatrafikk, holde inne av knappen så får du opp egen meny.

 

Nei, får ikke opp egen meny? Eller hvilken meny mener du?

Den heter "Telefonalternativer" og alle har den. Hold inne slå-av knappen i 1 sekund så kommer den opp.

 

Eller lettere sagt: Innstillinger - Trådløs og nettverk - Mobilnettverk - Slå av "Bruk pakkedata"

Lenke til kommentar

Er det andre som norn ganger sliter med å sende MMS? Jeg har Onecll, men vet ikke om det gjelder andre operatører også eller alle.

 

Samme her, og nå er jeg drittlei OneCall! Har nettopp re-bestilt ab. hos Chess der jeg hadde ab. før. Har hatt MASSE! problemer med datatrafikk på telefonen etter jeg for ca en måned siden gikk fra Chess til OneCall!

 

I kveld har det vært umulig å sende MMS, eller å bruke andre datatjenester. Ellers har jeg den på Engelsk (UK) for å unngå dataproblemer, merkelig, men det funker. Men nå - tilbake til Chess!

Endret av Rottweilerhannen
Lenke til kommentar

Et nytt nybegynnerspørsmål; kan man skru av muligheten for å gå på nett via mobilnettet? Dvs slik at man kun bruker det trådløse nettet hjemme?

 

Skal man slå av på roaming? Jeg måtte nemlig slå denne på for å få MMSen til å fungere.

 

Roaming er kun nødvendig dersom du har OneCall, da de skifter nett i Norge internt etter om deres eget nett er tilgjengelig, eller om det er Telenors nett som er aksessbart.

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på når nye Android Market kommer til S2, og når vi får Google Books? *sikle*

Nye android market har kommet "her". Kan lastes ned og installeres med apk filen som du finner noen sider tilbake.

 

Noen som har peiling på når nye Android Market kommer til S2, og når vi får Google Books? *sikle*

Leit å høre at dere 2 sliter med Onecall... Har hatt min Samsung siden den 13 i forrige måned, med onecall. Knirkefritt :dribble:

Endret av MeBerg
Lenke til kommentar
En ting som irriterer meg grenseløst med S2 er at jeg ikke kan se om noen har ringt eller sendt sms slik jeg kunne med den gamle tlf.

Er det så jævlig vanskelig å montere et lys for slikt som andre tlf har?

 

Sikkert greit at de har ordnet det, men selv ser jeg ikke helt behovet. Det er ikke slik at man er helt avhengig av en tlf og da igjen se tvert om noen har ringt. Det er ikke verre en å ta en titt når man likevel skal gjøre noe med tlf ... da ser man jo om noen har ringt. Det er liksom ikke noe haste haste at man ser at folk har ringt - de vil ringe opp igjen hvis så er tilfellet.

 

Nå har jeg en gammel tlf uten led og har aldri følt noe behov for et slikt lys - men smaken er som baken :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...