Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

okey,prøvde swype selv,så fin ut

 

fins det noen andre som er bra?

 

 

hvor går jeg får å fikse at den ikke går så raskt i dvale/låser seg? finner det ikke:S

 

 

Gå på Settings og Display -> Screen time-out og velg der.

 

 

takker, men kan du si åssen lås opp du bruker?

 

for hos meg må jeg på en måte flytte hele bilde til høyre,er det sånn hos dere også?

 

mente det bare var en kanpp tidligere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan laster man ned apps fra android market på pc-en inn til mobilen? På google accounten min står det ikke at den er koblet til en telefon og finner ingen måte å gjøre det på.

 

 

tror det skal bare være å logge inn på market websiden, og kanskje åpne market på telefonen.

 

hvis du på websiden går på " Min Android Market-konto " også "innstillinger" tabben, kan du se hvilke telefoner som er assosiert med google kontoen din, som du kan installere apps på

Lenke til kommentar
takker, men kan du si åssen lås opp du bruker?

 

Bruker sånn mønstergreier, mest fordi jeg enda sitter og tukler med telefonlista og fikk telefonen klokka ett i dag :p . Blir nok sliders og litt mer gøy når jeg blir et par dager varmere i trøya.

 

Har en ganske klar plan for utseendet, hvis det lar seg gjennomføre... *spent*

Lenke til kommentar
takker, men kan du si åssen lås opp du bruker?

 

Bruker sånn mønstergreier, mest fordi jeg enda sitter og tukler med telefonlista og fikk telefonen klokka ett i dag :p . Blir nok sliders og litt mer gøy når jeg blir et par dager varmere i trøya.

 

Har en ganske klar plan for utseendet, hvis det lar seg gjennomføre... *spent*

 

 

hehe,nice

 

hvor er det du fikser alt dette med lås tinegne? er det under skjerm også? finner det ikke:S

 

åssen utsendet,tenker du på hva slags bilder /bakgrunn du skal ha?

Lenke til kommentar

Dette låsgreiene finner du under Location and Security -> Change Screen Lock.

 

Jeg ser for meg en ikonløs hovedskjerm hvor jeg kan trykke på div plasser på bakgrunnsbildet for å launche div apps. Feks Conversations fra munnen på ansiktet på et bilde, bildefremviser fra et øye, video fra det andre, musikkspiller fra et øre, etc.

 

Men det forutsetter at jeg kan resize og plassere ikoner på pixelen. Noe jeg ikke vet om er mulig enda.

Lenke til kommentar

Min Galaxy S 2 homescreen og lockscreen per i dag. Den er fremdeles under arbeid, så kom gjerne med innspill.

 

Bilde 1: Minimalistic Text, SMS Unread Count

Bilde 2: Make Your Clock Widget, SiMi Folder

Bilde 3: Beautiful Widgets, Pure Messenger

Bilde 4: Animated Analog Clock, Extended Controls, Make Your Clock Widget, Small Agenda Widget

post-52039-0-13518700-1305904700_thumb.jpeg

post-52039-0-55505200-1305904706_thumb.jpeg

post-52039-0-94610700-1305904711_thumb.jpeg

post-52039-0-75067500-1305904716_thumb.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har full forsikring fra Netcom for 69,- mnd. Hendige uhell, tyveri, etc. Mister du den i bakken får du ny. Greit å ha med en såpass dyr leke. Men aner ikke hvor du får noe slikt sånn... utenom hos forhandler. Ring forhandler og spør om de tilbyr noe slikt?

Lenke til kommentar

Får selv en SII med noe mellomlegg fra Telenor sin forsikring som koster meg ca. 46kr (+/-2kr) mnd.

 

Klarte å ødelegge min forrige mobil pga vannskade. Ingen spørsmål ble spurt, og svar fikk jeg innen en uke i postkassa mi. (hadde jeg kjøpt ny mobil i mellomtiden så skulle jeg bare sende inn kvitteringen, så dekket de det)

 

 

Lenke til kommentar

Ja det funka faktisk, var bare ikke noen bilder når utålmodige meg scrolla raskt gjennom kontaktlista. Takk likevel :) .

 

Sitter og venter på nedlastninga av KE1 nå. Tar grusomt lang tid. Virker som en stor update. Eller bare mongo treg nedlastning av updaten kanche...

 

 

edit: finnes det noen changelog for KE1?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Fikk telefonen omsider i dag! Det var en solid oppgradering fra min Nokia 5800 :D

 

Men har et par problemer:

 

Kontaktlisten min viser 2 av alle kontakter, antar at dette kan være fordi jeg har kopiert fra sim og så bruker den både sim og telefon kontakter. Men finner ikke ut av hvordan jeg skal fjerne den ene. Er det noen som har peiling?

 

Det andre problemet er med bruk av beats by dre Controltalk. Har beats solo som jeg gjerne skulle brukt. Det funker å bruke mikrofonen til å snakke med, og den runde knappen funker til spill av/pause og besvare anrop. Men + og - knappene funker ikke. Noen forslag?

Lenke til kommentar

Da har Samsung Kies stått på "oppgraderer, 0%" i snart en halvtime. Samtidig som telefonen sier "Do not turn off!"

 

Flotte greier, er dette litt som å flashe en bios? Sånn at om jeg prøver å plugge ut eller avbryte noe, så er telefonen helt død?

Lenke til kommentar

Da har Samsung Kies stått på "oppgraderer, 0%" i snart en halvtime. Samtidig som telefonen sier "Do not turn off!"

 

Flotte greier, er dette litt som å flashe en bios? Sånn at om jeg prøver å plugge ut eller avbryte noe, så er telefonen helt død?

 

Du kan ta ut batteriet og restarte telefonen uten at den blir skadet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...