Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Joa, bare velg ftp, så setter du opp en ftp server på den pcen du vil synce. Fordelen med dette er jo da kan du synce "lokalt" over lan/wlan. Om du er på ferie så åpner du bare ftp porten, så kan du også syncke fra hvorsomhelst :)

 

ok, men vil ikke sync med kabel gå enda litt raskere? Er det riktig som jeg sier at det er tungvint å synce med kabel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har "roota" og fått en gul trekant under oppstart? Lurer på hvordan man blir kvitt denne?

 

Grunnen er at du har gått over til en annen kernel enn den som var der. Du sjekket gjerne ikke dette før du gikk løs på root? Legg tilbake den originale og riktige kernelen, så forsvinner trekanten men du vil fortsatt ha root videre.

 

Hvilken guide brukte du egentlig?

 

Jeg brukte denne guiden:

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1056334

 

Og der står det følgende:

 

BEFORE DOING ANYTHING, PLEASE NOTE YOUR ORIGINAL KERNEL VERSION IN Settings -> About !

 

Videre står der:

 

EDIT: Regarding new firmware versions

Yes, I know there are different firmware versions out there, and currently I only supply a root for KDD. I don't have a device yet, patching a kernel this way takes many hours, make a test, send to somebody, see if it works, wait for reply, re-do from start, etc. It would take me 3 minutes if I had a device. Due to this, I am not making "insecure" versions of any other kernel until I have a device, which I expect will be around the 23rd. So stop asking.

 

However, what you can do is this:

- Note in settings -> about which kernel version you have

- Flash the KDD kernel, and install root

- Reboot, assure yourself you have root

- Flash the original kernel back (see next post)

- Reboot, and you're back on the right kernel, but still have root :)

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Er det ikke samme kernel på alle norske utgavene? Takk for hjelpen så langt.

 

Det aner jeg ikke. Jeg hadde ihvertfall KE2. Ligger link til den originale KE2 på siden du fikk over her. Jeg la som sagt denne inn i ettertid og ble kvitt "varseltrekanten", men har fortsatt root.

 

Alt du gjør er på eget ansvar, jeg bare forteller hva jeg gjorde, noe som ikke trenger å være løsningen for din del.

Lenke til kommentar

Hei. Noen som veit hvordan jeg setter opp VPN på den? Trenger å komme inn på serveren på jobb.

 

Innstillinger - Trådløst og nettverk - VPN -innstillinger - Legg til VPN -

Legg til PPTP VPN

Legg til L2TP VPN

Legg til P2TP/IPSEC PSK VPN

Legg til L2TP/IPSEC CRT VPN

Endret av spetter
Lenke til kommentar

Sto at 24.05 kom telefonen inn hos netonnet, men sendte mail i går og idag fikk jeg beskjed..

 

 

Hei ******,

 

Din telefon ble sendt fra oss idag.

 

Ha en fin dag!

_______________________________________

Madelen Andersen

Customer Service

NetOnNet AB

Bockasjögatan 12

504 30 Borås

SVERIGE

 

 

OMG, gleder meg :dribble:

 

Når bestilte du? Går å venter på telefon fra dem jeg også...

 

Bestilte mandag 16.05!

 

Mener jeg har lest at andre som har sendt mail også har fått samme svar når butikken egentlig ikke har de på lager. Litt tilfeldig at de sender ut akkurat samme dag når de ikke har, eller har hatt den på en stund?

 

Kanskje de har et par til overs som de sender ut til de som maser :p

 

Da får jeg sende de en mail, bestilte 15.05. Men tviler på at den er sendt, da skulle jeg jo fått pakkenummer på mail?

 

Ja vet ikke jeg, de sa den er sendt men har nå ikke fått noen bekreftelse eller noe sånt jeg heller så

 

EDIT: Nå fikk jeg leveringsbekreftelse

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Hei. Noen som veit hvordan jeg setter opp VPN på den? Trenger å komme inn på serveren på jobb.

 

Innstillinger - Trådløst og nettverk - VPN -innstillinger - Legg til VPN -

Legg til PPTP VPN

Legg til L2TP VPN

Legg til P2TP/IPSEC PSK VPN

Legg til L2TP/IPSEC CRT VPN

Takk for det:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...