Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og her er enda flere tips for utvidelse av batterikapasitet:

 

http://forum.xda-dev...32&postcount=71

 

Disse dels skjønte jeg ikke, dels fant ikke ut av hvor jeg endret:

  • Touch Android
  • Set up your Google Account - Signing in
  • Disabled Allow Google's Location & Use My Location
  • Disabled Restore from my Google Account and Keep this device backed up

 

Du må gjøre listen i sekvens. Det du siterer er startup av telefonen fra scratch. Trykke på android, stille inn klokke og dato, logge inn med androidkonto, etc.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg anbefaler å bruke Juice Defender, det gjør at batteriet varer en del lenger. Men jeg lader telefonen min hver natt, uansett hvor mye som er igjen, da vet jeg at telefonen holder ut neste dag. Og dersom jeg er ute å kjører setter jeg telefonen i docking og da lades den, samtidig som jeg spiller av spotify via line out på dockingen.

 

Men batteri tiden føler jeg også kunne vært bedre, men ser ikke ut som det vil skje noe veldig endring i Android som øker batteri tiden så veldig mye.

 

Android 2.3.4 er vel rett rundt hjørnet, men ifølge det jeg har lest av de som bruker det, er noen veldig fornøyd med økt batteri tid, og andre ikke.

 

Hvilken docking bruker du? Har leitet etter dette uten å finne.

Lenke til kommentar

Aah. Imponerende mye minne i forhold til de 100 megabytene jeg hadde i HTC Legend.

 

En ting til, er det vanlig at det går lang tid fra jeg trykker på låseknappen på siden til skjermen begynner å lyse? Tar rundt 2 sekunder mellom knappen trykkes og skjermen reagerer på min telefon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aah. Imponerende mye minne i forhold til de 100 megabytene jeg hadde i HTC Legend.

 

En ting til, er det vanlig at det går lang tid fra jeg trykker på låseknappen på siden til skjermen begynner å lyse? Tar rundt 2 sekunder mellom knappen trykkes og skjermen reagerer på min telefon.

 

Ja dessvere. Værste "feilen" med denne telefonen i mine øyne. Ødelegger så mye av det raske inntrykket.

Lenke til kommentar

Blir sur når folk ikke skjønner hva google/bruksanvisning er:

Etter å ha gått fra iPhone 3GS til denne hadde jeg store forhåpninger. Har hatt den i tre dager nå og er MEGET missfornøyd med batterilevetiden. Den kan ligge uten at jeg bruker den og gå fra 100% til 13% på 10 timer. Dette UTEN at jeg bruker telefonen. Har lest mange plasser på nettet at kunder er missfornøyd med levetiden på batteriet og mange spekulerer i at det skyldes WiFi Sharing som til stadighet søker etter hotspots. Dette er ikke mulig å slå av og jeg misstenker at dette er "feilen" på min også. Har vært i kontakt med Samsuns Support og de hadde ikke andre råd enn å prøve nytt Sim-Kort (koster 129kr fra OneCall) eller å resette telefonen til fabrikkinstillinger. Skal det være slik med en flunken ny telefon? Jeg har slått av "alt" så krever strøm. Lysstyrken er satt på minimun, widgets på "summerboard" er tatt bort da de bruker strøm, etc etc. Tenk at jeg må slå av alt som gjør telefonen fin å se på :( For dårlig! Får 3 av 5 stjerner da telefonen har potensialet om Samsung fikser dette store problemet! Rart ingen anmeldelser skriver om dette, men hundrevis av personer skriver om det på support forum på nett.

 

Ehm, hadde han faktisk lett etter problemet, hadde han funnet det..

Arght.

Lenke til kommentar

Woltox, du vet du kan fjerne wifi sharing osv ved å roote tlf og bruke titanium backup? Jeg hadde forresten min gående uten rooting og uten noen spesiell batterisparende innstillinger satt på I over to døgn.

 

Mer sannsynlig er det at det er den beryktede android os bugen som suger strømmen din, noe som muligens ble fikset med 2.3.4. Jeg har aldri hatt enorme problemer med det selv.

 

Så... Yeah. Google?

 

 

Edit: ah du siterer noen andre. OK nevermind alt jeg skrev.

Endret av Slai
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...