Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Har nettopp bestillt denne telefonen og håper jeg har gjort noe smart^^ Lurer på angående spilling på den.. Hvordan er grafikken osv? er den bedre enn f.eks.. *kremt* LG`s optimus x2? Vil den kjøre alle spill som er ordna til mobil smooth? Gleder meg som en unge til den kommer, så får bare kose meg med bildene av tlf så lenge... :blush:

Pga. Tegra2 på Optimus X2 så er nok den litt hvassere på grafikk.

Tror dog ikke S2 har noe problem med noen av spillene pr. dags dato.

Lenke til kommentar

Blir sur når folk ikke skjønner hva google/bruksanvisning er:

Etter å ha gått fra iPhone 3GS til denne hadde jeg store forhåpninger. Har hatt den i tre dager nå

Jeg blir sur når folk ikke leser førstepost. Batteriet ditt kommer til å Være dårlig i et par uker, fordi batteriet ikke har nådd optimal kapasitet.

Lenke til kommentar

Blir sur når folk ikke skjønner hva google/bruksanvisning er:

Etter å ha gått fra iPhone 3GS til denne hadde jeg store forhåpninger. Har hatt den i tre dager nå

Jeg blir sur når folk ikke leser førstepost. Batteriet ditt kommer til å Være dårlig i et par uker, fordi batteriet ikke har nådd optimal kapasitet.

 

Men ikke så dårlig

Lenke til kommentar

Noen som har testet siste Lite'ning Rom v4.0? Er den noe å lukte på, eller bare å glemme?

 

Gidder bare ikke å teste den, da jeg ser at noen snakker om bugg i lyd delen...

Hvis den har norsk tastatur+swype så legger jeg den inn for å teste, hvis ikke gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar

Blir sur når folk ikke skjønner hva google/bruksanvisning er:

Etter å ha gått fra iPhone 3GS til denne hadde jeg store forhåpninger. Har hatt den i tre dager nå

Jeg blir sur når folk ikke leser førstepost. Batteriet ditt kommer til å Være dårlig i et par uker, fordi batteriet ikke har nådd optimal kapasitet.

Min erfaring etter å ha testet SII i et par uker er at under normal bruk for meg så må batteriet lades hver dag.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke om det har blitt nevnt tidligere, men jeg bare lurer på hvordan jeg kan få browseren til å slutte å vise meg mobil utgaven av alle nettsider. Jeg sitter så og si alltid på WLAN og vil ha "desktop" versjonen av alle sidene jeg går inn på.

Lenke til kommentar

 

Men ikke så dårlig

Siden du allerede vet hvordan batteriet skal være, sa har du vel flere av mobilen selv, slik at du kan se hvordan batteriet skal utvikle seg. Hvis ikke, kan fu ga et annet sted å klage. Batteriet er elendig til å begynne med. Drt blir mye bedre. Gi det litt tid.

Lenke til kommentar

 

Men ikke så dårlig

Siden du allerede vet hvordan batteriet skal være, sa har du vel flere av mobilen selv, slik at du kan se hvordan batteriet skal utvikle seg. Hvis ikke, kan fu ga et annet sted å klage. Batteriet er elendig til å begynne med. Drt blir mye bedre. Gi det litt tid.

 

Jeg sa mine meninger om en kundeanmeldelse av Samsung.(jeg har ikke klaget over dårlig batteri)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke om det har blitt nevnt tidligere, men jeg bare lurer på hvordan jeg kan få browseren til å slutte å vise meg mobil utgaven av alle nettsider. Jeg sitter så og si alltid på WLAN og vil ha "desktop" versjonen av alle sidene jeg går inn på.

 

Dirigerer browseren til about:useragent, og velg desktop. Dette varer kun til browseren lukkes though. Vil også ha en permanent fix til det der.

Lenke til kommentar

Har hatt min s2 i en uke nå. Strålende fornøyd på alt utenom en ting; ved bruk av nett via mobilnettverket, har den en tendens til å falle ut. Dvs plutselig har jeg ikke nett lengre. Må sette mobilen i flymodus eller restarte den for å få det til å virke igjen. På wlan har jeg ikke disse problemene. Bruker juicedefender med standard innstillinger, men har også prøvd å deaktivere den uten at det hjalp noe.

Lenke til kommentar

Fikk min Galaxy S2 for et par dager siden, så langt er jeg strålende fornøyd med mobilen. Den er utrolig rask og har en enormt bra skjerm, er noe annet enn de tidligere mobilene mine:D

 

Det er godt å se at batteriet blir bedre etterhvert, men har ikke noe problem med å putte den i laderen hver kveld :D

 

Har tenkt til å kjøpe meg beskyttelses deksel til den, er det noen gode og anbefale?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...